http://telegram.me/radioarmanIRAN

هم وطن و هم زبان عزیز radioarmaniran the bbest persian onlinne radio

http://telegram.me/radioarmanIRAN

هم وطن و هم زبان عزیز radioarmaniran the bbest persian onlinne radio


--- 
Wednesday, January 31, 2018 ---
7:39 PM
‍‏
http://zeitoons.com/44524
واکنش دادستان کل کشور به «اعتراض دختران خیابان انقلاب»؛ نادان و فریب خوده هستند
زیتون– محمدجعفر منتظری٬ دادستان کل کشور٬ اعتراضات اخیر به «حجاب اجباری» را حرکتی بچگانه خواند.
به گفته او کسانی که روسری خود را در خیابان برمی‌دارند، بیشتر از نادانی و فریب خوردگی است و از روی القائاتی است که از خارج کشور می‌شود و حرکاتی را انجام می دهند که کاملا بچه‌گانه است.
دادستان کل کشور عمل «برداشتن روسری در خیابان‌ها» را امر «بسیار جزیی و غیرقابل توجه» دانست، چرا که «اکثر به اتفاق بانوان ما یا محجبه چادری هستند یا حجاب اسلامی درستی دارند یا برخی‌ها اگر حجاب درست و کاملی ندارند، قطعا پاکدامنی و عفاف لازم را دارند و حرکتی را انجام نمی‌دهند که مورد نظر دشمن است.»
ویدا موحد٬ اولین زنی که به نام «دختر خیابان انقلاب» معروف شد، زن جوان بود که در ششم دی‌ ۱۳۹۶ در تقاطع خیابان انقلاب و وصال تهران روسری سفیدرنگی را بر سر چوبی کرد و در اعتراض به حجاب اجباری آن را تکان داد. بر اساس اخبار منتشرشده، پلیس ایران وی را دستگیر کرده است. نسرین ستوده در تاریخ ۸ بهمن ۱۳۹۶ از آزادی وی خبر داد. او در فیسبوک خود اعلام کرد که ویدا موحدی در هفتم بهمن ماه آزاد شده است.
دو روز پیش دومین زن ایرانی در خیابان انقلاب با درآوردن روسری به «حجاب اجباری» اعتراض کرد.
عکس این زن در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد. نسرین ستوده٬ وکیل دادگستری٬ در گفت‌وگویی با رادیو فردا نام این زن را نرگس حسینی اعلام کرد و گفت پس از بازداشت «قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی» صادر شده است.
پس از آن نیز طی دو روز گذشته ده‌ها زن و مرد جوان در خیابان‌های تهران و شهرهای دیگر از جمله اصفهان و شیراز دست به عمل مشابه زدند.
واکنش دادستان به نوع از اعتراض به حجاب اجباری این بود که «برداشتن روسری در خیابان حرکتی بسیار بچه‌گانه است که دختر جوانی در نقطه ای که افراد زندگی طبیعی شان را می کنند و راه خود را می روند در خیابان ناگهان روسری خود را بردارد و خود را نشان دهد و برخی ماموریت داشته باشند از او فیلم بگیرند و بلافاصله در فضای مجازی منتشر کنند.»
منتظری همچنین مدعی شد: «کسانی که این کار را می کنند بیشتر از نادانی و فریب خوردگی است و از روی القائاتی است که از خارج کشور می شود و حرکاتی را انجام می دهند که کاملا بچه‌گانه است.»
او با اشاره به اینکه اگر کسی مرتکب این حرکت شده و بی‌حجاب در جامعه حرکت کند به موجب قانون مرتکب جرم شده، گفت: «فردی که بی‌حجابی و حرکاتی را که در شان یک بانوی مسلمان نیست، مرتکب شود از نظر قانون جرم مرتکب شده و تحت تعقیب است، البته ما اعتقاد داریم این افراد را قبل از مجازات هدایت و ارشاد کنیم تا متنبه و متوجه شوند که این حرکت صحیحی نیست و دستگاه قضایی نیز باید در چارچوب قانون حرکت کند و اقدامات پیشگیرانه را انجام دهد.»
7:39 PM
‍‏
http://zeitoons.com
پس‌لرزه‌های یک نامه به رهبری
زیتون-سینا پاکزاد: یک روز پس ازنامه مهدی کروبی به رهبر جمهوری اسلامی نزدیکان آیت‌الله خامنه‌ای و حتی رسانه‌های اصلی وابسته به او سکوت کرده‌اند. آیت‌الله خامنه‌ای نیز روز چهارشنبه در حضور خود در آرام‌گاه آیت‌الله خمینی حتی به صورت تلویحی دراین‌باره سخن نگفت. این سکوت البته روش معمول جمهوری ادامه…
بازخوانی ۱۵ نامه مهدی کروبی به آیت‌الله خامنه‌ای
نامه‌هایی از «عسرت» و «حصر»
زیتون- احسان مهرابی: در میان مقامات و چهره‌های سیاسی درون حکومت جمهوری اسلامی، می‌توان او را نویسنده بیش‌ترین نامه‌های سرگشاده اعتراضی خواند. اکثر این نامه‌ها البته در دوران خروج از قدرت و یا به تعبیر خودش«دوران عسرت» نوشته شده است. در این میان نامه‌های انتقادی به رهبر جمهوری اسلامی ادامه…

--- 
Thursday, February 1, 2018 ---
3:20 PM
‍‏
http://rangarang.us/
شماره تلفن های برنامه بینندگان با بینندگان
برنامه زنده استودیو
مبایل برای تلفن های مجانیی:
تلگرام واتسآپ ایمو لاین وایبر در استودیو برنامه زنده و مستقیم
001-703-282-7516+
3:20 PM
https://telegram.me/rangarangdavar
channelrangarang@
شماره تلفن های برنامه بینندگان با بینندگان
برنامه زنده استودیو
001-703-255-5500+
مبایل برای تلفن های مجانیی:
تلگرام واتسآپ ایمو لاین وایبر در استودیو برنامه زنده و مستقیم
001-703-282-7516+
001-202-867-8802+
اطلاعات
001-703-255-9500+
آی دی اسکایپ برای برنامه زنده و مستقیم در استویو
Skype ID: rangarang60420











03:18


00:36


HD
Closed Captions
No subtitles
Quality
Auto
360p (350k)
720p (950k)


رنگارنگ از دیروز تا امروز


فرکانس رنگارنگ در ماهواره هاتبرد برای ایران و اروپا
Satellite: HotBird 13D
Transponder: 14
Frequency: 11471 MHz Vertical
SR: 27.500, FEC: 5/6
SID:6, PMT: 600, VPID: 601 APID: 602



فرکانس رنگارنگ در ماهواره یوتلست برای ایران و خاور میانه
Satellite: Eutelsat 7A/B East
Transponder: A1
Frequency: 10721 MHz Horizontal
SR: 22.000, FEC: 3/4
SID: 8601, PMT: 6010, VPID: 6011, APID: 6012
3:36 PM
‍‏
https://superfamilyprotector.com/blog/category/tracer/
در: آموزشی , اندروید , ردیاب , موبایل , نرم افزار ردیابی موبایل 3 دیدگاه
خیلی از ما ممکن است در مواقعی گوشی تلفن همراه خود را در مکانی جا بگذاریم یا آن را در تاکسی و اتوبوس گم کنیم و یا خدایی نکرده کسی آن را از ما برباید و به سرقت ببرد. اما خوشبختانه همیشه یک‌راه... ادامه متن
12:03 PM

--- 
Tuesday, February 6, 2018 ---
10:19 AM
‍‏
http://takshootd.biz/sport/live
International Baltic Basketball League, Group A
میزبان

--- 
Tuesday, February 13, 2018 ---
11:28 AM
‍‏
http://cybermap.kaspersky.com
Share data
Download this Kaspersky Cyber Map as a screensaver
For this screen saver to run optimally please make sure you have the minimum system requirements:
AMD or NVIDIA graphics card
Intel Core 2 Duo processor or higher
11:42 AM
11:42 AM
‍‏
rangarangtv.us
Failed to get text from "rangarangtv.us". Check the link.

--- 
Sunday, February 18, 2018 ---
9:43 AM
‍‏
radiopastoo.com
Failed to get text from "radiopastoo.com". Check the link.
9:43 AM
‍‏
radioshemroon.net
Artin Showman
PO BOX 31344, Bayview Ave PO, Richmond Hill, ON, L4C 0V7 CANADA
All Rights Rederved :copyright: 2018 Radio Shemroon
9:43 AM
‍‏
persianado.com
Failed to get text from "persianado.com". Check the link.
9:44 AM
1:12 PM
‍‏
rangarangtv.us
Failed to get text from "rangarangtv.us". Check the link.
1:13 PM
‍‏
http://rangarang.us/
شماره تلفن های برنامه بینندگان با بینندگان
برنامه زنده استودیو
مبایل برای تلفن های مجانیی:
تلگرام واتسآپ ایمو لاین وایبر در استودیو برنامه زنده و مستقیم
001-703-282-7516+

--- 
Monday, February 19, 2018 ---
4:01 PM
‍‏
https://zoomtech.ir/how-do-you-understand-our-irancell-number/
چگونه شماره ایرانسل ، همراه اول و رایتل خود را بفهمیم ؟
۱۴ آذرماه ۱۳۹۶ ۰
چگونه شماره ایرانسل خود را بفهمیم ؟ شاید کمی خنده دار باشد ولی گاهی واقعا فراموش می کنیم که شماره موبایلمان چند است. به هر دلیلی ممکن است این اتفاق برای ما رخ دهد مثلا به تازگی سیم کارت خود را خریده باشیم یا زمان طولانی از سیم کارتمان استفاده نکرده باشیم.به هر حال شما می توانید برای این مشکل از کدهای استفاده کنید که کافیست آنها را با موبایل خود شماره گیری نمایید و سپس شماره خود را مشاهده کنید.
چگونه شماره ایرانسل را بدانم ؟
چگونه شماره ایرانسل خود را بفهمیم ؟ اگر شماره شما ایرانسل است می توانید کدهای زیر را بر  روی گوشیتان امتحان نمایید تا شماره خط خود را ببینید.(البته دقت کنید که روش های دیگری بدون شماره گیری کد وجود دارد مثلا اینکه  شما با این سیم کارت ایرانسلتان بر روی خط دیگری تماس بگیرید یا برای خط دیگرتان پیامک بفرستید و شماره خود را بدست بیاورید ولی اگر این خط ایرانسل اصلا شارژ نداشته باشد و نخواهید آن را شارژ کنید مجبورید از کدها استفاده نمایید و مشکلتان را حل نمایید).
کد ستاره ۱۵۱ ستاره شماره ایرانسل خط خود مربع (این روش برای زمانی کاربرد دارد که شما دو سیم کارت ایرانسل در دسترس دارید و می توانید با خطی که شماره آن را نمی دانید به وسیله این کد ، یک پیام مجانی به خط دیگرتان ارسال نمایید که حاوی شماره خط می باشد).
ستاره ۱۱ مربع
ستاره ۲۲ مربع
زمانی که از این کدها استفاده می کنید می توانید به عنوان مثال گزینه خرید شارژ را وارد کنید و سپس شماره تان را مشاهده نمایید.
چگونه شماره همراه اول را بدانم ؟
اگر شماره همراه تان همراه اول است و می خواهید بدانید که شماره خط خود چند است می توانید از کد زیر استفاده نمایید.
۹۹#* (ستاره نود و نه مربع)
چگونه شماره رایتل خودم را بدانم ؟
اگر شما به دنبال این هستید که شماره رایتل تان را بفهمید ، بهترین راهکار برای دانستن شماره رایتل یا هر سیمکارتی این است که کد های دستوری زیر را وارد کنید ، پس از وارد کردن کد های دستوری زیر و وارد شدن به منوی خرید شارژ ، شماره سیمکارت شما توسط کد های دستوری اعلام می گردد. این روش را می توانید برای تمامی سیمکارت های استفاده نمایید.
کد دستوری برای دانستن شماره سیمکارت :
۲#*۷۳۳*
 
در صورتی که می خواهید روزانه از جدیدترین و متنوع ترین اخبار و اطلاعات آگاهی داشته باشید ، زوم تک را همراهی کنید….
مطالب مرتبط  :
6:15 PM
‍‏
http://www.lovecenter.blogsky.com/1387/05/18/post-51/
مرکز عشق
جمعه 18 مرداد 1387
تعاریف :
کارت رسیور (DVBs Card) = یا به اختصار کارت DVB وسیله ای است که بر روی اسلات PCI کامپیوتر قرار می گیرد و همانند رسیور می تواند کانال های ماهواره ای را پخش (و البته ضبط) کند. برای دریافت اینترنت از طریق ماهواره نیز می توان از آن استفاده کرد. فرق آن با رسیور در اینترنال (داخلی) بودن ان است و البته منبع تغذیه جدا ندارد. این کارت ها با استفاده از برنامه هایی به اسم پلاگین به باز کردن کانال های کارتی می پردازند و از این نظر خیلی قوی هستند.
این کارت ها دارای دو نوع هستند:
کارت های دی وی بی سخت افزاری: این کارت ها به صورت جداگانه از کامپیوتر دارای سی پی یو هستند و خود کارت مستقلا به انجام وظایفش می پردازد و برای کامپیوتر هایی که دارای سی پی یوی قدرتمندی نیستند مناسب است. از انواع ان می توان به کارت های بر پایه اسکای استار 1 (ss1 Base) مثل خود اسکای استار1 و یا نکزوس (Nexus) اشاره کرد.
کارت های دی وی بی نرم افزاری: این کارت ها برای انجام کارهایشان محتاج استفاده از سی پی یوی کامپیوتر هستند. این مدل کارت ها که ارزان قیمت تر از نوع اول هستند (بیشتر از نصف قیمت) سی پی یو های قدرتمندی را طلب می کنند. (حداقل پنتیوم 4 ) این کارتها قابلیت سازگاری بسیار خوبی با پلاگین ها دارند. از انواع موجود در بازار ایران: کارتهای بر پایه توای هاین (Twin Haine Base) مثل خود تواین هاین، ویژن پلاس، پیناکل و ... و کارت های اسکای استار2 (SS2) و نوا (Nova).
اگه بدونین دانلود از ماهواره آن هم بصورت آفلاین و آن هم مفت و رایگان و آن هم با سرعتی فوق العاده زیاد چه حالی به آدم میده هیچ وقت از پای کامپیوتر بلند نخواهید شد .
اگه میخواین بدونین چطوری ؟ مطلب زیر را بخوانید :
قبل از هرچیز شما به یک کارت دی وی بی یا همان کارت رسیور که قابلیت دریافت دیتا را دارد نیاز دارید . قیمت این کارت ها در بازار ایران از 57000 تومان شروع میشه و برو بالا ... مثل ویزن پلاس برد قرمز یا اسکای استار و یا کارتهایی مانند نوا و نکسوس ... .بعد از اینکه شما این کارت را تهیه کردید دیش ماهواره تان را به سمت ماهواره EutelsatW3 که در 7 درجه شرقیه نشانه می روید . روی ترانسپوندر 11446 27500 VERTICAL رفته و اسکن کنید . از میان کانال های دیتا یافت شده که علامت دیسکت سبز رنگ کنار آنها دیده می شود کانال streaming را انتخاب کنید .شما باید نرم افزار SKYNET را هم دانلود کرده باشید . این نرم افزار را با جستجو در گوگل می توانید پیدا کنید و به آسانی دانلود کنید که حجم کمی هم دارد . بعد از دانلود کردن این برنامه محتویات آن را در پوشه modules برنامه progdvb که آخرین ورژن آن را می توانید از اینجا دانلود کنید بیاندازید . تکرار می کنم در داخل پوشه ای که گفتم نه جای دیگر چون در غیر اینصورت کار نخواهد کرد .
در ادامه کار بعد از اینکه برنامه SKYNET را دانلود کردید محتویات آن را داخل پوشه modules در دایرکتوری برنامه progdvb بیاندازید . حال برنامه progdvb را اجرا کرده و از منوی services گزینه skynet را انتخاب کنید. پس از چند لحظه پنجره تمام صفحه ای باز خواهد شد که در سمت چپ آن خطوط رنگی می بینید که مدام در حال تکان خوردن و حرکت هستند . آنها همان نشانگر های دانلود شما هستند . یعنی حالا شما واقعا در حال دانلود هستید .اکنون موقع حساس فرا رسیده است . شما باید بدانید در حقیقت چه دانلود می کنید . حالا دکمه G را از روی کیبرد بزنید . خواهید دید که پنجره بزرگ اسکای نت به دو قسمت تبدیل شده است . در سمت چپ همان خطوط را خواهید دید ولی سمت راست کمی فرق کرده است . شما اسم هایی را می بینید که از بالای صفحه تا پایین آن ادامه دارند . اینها در حقیقت پسوند های فایل های قابل دریافت هستند . مانند : mpg. avi. rar. zip. و غیره ...شما بادکمه های فلشی کیبرد می توانید روی آنها حرکت کنید . خواهید دید که آنها دارای دو پرانتز باز و بسته می باشند . برای انتخاب هر یک از فرمت های دلخواه برای دانلود با حرکت دکمه های فلشی روی آن قرار گرفته و و به سمت چپ آن اسم حرکت کنید و دکمه + را فشار دهید . برای لغو انتخاب آن دکمه - را فشار دهید . حال روی اولین پرانتز از سمت چپ رفته و کلید + را برای انتخاب حداقل سایز دانلود بر حسب بایت فشار دهید . در پرانتز سمت راست نیز با فشردن کلید + حداکثر سایز دلخواه را وارد کنید . برای کم کردن سایز از کلید - استفاده کنید .
حالا فایل های شما در کجای هارد ذخیره می شوند؟ بصورت پیش فرض در درایو G ذخیره می شوند . برای این منظور شما باید پوشه ای به نام inet در داخل این درایو ایجاد کنید . حال به داخل این پوشه رفته و دوباره پوشه ای دیگر به نام temp ایجاد کنید . فایل های دانلود شده نخست به داخل پوشه temp ر
6:15 PM
‍‏
http://www.lovecenter.blogsky.com/1387/05/18/post-51/
فته و پس از کامل شدن یک سطح بالا آمده و از داخل این پوشه خارج شده و داخل پوشه inet قرار می گیرند . شما حالا موفق شده اید که با سرعتی بیشتر از 350 کیلو بایت بر ثانیه آنهم بصورت سرعت واقعی و آفلاین و از همه مهمتر رایگان فایلها رو از اینترنت دانلود کنید . تنها عیب این کار اینه که شما در مورد انتخاب فایل دلخواه ابتکاری ندارید و فقط فایلهایی رو دانلود می کنید که یک نفر دیگر درخواست کرده . ولی آنقدر گستردگی این فایلها و تنوع آنها زیاد است که عملا هیچ احساس ناراحتی نخواهید کرد.
نکته مهم این است که شما درصورتی قادر خواهید بود فایلهای دلخواه خودتان را دانلود کنید که اشتراک اینترنت ماهواره ای از یکی از نمایندگان آن در ایران داشته باشید . و در ضمن شما امکان فرستادن ندارید بلکه فقط امکان دریافت دارید و برای داشتن امکان فرستادن باید دارای ال ان بی مخصوصی باشید که هم قابلیت دریافت و هم قابلیت ارسال دیتا را داشته باشد . درصورتیکه شما دارای اشتراک اینترنت ماهواره ای باشید ولی دارای ال ان بی مخصوص و دارای قابلیت ارسال و دریافت نباشید ( یعنی دارای ال ان بی های معمولی و خانگی باشید ) این بار به خط تلفن نیاز خواهید داشت تا ارسال های شما و یا همان درخواست از طریق مودم و خط تلفن فرستاده شود و دریافت شما از طریق دیش ماهواره و ال ان بی خواهد بود . و شایان ذکر است که در این شرایط شما در باز کردن صفحات سرعتی معمولی خواهید داشت و این سرعت بالا فقط در هنگام دانلود فایل از اینترنت خواهد بود که تقریبا 350 کیلو بایت بر ثانیه است و شما می توانید با این سرعت باور نکردنی فایلهای خود را از اینترنت دانلود کنید . درضمن پهنای باند این کارتهای رسیور در حدود ۲ مگابایت بر ثانیه است که در این لحاظ کارتهای دی وی بی مختلف فرقی با هم ندارند و سرعت دانلود در تمامی کارتهای رسیور یکسان است

--- 
Monday, March 26, 2018 ---
6:27 AM
‍‏
https://www.youtube.com/watch?v=fm5Hq17aE2k
Want music and videos with zero ads? Get YouTube Red.
Working...
4:17 PM
‍‏
https://memingbot.ml
Meming Bot
Hi, I am a simple meme generator for telegram . This is how I do.
Enter @memingbot, enter meme's text and I'll create a funny picture.
For example: @memingbot hello. bro!

--- 
Tuesday, March 27, 2018 ---
2:39 PM

--- 
Thursday, April 5, 2018 ---
5:18 PM
‍‏
http://damanab.blogfa.com/post/148
دنــــیای وبـــــگردی
V-Plug یا s2emu برای DeCode کردن یا همون باز کردن کانال های کارتی
فصل اول
حجم فایل نسخه 32 بیت: 16.51 مگابایت 
حجم فایل نسخه 64 بیت: 15.43 مگابایت
پسورد: ندارد
قسمت اول:دانلود Player مناسب
بدلیل اینکه اکثر اموزش ها با برنامهء ProgDVB داده میشه من هم با این برنامه کار رو شروع میکنم 
اول باید یکی از Version های این برنامه رو دانلود کنید که به نظر اساتید DVB بهترین Version این برنامه 4.56.2 هست که باید از اینجا دانلود کنید
پست از پایان Download برنامهء ProgDVB باید این برنامه رو نصب کنید
قسمت دوم:نصب و راه اندازی ProgDVB
File دانلود شده رو اجرا کنید تا پنجره ای مانند شکل زیر نمایان شود
مانند شکل زبان برنامه رو English انتخاب کرده و روی دکمهء Next کلیک کنید
در صفحهء بعدی که در شکل زیر هم نشان داده شده
قسمتی که با کادر قرمز رنگ مشخص شده قسمتی هست که شما باید مدل کارت DVB رو انتخاب کنید مثلا در شکل کارت SkyStar1 نمایش داده شده اگر شما از SkyStar2 استفاده میکنید باید این گزینه رو به SkyStar2 PCI or USB تغییر بدید
قسمتی که با کادر ابی رنگ مشخص شده قسمتی هست که برنامه در ان مکان نصب میشه این گزینه در تنظیمات اولیه در مسیر C:\ProgDVB تنظیم شده که شما بنا به دلخواه خود میتوانید ان را تغییر دهید و مثلا بر روی H:\ProgDVB ان را نصب کنید
بعد از مشخص کردن نوع کارت و محل نصب برنامه روی دکمهء Next کلیک کنید تا به صفحهء اخر یعنی صفحه ای که در شکل مشخص شده برسید
قسمت Run ProgDVB رو غیر فعال کرده و روی دکمهء OK کلیک کنید
حالا ProgDVB نصب شده و شما باید یک Plugin برای باز کردن کانال های کارتی داشته باشد من پلاگین V-Plug رو پیشنهاد میکنم اگر دوست داشتید میتونید از Plugin های دیگه هم استفاده کنید
قسمت دوم
دانلود و نصب Plugin
به دلیل اینکه Plugin ها همیشه یک شکل منتشر نمیشن مثلا در حال حاظر پلاگین V-Plug بصورت نصاب منتشر میشه و شاید در ورژن های اینده نوع نشر این Plugin فرق کنه من توضیح کلی میدم
شما باید از انجمن V-Plug اخرین نسخهء منتشر شده رو دانلود کنید اگر بصورت نصاب بود فایل exe رو اجرا کنید در محل Destination Folder چیزی رو تغییر ندید تا فایل های موجود در exe به فولدر c:\dvbapp\plugins ریخته شود
اگر Plugin بصورت فایل های فشرده یا همون Zip و Rar و ... منتشر شده بود بعد از دانلود پلاگین فایل فشرده رو از حالت Zip خارج کرده و در فولدری مشخص ذخیره کنید
حالا شما فایل رو دانلود کردید چه بصورت فشرده و چه بصورت نصاب درهر صورت بشما تعدادی فایل نمایش داده میشه مانند شکل زیر
تمام فایل های بدست امده رو انتخاب کنید و در فولدر Plugins که در پوشهء اصلی ProgDVB هست کپی کنید دقیقا مثل شکل زیر
به قسمت 
Address که در شکل با کادر قرمز رنگ مشخص شده دقت کنید مسیری که من دادم C:\ProgDVB\Plugins\V-Plug هست
C:\ProgDVB که فولدر اصلی ProgDVB هست
\Plugins\ هم فولدر Plugins هست که ProgDVB از این فولدر Plugin ها رو فراخوان میکنه
\V-Plug\هم فولدری هست که من برای جدا سازی پلاگینها ایجاد کردم اگر بخوام از پلاگینه دیگه ای همزمان با V-Plug استفاده کنم در همون فولدر Plugins فقط یک پوشه به اسم پلاگینی که میخوام استقاده کنم ایجاد میکنم و دفیفا مثل نصب همین پلاگین فایل های پلاگین مورد نظر رو در فولدری که ایجاد کردم کپی میکنم حالا این پلاگین میتونه s2emu باشه مبتونه WinCSC باشه یا هر پلاگینه دیگه نصب تمام پلاگین ها به همین صورت هست
خب حالا ما تمام کار ها رو برای باز کردن کانال های کارتی انجان دادیم فقط میمونه جستجوی کانال که در فصلهای بعدی توضیح میدم
فصل دوم
اجرای ProgDVB تنظیمات LNB و سوییج
در DeskTop شما Icon ی بشکل دیش ماهواره ایجاد شده به نام ProgDVB با اجرای این Icon برنامه ProgDVB باز خواهد شد
ProgDVB رو اجرا کنید در ابتدا جلوی شما پنجره ای نمایش داده میشه مانند شکل زیر
اگر از سوییچ استفاده نمیکنید فقط کافی هست که بر روی دایرهء طوسی دوبار کلیک کنید تا پنجره ای مانند شکل زیر نمایان شود
در قسمت 
Satellite ماهواره ای که مد نظر شما هست رو مشخص کنید مثلا بنده از Hotbird استقاده میکنم و همانطور که در شکل مشخص هست Satellite من روی Hotbird تنظیم شده
بعد از انتخاب Satellite بر روی دکمهء OK کلیک کنید پنجرهء قبلی رو هم OK کنید این قسمت برای کسانی بود که از سوییچ استفاده نمیکنن
اگر از سوییچ استفاده میکنید بعد از اجرای ProgDVB و نمایان شدن پنجرهء Set position and DiSEqC setting که در زیر مجدد شکل رو قرار دادم
قسمت DiSEqC رو از None به 1.0 or 2.0 تغییر بدید با انجان این کار تعداد دایره های طوسی که در شکل بالا مشخص هست از یک عدد به چهار عدد تغییر پیدا میکنه و شما میتوانید بن
5:18 PM
‍‏
http://damanab.blogfa.com/post/148
ا به تنظیمات سوییچ خودتون دایره های طوسی رو پور کنید
مثلا اگر شما از 4 مسیر 1-Hotbird 2-Badr 3-Turk 4-Intelsat 902 را دارید باید در در قسمت های طوسی رنگ به ترتیب 
Hotbird
Intelsat 902
رو معین کنید
با انجان دادن کار هایی که در بالا به ان اشاره شد ProgDVB تمام LNB ها و سوییچ شما رو شناسایی کرده
فصل سوم
جستجوی کانال ها
ProgDVB رو ببندید و یک بار کامپیوتر رو Restart کنید تا مشکلی در جستجوی کانال ها پیش نیاد
بعد از بالا امدن ویندوز ProgDVB رو اجرا کنید
از قسمت Channel List مانند شکل گزینهء Channel Search و بعد هم اسم Satellite ی که میخواین کنال یابی کنید رو انتخاب کنید مانند شکل زیر
با نتخاب اسم Sattelite پنجره ای مانند شکل زیر به شما نمایش داده میشه
بعد از اتمام عملیات سرچ در سمت چب 
ProgDVB لیستی با ساختار درختی از اسامی کانل هایی که پیدا شده نمایش داده میشه و شما با انتخاب هر یک از این ساب فولدر ها میتوانید کانال های موجود در فولدر ها رو ببینید دقیقا مانند شکل زیر
فصل چهار
باز کردن کانال های کارتی و پایان این امروزش
دوستان فعلا برای مشاهدهء کانال های کارتی مخصوصا کانال هایی که از سیستم کد گذاری TPS استفاده میکنن نیاز به دو فایله V-Sids و V-Keys هست که شما باید این فایل ها رو از انجمن V-Keys که در همین سایت موجود هست دریافت کنید
بعد از دریافت فایل های V-Keys و V-Sids شما باید مانند Plugin این فایل ها رو از حالت فشرده یا Zip خارج کنید و فایل های بدست امده رو داخل پوشهء V-Plug کپی کنید کار سختی نیست ولی کمی دقت میخواد که فایل ها رو درست در جای مناسب کپی کنید
بعد از دانلود و کپی کردن فایل های مذکور شما باید کاناله FRANCE 4 رو از لیست کانال ها پیدا کنید و برای مدتی روی این کانال مکث کنید تا کد ها بصورت AU از خود ماهواره دریافت شود لازم به ذکر هست که صبر کردن بر روی کانال FRANCE 4 بعد از هر بار که کد ها تغییر میکنه لازمه ولی دریافت فایل V-Sids و V-Kes فقط یک بار صورت میگیره در صورتی که فایل های V-Sids و V-Keys غیر قابل استفاده بشه در انجمن V-Keys که در بالا لینکش رو قرار دادم فایل های جدید قرار داده خواهد شد
امید است با انجام کار هایی که در بالا توضیح دادم مشکل ان دسته از دوستانی که در باز کردن کانال های کارتی مشکل داشتن رو توانسته باشم حل کنم
فقط خواهشی که من از دوستان دارم اینکه اگر این اموزش رو در سایتی میخواین قرار بدید حتما اسم این سایت یعنی رو هم ذکر کنین که حد اقل بین سایت های همکار و ما مشکلی پیش نیاد
5:18 PM
‍‏
http://www.sarmaye.com/forum/showthread.php?t=4687
انجمن‌های سرمایه
این صفحه وجود ندارد. برای یافتن صفحه مورد نظر از امکان جستجو استفاده کنید.
ساعت جاری 04:48 با تنظیم GMT +4.5 می باشد.
Powered by vBulletin Version 3.8.10
Copyright :copyright:2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
تمام حقوق برای سایت سرمایه دات کام محفوظ می باشد.
نقل مطالب بدون کسب اجازه از مدیران سایت ممنوع است.
5:19 PM
‍‏
http://www.asdownload.net/درایور-کارت-dvb-مدل-sky-star-2/
نرم افزار , نرم افزار ماهواره و dvb
تماشای شبکه های تلوزیونی از طریق کامپیوتر برای ما لذت بخش خواهد بود زیرا علاوه بر کیفیت بالا این قابلیت را به ما می دهد تا فیلم ها و برنامه های مورد علاقه خود را با یک کلیک و با فرمت بسیار بالا ذخیره کرده و در مواقع دلخواه به تماشای آنان بپردازید امروزه کارت ماهواره کاربرد بسیار زیادی دارد از دانلود آفلاین گرفته تا تماشای شبکه های ماهواره ای که خود باعث محبوبیت این سخت افزار کامپیوتری شده است یکی از مدل های بسیار خوب مدل sky star 2 می باشد اما استفاده از این سخت افزار نیاز به درایور آن دارد که وب سایت ای اس دانلود درایور کارت dvb اسکای استار 2 را برای شما به دانلود گذاشته با نصب این درایور نرم افزار تماشای ماهواره dvb viewer نیز نصب خواهد شد و شما می توانید تمامی کانال های ماهواره ای از جمله  هاتبرد و یوتل ست,نیل ست,عرب ست,و ماهواره های استانی را دریافت کرده این سخت افزار به همراه نرم افزار های مورد نیاز آن به شما این امکان را می دهد تا با تنظیم دیش خود بر روی ماهواره مورد نظر به جست جوی شبکه های ماهواره ای بپردازید و بتوانید برنامه های دلخواه خود را با کیفیت بالا ضبط کرده نکته دیگر اینکه شما می توانید با تعین زمان خاصی مثلا ساعت 2 شب و انتخاب شبکه دلخواه به نرم افزار این دستور را داده تا برنامه دلخواه شما را در زمان مشخص ضبط و ذخیره نماید مثلا بهش دستور داده که ساعت 2 تا 3 شب برنامه در حال پخش از شبکه مورد دلخواه را ظبط و ذخیره نماید قابلیت کلیدی و مهم این سخت افزار توانایی دانلود آفلاین با سرعت بسیار بالا می باشد یعنی این نرم افزار می تواند فایل های که د رحال دانلود هستند را به صورت آفلاین دریافت نمایید امیدورایم که از دانلود و تماشای کانال های ماهواره ای با کارت ماهواره sky star 2 نهایت لذت را برده باشید.
لینک های دانلود
5:21 PM
agree to allow our collection of information on and off Facebook through cookies. Learn more, including about available controls: ‎Cookies Policy‎.‎
فیس‌بوک
ایمیل یا تلفن گذرواژه


•••••••
‎Forgot account?‎
نام‌‌نویسی
مطالب بیشتری از ‏همه چیز درباره ماهواره‏ در فیسبوک ببینید
ورود
یا
حساب جدید بسازید
فارسی · Deutsch · English (US) · Türkçe · Español
حریم خصوصی · Impressum/شرایط/NetzDG · آگهی · گزینه‌های آگهی · کوکی‌ها ·
بیشتر
Facebook :copyright: 2018


همه چیز درباره ماهواره
دسامبر ۳۱, ۲۰۱۲ ·
باز کردن 90% کانال های کارتی ماهواره (توضیح کامل)

دوستانی که ماهواره دارند حتما مطالعه کنند تمام کانال های ماهواره های :

هاتبرد - عرب ست - نیل ست - دبیلیو 3 و........ رو باز می کنه

مقدمه:
GBox در ابتدا روی رسیور DreamBox برای فروش بیشتر این رسیور ارائه گردید. GBox یک سیستم شیرینگ یا یک شبکه‌ی مجازی است که در آن هر کس کارت خود را به اشتراک می گذارد تا دیگران از آن استفاده کنند و خود نیز می تواند همزمان از کارت‌های به اشتراک گذاری شده‌ی دیگران بهره ببرد که در این صورت هم به تعداد کارت ها افزوده شده و در نتیجه تعداد کانال‌های بیشتری باز خواهند شد، و هم با افزایش تعداد کاربرانی که کارت‌هایشان را به اشتراک می‌گذارند، فشار کمتری متوجه سرور شده و به مشکل همیشگی CradSharing بر نخواهیم خورد.
همچنین GBox یک Emulator برای Irdeto , Seca , Viaccess , Nagravision و Conax است و یک ابزار CardSharing برای Client و Server به صورت peer to peer ، Local و Internet است.
در این شبکه هر کس تا 200 نفر را می‌تواند به عنوان Peer به خود متصل نموده تا متقابلاً از کارت‌های همدیگر استفاده نمایند. در این حالت هر Leader (کسی که در رأس قرار دارد) می‌تواند از تمام Peer ها (کسانی که زیر شاخه ی Leader هستند) استفاده کند. هر کس که در این شبکه نیست نیز می‌تواند از طریق سرور به Peer ها وصل شود که البته عواملی چون UP بودن سرور و داشتن پهنای باند مناسب در موفقیت شما در استفاده از این روش نقش بسزایی دارند. یک تفاوت مهم GBox با CardSharing در این است که در CardSharing شما با داشتن مشخصات یک سرور فعال، قادرید به کارت‌های Share (به اشتراک گذارده) شده‌ی دیگران متصل شوید، اما در GBox داشتن مشخصات یک سرور کافی نبوده و شما باید علاوه بر آن اجازه‌ی دسترسی از طرف مقابل را نیز داشته باشید


شرینگ لغتی است به معنای عامیانه به اشتراک گذاشتن.

شرینگ یا در واقع عمل شر کردن را شاید خیلی از دوستان که با کامپیوتر زیاد کار می کنند شنیده باشند که با این عمل می توانیم اطلاعات را به اشتراک بگذاریم.
اما اخیرا از این عمل برای باز کردن کانال هایی استفاده می شود که هک نشدند یا اصلا قابل هک شدن نیستند.
5:21 PM
عمل شرینگ به این صورت برای باز کردن کانال های ماهواره مورد استفاده قرار می گیرد که کارت اورجینال پکیجی توسط ایستگاه شرینگ (از آنجایی که کد ها را بر روی ایر می فرستند) خریداری می شود و پس از کپی کردن از روی کارت کدهای کپی شده را توسط دیش فرستنده بر روی ایر می فرستند به معنای دیگر آن کارت را برای استفاده عموم به اشتراک می گذارند.
(هم اکنون شرینگ بر روی ماهواره دبلیو 6 قابل دریافت است و اینکه شرینگ بر روی چه ماهواره ای قابل دریافت باشد به ایستگاه شرینگ بستگی دارد که با کدام ماهواره برای ارسال شرینگ قرار داد بسته باشند.)
خوب الان کدها کپی شده و بر توسط ایستگاه شرینگ بر روی ایر رفته حال نوبت به توضیح در باره چگونگی باز شدن کانال ها می رسد.
وقتی که با دیشی معمولی ماهواره دبلیو 6 را رصد کنیم(چون همانطور که گفته شد شرینگ فعلا بر روی این ماهواره ارسال می شود) می توانیم کدهای به اشتکار گذاشته شده را داشته باشیم.
البته اینکه شرینگ می تواند چند کانال را باز کند یا تا کی می تواند کانال باز کند یا سوالات مشابه همگی به ایستگاه شرینگ بستگی دارد.
لازم به توضیح است که شرینگ عمل هک کردن محسوب نمی شود بلکه در واقع با یک کارت اورجینال که به شر گذاشته شده 100 ها یا 1000ران نفر می توانند استفاده کنند.
این عمل از آنجایی که نقض آشکار قانون کپی رایت است استفاده از آن غیر قانونی است و همین امر نیز باعث بروز مشکلاتی در دریافت شرینگ می شود مثلا قعطی های موقت و یا مجبور به کمتر کردن پهنای باند که باعث حذف برخی از پکیج ها یا بروز فیریز هایی می شود……
اما خوشبختانه تا کنون راه حلی مناسب برای جلوگیری از این روش توسط روسای پکیج ها و عومل دیگری که این عمل کاروکاسبی آنها را کساد کرده کشف نشده .
نکته مهم این است که شرینگ ارسال شده فقط توسط دستگاه های دو تیونره قابل دریافت است و دستگاه های معمولی که یک تیونر بیشتر ندارند نمی توانند از این روش استفاده کنند.
البته شایان ذکر است که شرینگ فقط از طریق ماهواره ارسال نمی گردد بلکه از طریق اینترنت هم قابل دریافت است و همانطور که گفته شد برای دریافت هرگونه شرینگی دستگاه مخصوصی لازم است و دستگاه هایی که می توانند از شرینگ اینترنتی استفاده کنند مثل دریم باکس و … و همچنین کارت های DVB می باشند که برای دریافت شرینگ دردسر های زیادی داردو از جمله پیدا کردن و اتصال به سرور شرینگ و … .
البته اخیرا توسط شرکت وردباکس حرکت جدیدی صورت گرفته که اقدام به ساخت دستگاه جدیدی با نام worldbox D&S کرده که یک تیونر دارد و از طریق اینترنت به سرور مخصوص بدون هیچ درد سری و به صورت اتوماتیک وصل می شود و قادر به باز کردن کانالهای شرینگ می باشد.
عمل شرینگ اینترنتی هم دقیقا مثل شرینگ ماهواره ای است و با فرق اینکه به جای اینکه کدهای شر شده در ماهواره ارسال شود بر روی سرور می رود و با وصل شدن به آن می شود از شرینگ استفاده کرد.
خوبی شرینگ اینترنتی این است که مشکل پهنای باند موجود نیست و می توان به تعداد نا محدود (بستگی به سرور شرینگ دارد) پکیج اضافه کرد و همچنین از مشکلاتی از قبیل فیریز و … هم دیگر خبری نیست

تشریح کامل دانگل و چگونگی عملکرد آن

توضیح ضروری:

دانگل وسیله سخت افزاری کوچکی است که برای رسیور حکم یک تیونر جداگانه را اجرا میکند یعنی با استفاده از این قطعه رسیور تک تیونره شما به یک رسیور دو تیونره نیز تبدیل خواهد شد

دانگل چیست؟

دانگل قطعه ای دیجیتالی است که می تواند از طریق سیگنالهای ماهواره ای با مرکز دیتای کارت شیرینگ ارتباط برقرار کند و کانالهای کارتی مشخص شده را باز کند. به عبارت بهتر با دانگل می توان بدون نیاز به اینترنت و کارت اوریجینال ، کانالهای کارتی (که وعده داده شده باشد) را باز کرد. اساس کار دانگل گرفتن کلیدهای چند ثانیه ای از کارت به اشتراک گذاشته شده روی سرور توسط سیگنالهای ماهواره ای است.
در حال حاضر دانگل های متفاوتی در بازار موجود است. Y4 ، Timer ، Microbox ، Y6 و…. . در گذشته نیز دانگلهایی همانند Y2 فعال بوده اند. اما ویژگی رایجی که این دانگلها دارند این است که با دستگاههای خاصی کار می کنند. مثلا دانگل میکروباکس که الان رایج است (البته با قطعی 3 ماهه ای مواجه بود) روی رسیورهای اکولینک ، برخی استارست ها ، هایویژن ، آی کلاس و چند رسیور دیگر قابل راه اندازی است.

نحوه اتصال کلی:
——————-
نحوه عملکرد آن به این گونه است که شما از قبل باید یک دیش جداگانه بر روی یکی از ماهواره های eutelsatW6 یا eutelsat W3 یا NSS6 تنظیم نموده و سیم ارتباط داده شده بر روی lnb این دیش را به ورودی دانگل اتصال داده و دانگل را از طریق کابل rs-232 به رسیور متصل نمایید البته پینهای کابل تغییر کرده که در زیر نمایش داده خواهد شد

5—5 3—3 2—2
5:21 PM
کار دانگل چیست؟
——————–
دانگل با دریافت data از ماهواره های eutelsatW6 یا eutelsat W3 یا NSS6 کدهای جدید را به رسیور منتقل میکند و میتونید کانالهایی که کارتی و پولی هستن رو به صورت آزاد و بدون پرداخت هیچ هزینه ای تماشا کنید. فقط هر از چند وقتی پچ و یا ساده تر بگم نرم افزاری جدید برای مدل دانگل های مختلف میاد که باید از روشهایی که در سایت ذکر شده این نرم افزارها رو به دانگل انتقال داده و دوباره کانالها باز بشن و شما از تماشای کانالهای مورد علاقتون لذت ببرید
۷۱ پسند۷ مورد اشتراک‌گذاری
5:22 PM
agree to allow our collection of information on and off Facebook through cookies. Learn more, including about available controls: ‎Cookies Policy‎.‎
فیس‌بوک
ایمیل یا تلفن گذرواژه


•••••••
‎Forgot account?‎
نام‌‌نویسی
مطالب بیشتری از ‏همه چیز درباره ماهواره‏ در فیسبوک ببینید
ورود
یا
حساب جدید بسازید
فارسی · Deutsch · English (US) · Türkçe · Español
حریم خصوصی · Impressum/شرایط/NetzDG · آگهی · گزینه‌های آگهی · کوکی‌ها ·
بیشتر
Facebook :copyright: 2018


همه چیز درباره ماهواره
دسامبر ۳۱, ۲۰۱۲ ·
باز کردن 90% کانال های کارتی ماهواره (توضیح کامل)

دوستانی که ماهواره دارند حتما مطالعه کنند تمام کانال های ماهواره های :

هاتبرد - عرب ست - نیل ست - دبیلیو 3 و........ رو باز می کنه

مقدمه:
GBox در ابتدا روی رسیور DreamBox برای فروش بیشتر این رسیور ارائه گردید. GBox یک سیستم شیرینگ یا یک شبکه‌ی مجازی است که در آن هر کس کارت خود را به اشتراک می گذارد تا دیگران از آن استفاده کنند و خود نیز می تواند همزمان از کارت‌های به اشتراک گذاری شده‌ی دیگران بهره ببرد که در این صورت هم به تعداد کارت ها افزوده شده و در نتیجه تعداد کانال‌های بیشتری باز خواهند شد، و هم با افزایش تعداد کاربرانی که کارت‌هایشان را به اشتراک می‌گذارند، فشار کمتری متوجه سرور شده و به مشکل همیشگی CradSharing بر نخواهیم خورد.
همچنین GBox یک Emulator برای Irdeto , Seca , Viaccess , Nagravision و Conax است و یک ابزار CardSharing برای Client و Server به صورت peer to peer ، Local و Internet است.
در این شبکه هر کس تا 200 نفر را می‌تواند به عنوان Peer به خود متصل نموده تا متقابلاً از کارت‌های همدیگر استفاده نمایند. در این حالت هر Leader (کسی که در رأس قرار دارد) می‌تواند از تمام Peer ها (کسانی که زیر شاخه ی Leader هستند) استفاده کند. هر کس که در این شبکه نیست نیز می‌تواند از طریق سرور به Peer ها وصل شود که البته عواملی چون UP بودن سرور و داشتن پهنای باند مناسب در موفقیت شما در استفاده از این روش نقش بسزایی دارند. یک تفاوت مهم GBox با CardSharing در این است که در CardSharing شما با داشتن مشخصات یک سرور فعال، قادرید به کارت‌های Share (به اشتراک گذارده) شده‌ی دیگران متصل شوید، اما در GBox داشتن مشخصات یک سرور کافی نبوده و شما باید علاوه بر آن اجازه‌ی دسترسی از طرف مقابل را نیز داشته باشید


شرینگ لغتی است به معنای عامیانه به اشتراک گذاشتن.

شرینگ یا در واقع عمل شر کردن را شاید خیلی از دوستان که با کامپیوتر زیاد کار می کنند شنیده باشند که با این عمل می توانیم اطلاعات را به اشتراک بگذاریم.
اما اخیرا از این عمل برای باز کردن کانال هایی استفاده می شود که هک نشدند یا اصلا قابل هک شدن نیستند.
5:22 PM
عمل شرینگ به این صورت برای باز کردن کانال های ماهواره مورد استفاده قرار می گیرد که کارت اورجینال پکیجی توسط ایستگاه شرینگ (از آنجایی که کد ها را بر روی ایر می فرستند) خریداری می شود و پس از کپی کردن از روی کارت کدهای کپی شده را توسط دیش فرستنده بر روی ایر می فرستند به معنای دیگر آن کارت را برای استفاده عموم به اشتراک می گذارند.
(هم اکنون شرینگ بر روی ماهواره دبلیو 6 قابل دریافت است و اینکه شرینگ بر روی چه ماهواره ای قابل دریافت باشد به ایستگاه شرینگ بستگی دارد که با کدام ماهواره برای ارسال شرینگ قرار داد بسته باشند.)
خوب الان کدها کپی شده و بر توسط ایستگاه شرینگ بر روی ایر رفته حال نوبت به توضیح در باره چگونگی باز شدن کانال ها می رسد.
وقتی که با دیشی معمولی ماهواره دبلیو 6 را رصد کنیم(چون همانطور که گفته شد شرینگ فعلا بر روی این ماهواره ارسال می شود) می توانیم کدهای به اشتکار گذاشته شده را داشته باشیم.
البته اینکه شرینگ می تواند چند کانال را باز کند یا تا کی می تواند کانال باز کند یا سوالات مشابه همگی به ایستگاه شرینگ بستگی دارد.
لازم به توضیح است که شرینگ عمل هک کردن محسوب نمی شود بلکه در واقع با یک کارت اورجینال که به شر گذاشته شده 100 ها یا 1000ران نفر می توانند استفاده کنند.
این عمل از آنجایی که نقض آشکار قانون کپی رایت است استفاده از آن غیر قانونی است و همین امر نیز باعث بروز مشکلاتی در دریافت شرینگ می شود مثلا قعطی های موقت و یا مجبور به کمتر کردن پهنای باند که باعث حذف برخی از پکیج ها یا بروز فیریز هایی می شود……
اما خوشبختانه تا کنون راه حلی مناسب برای جلوگیری از این روش توسط روسای پکیج ها و عومل دیگری که این عمل کاروکاسبی آنها را کساد کرده کشف نشده .
نکته مهم این است که شرینگ ارسال شده فقط توسط دستگاه های دو تیونره قابل دریافت است و دستگاه های معمولی که یک تیونر بیشتر ندارند نمی توانند از این روش استفاده کنند.
البته شایان ذکر است که شرینگ فقط از طریق ماهواره ارسال نمی گردد بلکه از طریق اینترنت هم قابل دریافت است و همانطور که گفته شد برای دریافت هرگونه شرینگی دستگاه مخصوصی لازم است و دستگاه هایی که می توانند از شرینگ اینترنتی استفاده کنند مثل دریم باکس و … و همچنین کارت های DVB می باشند که برای دریافت شرینگ دردسر های زیادی داردو از جمله پیدا کردن و اتصال به سرور شرینگ و … .
البته اخیرا توسط شرکت وردباکس حرکت جدیدی صورت گرفته که اقدام به ساخت دستگاه جدیدی با نام worldbox D&S کرده که یک تیونر دارد و از طریق اینترنت به سرور مخصوص بدون هیچ درد سری و به صورت اتوماتیک وصل می شود و قادر به باز کردن کانالهای شرینگ می باشد.
عمل شرینگ اینترنتی هم دقیقا مثل شرینگ ماهواره ای است و با فرق اینکه به جای اینکه کدهای شر شده در ماهواره ارسال شود بر روی سرور می رود و با وصل شدن به آن می شود از شرینگ استفاده کرد.
خوبی شرینگ اینترنتی این است که مشکل پهنای باند موجود نیست و می توان به تعداد نا محدود (بستگی به سرور شرینگ دارد) پکیج اضافه کرد و همچنین از مشکلاتی از قبیل فیریز و … هم دیگر خبری نیست

تشریح کامل دانگل و چگونگی عملکرد آن

توضیح ضروری:

دانگل وسیله سخت افزاری کوچکی است که برای رسیور حکم یک تیونر جداگانه را اجرا میکند یعنی با استفاده از این قطعه رسیور تک تیونره شما به یک رسیور دو تیونره نیز تبدیل خواهد شد

دانگل چیست؟

دانگل قطعه ای دیجیتالی است که می تواند از طریق سیگنالهای ماهواره ای با مرکز دیتای کارت شیرینگ ارتباط برقرار کند و کانالهای کارتی مشخص شده را باز کند. به عبارت بهتر با دانگل می توان بدون نیاز به اینترنت و کارت اوریجینال ، کانالهای کارتی (که وعده داده شده باشد) را باز کرد. اساس کار دانگل گرفتن کلیدهای چند ثانیه ای از کارت به اشتراک گذاشته شده روی سرور توسط سیگنالهای ماهواره ای است.
در حال حاضر دانگل های متفاوتی در بازار موجود است. Y4 ، Timer ، Microbox ، Y6 و…. . در گذشته نیز دانگلهایی همانند Y2 فعال بوده اند. اما ویژگی رایجی که این دانگلها دارند این است که با دستگاههای خاصی کار می کنند. مثلا دانگل میکروباکس که الان رایج است (البته با قطعی 3 ماهه ای مواجه بود) روی رسیورهای اکولینک ، برخی استارست ها ، هایویژن ، آی کلاس و چند رسیور دیگر قابل راه اندازی است.

نحوه اتصال کلی:
——————-
نحوه عملکرد آن به این گونه است که شما از قبل باید یک دیش جداگانه بر روی یکی از ماهواره های eutelsatW6 یا eutelsat W3 یا NSS6 تنظیم نموده و سیم ارتباط داده شده بر روی lnb این دیش را به ورودی دانگل اتصال داده و دانگل را از طریق کابل rs-232 به رسیور متصل نمایید البته پینهای کابل تغییر کرده که در زیر نمایش داده خواهد شد

5—5 3—3 2—2
5:22 PM
کار دانگل چیست؟
——————–
دانگل با دریافت data از ماهواره های eutelsatW6 یا eutelsat W3 یا NSS6 کدهای جدید را به رسیور منتقل میکند و میتونید کانالهایی که کارتی و پولی هستن رو به صورت آزاد و بدون پرداخت هیچ هزینه ای تماشا کنید. فقط هر از چند وقتی پچ و یا ساده تر بگم نرم افزاری جدید برای مدل دانگل های مختلف میاد که باید از روشهایی که در سایت ذکر شده این نرم افزارها رو به دانگل انتقال داده و دوباره کانالها باز بشن و شما از تماشای کانالهای مورد علاقتون لذت ببرید
۷۱ پسند۷ مورد اشتراک‌گذاری
5:23 PM
agree to allow our collection of information on and off Facebook through cookies. Learn more, including about available controls: ‎Cookies Policy‎.‎
فیس‌بوک
ایمیل یا تلفن گذرواژه


•••••••
‎Forgot account?‎
نام‌‌نویسی
مطالب بیشتری از ‏همه چیز درباره ماهواره‏ در فیسبوک ببینید
ورود
یا
حساب جدید بسازید
فارسی · Deutsch · English (US) · Türkçe · Español
حریم خصوصی · Impressum/شرایط/NetzDG · آگهی · گزینه‌های آگهی · کوکی‌ها ·
بیشتر
Facebook :copyright: 2018


همه چیز درباره ماهواره
دسامبر ۳۱, ۲۰۱۲ ·
باز کردن 90% کانال های کارتی ماهواره (توضیح کامل)

دوستانی که ماهواره دارند حتما مطالعه کنند تمام کانال های ماهواره های :

هاتبرد - عرب ست - نیل ست - دبیلیو 3 و........ رو باز می کنه

مقدمه:
GBox در ابتدا روی رسیور DreamBox برای فروش بیشتر این رسیور ارائه گردید. GBox یک سیستم شیرینگ یا یک شبکه‌ی مجازی است که در آن هر کس کارت خود را به اشتراک می گذارد تا دیگران از آن استفاده کنند و خود نیز می تواند همزمان از کارت‌های به اشتراک گذاری شده‌ی دیگران بهره ببرد که در این صورت هم به تعداد کارت ها افزوده شده و در نتیجه تعداد کانال‌های بیشتری باز خواهند شد، و هم با افزایش تعداد کاربرانی که کارت‌هایشان را به اشتراک می‌گذارند، فشار کمتری متوجه سرور شده و به مشکل همیشگی CradSharing بر نخواهیم خورد.
همچنین GBox یک Emulator برای Irdeto , Seca , Viaccess , Nagravision و Conax است و یک ابزار CardSharing برای Client و Server به صورت peer to peer ، Local و Internet است.
در این شبکه هر کس تا 200 نفر را می‌تواند به عنوان Peer به خود متصل نموده تا متقابلاً از کارت‌های همدیگر استفاده نمایند. در این حالت هر Leader (کسی که در رأس قرار دارد) می‌تواند از تمام Peer ها (کسانی که زیر شاخه ی Leader هستند) استفاده کند. هر کس که در این شبکه نیست نیز می‌تواند از طریق سرور به Peer ها وصل شود که البته عواملی چون UP بودن سرور و داشتن پهنای باند مناسب در موفقیت شما در استفاده از این روش نقش بسزایی دارند. یک تفاوت مهم GBox با CardSharing در این است که در CardSharing شما با داشتن مشخصات یک سرور فعال، قادرید به کارت‌های Share (به اشتراک گذارده) شده‌ی دیگران متصل شوید، اما در GBox داشتن مشخصات یک سرور کافی نبوده و شما باید علاوه بر آن اجازه‌ی دسترسی از طرف مقابل را نیز داشته باشید


شرینگ لغتی است به معنای عامیانه به اشتراک گذاشتن.

شرینگ یا در واقع عمل شر کردن را شاید خیلی از دوستان که با کامپیوتر زیاد کار می کنند شنیده باشند که با این عمل می توانیم اطلاعات را به اشتراک بگذاریم.
اما اخیرا از این عمل برای باز کردن کانال هایی استفاده می شود که هک نشدند یا اصلا قابل هک شدن نیستند.
5:23 PM
عمل شرینگ به این صورت برای باز کردن کانال های ماهواره مورد استفاده قرار می گیرد که کارت اورجینال پکیجی توسط ایستگاه شرینگ (از آنجایی که کد ها را بر روی ایر می فرستند) خریداری می شود و پس از کپی کردن از روی کارت کدهای کپی شده را توسط دیش فرستنده بر روی ایر می فرستند به معنای دیگر آن کارت را برای استفاده عموم به اشتراک می گذارند.
(هم اکنون شرینگ بر روی ماهواره دبلیو 6 قابل دریافت است و اینکه شرینگ بر روی چه ماهواره ای قابل دریافت باشد به ایستگاه شرینگ بستگی دارد که با کدام ماهواره برای ارسال شرینگ قرار داد بسته باشند.)
خوب الان کدها کپی شده و بر توسط ایستگاه شرینگ بر روی ایر رفته حال نوبت به توضیح در باره چگونگی باز شدن کانال ها می رسد.
وقتی که با دیشی معمولی ماهواره دبلیو 6 را رصد کنیم(چون همانطور که گفته شد شرینگ فعلا بر روی این ماهواره ارسال می شود) می توانیم کدهای به اشتکار گذاشته شده را داشته باشیم.
البته اینکه شرینگ می تواند چند کانال را باز کند یا تا کی می تواند کانال باز کند یا سوالات مشابه همگی به ایستگاه شرینگ بستگی دارد.
لازم به توضیح است که شرینگ عمل هک کردن محسوب نمی شود بلکه در واقع با یک کارت اورجینال که به شر گذاشته شده 100 ها یا 1000ران نفر می توانند استفاده کنند.
این عمل از آنجایی که نقض آشکار قانون کپی رایت است استفاده از آن غیر قانونی است و همین امر نیز باعث بروز مشکلاتی در دریافت شرینگ می شود مثلا قعطی های موقت و یا مجبور به کمتر کردن پهنای باند که باعث حذف برخی از پکیج ها یا بروز فیریز هایی می شود……
اما خوشبختانه تا کنون راه حلی مناسب برای جلوگیری از این روش توسط روسای پکیج ها و عومل دیگری که این عمل کاروکاسبی آنها را کساد کرده کشف نشده .
نکته مهم این است که شرینگ ارسال شده فقط توسط دستگاه های دو تیونره قابل دریافت است و دستگاه های معمولی که یک تیونر بیشتر ندارند نمی توانند از این روش استفاده کنند.
البته شایان ذکر است که شرینگ فقط از طریق ماهواره ارسال نمی گردد بلکه از طریق اینترنت هم قابل دریافت است و همانطور که گفته شد برای دریافت هرگونه شرینگی دستگاه مخصوصی لازم است و دستگاه هایی که می توانند از شرینگ اینترنتی استفاده کنند مثل دریم باکس و … و همچنین کارت های DVB می باشند که برای دریافت شرینگ دردسر های زیادی داردو از جمله پیدا کردن و اتصال به سرور شرینگ و … .
البته اخیرا توسط شرکت وردباکس حرکت جدیدی صورت گرفته که اقدام به ساخت دستگاه جدیدی با نام worldbox D&S کرده که یک تیونر دارد و از طریق اینترنت به سرور مخصوص بدون هیچ درد سری و به صورت اتوماتیک وصل می شود و قادر به باز کردن کانالهای شرینگ می باشد.
عمل شرینگ اینترنتی هم دقیقا مثل شرینگ ماهواره ای است و با فرق اینکه به جای اینکه کدهای شر شده در ماهواره ارسال شود بر روی سرور می رود و با وصل شدن به آن می شود از شرینگ استفاده کرد.
خوبی شرینگ اینترنتی این است که مشکل پهنای باند موجود نیست و می توان به تعداد نا محدود (بستگی به سرور شرینگ دارد) پکیج اضافه کرد و همچنین از مشکلاتی از قبیل فیریز و … هم دیگر خبری نیست

تشریح کامل دانگل و چگونگی عملکرد آن

توضیح ضروری:

دانگل وسیله سخت افزاری کوچکی است که برای رسیور حکم یک تیونر جداگانه را اجرا میکند یعنی با استفاده از این قطعه رسیور تک تیونره شما به یک رسیور دو تیونره نیز تبدیل خواهد شد

دانگل چیست؟

دانگل قطعه ای دیجیتالی است که می تواند از طریق سیگنالهای ماهواره ای با مرکز دیتای کارت شیرینگ ارتباط برقرار کند و کانالهای کارتی مشخص شده را باز کند. به عبارت بهتر با دانگل می توان بدون نیاز به اینترنت و کارت اوریجینال ، کانالهای کارتی (که وعده داده شده باشد) را باز کرد. اساس کار دانگل گرفتن کلیدهای چند ثانیه ای از کارت به اشتراک گذاشته شده روی سرور توسط سیگنالهای ماهواره ای است.
در حال حاضر دانگل های متفاوتی در بازار موجود است. Y4 ، Timer ، Microbox ، Y6 و…. . در گذشته نیز دانگلهایی همانند Y2 فعال بوده اند. اما ویژگی رایجی که این دانگلها دارند این است که با دستگاههای خاصی کار می کنند. مثلا دانگل میکروباکس که الان رایج است (البته با قطعی 3 ماهه ای مواجه بود) روی رسیورهای اکولینک ، برخی استارست ها ، هایویژن ، آی کلاس و چند رسیور دیگر قابل راه اندازی است.

نحوه اتصال کلی:
——————-
نحوه عملکرد آن به این گونه است که شما از قبل باید یک دیش جداگانه بر روی یکی از ماهواره های eutelsatW6 یا eutelsat W3 یا NSS6 تنظیم نموده و سیم ارتباط داده شده بر روی lnb این دیش را به ورودی دانگل اتصال داده و دانگل را از طریق کابل rs-232 به رسیور متصل نمایید البته پینهای کابل تغییر کرده که در زیر نمایش داده خواهد شد

5—5 3—3 2—2
5:23 PM
کار دانگل چیست؟
——————–
دانگل با دریافت data از ماهواره های eutelsatW6 یا eutelsat W3 یا NSS6 کدهای جدید را به رسیور منتقل میکند و میتونید کانالهایی که کارتی و پولی هستن رو به صورت آزاد و بدون پرداخت هیچ هزینه ای تماشا کنید. فقط هر از چند وقتی پچ و یا ساده تر بگم نرم افزاری جدید برای مدل دانگل های مختلف میاد که باید از روشهایی که در سایت ذکر شده این نرم افزارها رو به دانگل انتقال داده و دوباره کانالها باز بشن و شما از تماشای کانالهای مورد علاقتون لذت ببرید
۷۱ پسند۷ مورد اشتراک‌گذاری
5:23 PM
‍‏
https://www.pplus-sat.com/archive/index.php/t-2508.html
موضوع: اتصال به اینترنت با کارت های DVB
- شما از چه نوع سرویسی برای اتصال به اینترنت استفاده میکنید؟
- آیا شما مدت زمان زیادی را صرف گشت وگذار در اینترنت میکنید؟
- آیا شما مایل به دریافت دیتا از اینترنت هستید؟
- آیا شما مایل به تماشای شبکه های ماهواره ای بر روی کامپیو تر خود هستید؟
DVB دریچه است به سوی دنیای دیجیتال امروزی و اینترنت توسط ماهواره ها ...!
جدیدترین تکنولوِِی بشر برای دستیابی به شبکه جهانی با سرعتی معادل 2 مگابایت در
ثانیه!
کاربران اینترنت با استفاده از امکانات مختلف قادر به اتصال به اینترنت و استفاده
از منابع موجود می باشند ،خطوط تلفن معمولی (Dial up) ، اینترنت Wireless ، خطوط
DSL و ... نمونه های موجود می باشند:
همانطــور که می دانیم حجم اطلاعات دریافتی (Recieve) در ارتباطات اینتـــرنتی
همواره چندین برابر بیش از اطلاعات ارســـالی (Send) می باشد ، تکیه بر همین واقعیت
است که سرویس دهندگان اینترنت نیز به طرق مختلف سعی بر اضافه کردن پهنای باند
دریافت خود داشته باشند . به زبان ساده این امر،دریافت اطلاعات ( Recieve ) در خطوط
یک طرفه یا همان dvb از طرِیق Satellite تامین می گردد لذا با توجه به ســـرعت
بسیار بالای دریافت اطلاعات ، شما قادر به استفاده از اینترنت پـــر سرعت ، صدها
برابر سریعتـــر از خطوط Dial up خواهید بود.
:: DVB Card چیست ؟
واژه DVB مخفف عبارت Digital Video Broadcasting " پخش ویدئوی دیجیتال" می باشد
.DVB روشی برای ارسال همزمان چندین کانال صوتی و تصویری ، اطلاعات مشترک آنها ،
اطلاعات مربوط به نام کانال ها و اطلاعات Teletext ، EPG و ... می باشد .کارت های
DVB مانند سایر کارت های سخت افزاری بر روی PCI Slot کامپیوتر نصب شده و قابلیت
دریافت دیتا ( Data ) و تصویر را دارند ، به این معنی که می توانید برای Recieve
کردن اطلاعات از آنها استفاده کنید .DVB قابلیت Send نداشته و شما همــزمان باید
از یک اینترنت Dial up برای Send استفاده کنید ، سرعت دریافت ( Recieve ) اطلاعات
در اینترنت ماهواره ای بسیار بالاتر از خطوط Dial up بوده ( 400Kbps تا 2Mbps )
که برای دانلـــود بسیار مناسب می باشند .از جمله کارت های DVB موجود در بازار
میتوان به Dec3000 , Pinacle , Twinhan , Nova , Nexus ,Skystar 2 و ... اشاره نمود
که از لحاظ سازگاری و سرعت گرفتن اطلاعات و کیفیت، کارتهای Skystar2 بسیار قابل
ملاحظه و پرطرفدار می باشند.
:: تفاوت اینترنت ماهواره ای و ADSL چیست ؟
در سرو یس های ADSL مزیت عمده آنلاین بودن می باشد ، یعنی شما یک ارتباط دائمی بدون
اشغالی تلفن خواهید داشت ، لیکن حجم ترافیک مشخصی در ماه دارید ( 2GB ، 1GB یا
بیشتر ) و برای حجم های بیشتر مستلزم پرداخت هزینه های بالا می باشید . ضمن اینکه
اداره مخابرات محل شما بایستی قادر به ارائه ADSL بوده و فاصله شما از مرکز تلفن
نمی تواند مسافت طولانی باشد . در صورتی که در سرویس های اینترنت ماهواره ای چون
محدودیت حجمی ندارند با پرداخت هزینه ای ناچیز می توانید از یک ارتباط پرسرعت ،
نامحدود و بدون پروکسی استفاده کنید ، در واقع سرویس های ماهواره ای برای دانلود و
مصرف های بالا بسیار مناسب هستند .
:: آیا می توان اینترنت ماهواره ای را بر روی چند کامپِیوتر در شبکه استفاده کرد ؟
بله، به علت سرعت بسیار عالی ( 400Kbps - 2Mbps ) شما می توانید بر روی شبکه و
برای کافی نت نیز از این سرویس ها استفاده کنید .
:: من از ADSL استفاده می کنم ، آیا می توانم بصورت همزمان اینترنت ماهواره ای
داشته باشم ؟ و اینکه به چه صورت این کار انجام می شود ؟
بله ، شما میتوانید ارسال ( Send ) خود را از طریق ADSL و دریافت ( Recieve ) را از
طریق ماهواره انجام دهید . در اینصورت یک ارتباط دائمی بدون محدودیت خو اهید داشت.
:: کدام پروتکل ها را پشتیبانی می کند ؟
HTTP ( برای مرورگر اینترنت ) ، FTP ( برای مبادله انواع فایل ها روی شبکه ) ، SSL
( برای ارتباط های امنیتی ) ، SOCKS ( برای نرم افزارها ، ارتباط نقطه به نقطه ،
FTP Client ، Mail )
:: آیا برای اینترنت ماهواره ای یک طرفه ( 1Way ) خط تلفن لازم است ؟
بله ، برای استفاده از سروِیس های اینترنت یک طرفه به یک ارتباط اینترنتی برای
ارسال ( Send ) احتیاج دارید ، که می تواند خط تلفن ، Wireless ، ADSL و... باشد .
:: آیا در شهرستان ها هم می توان از اینترنت ماهواره ای استفاده کرد ؟
بله، در کلیه مناطقی که تحت پوشش ماهواره مشخص شده قرار دارد ، قادر خواهید بود از
سرویسهای اینترنت ماهواره ای استفاده کنید .
:: مک آدرس (MAC Address) چیست ؟
عددی است 6 بایتی و منحصر بفرد که در حقیقت به عنوان شماره شناسایی کارت شبکه شما
مورد استفاده قرار می گیرد ، عموما 3 بایت اول مک آدرس ( Media Access Control )
5:23 PM
‍‏
https://www.pplus-sat.com/archive/index.php/t-2508.html
شماره شناسایی کارخانه سازنده کارت است و باقیمانده ، شماره سریال کارت می باشد . (
برای مثال :D0 A2 B3 C2 14 00 ) . لازم به توضیح است که سیستم عامل DVB کارت شما را
به عنوان یک کارت شبکه ( Network Adaptor ) مجازی شناسایی می کند .
:: دانلود آفلاین ( اینترنت رایگان ، اینترنت آفلاین ) چیست ؟
از مزایای منحصر بفرد سرویس های ماهواره ای می باشد . اساسا شما با داشتن یک عدد
کارت DVB قادر خواهید بود بصورت رایگان اطلاعاتی را که در حال حاضر از طریق ماهواره
ارسال میشود دریافت کنید ، البته این کار با استفاده از نرم افزارهای خاص انجام
میشود . در واقع شما می توانید فایل هایی که سایرین در حال دریافت آن هستند دانلود
کنید بدین صورت که با مشخص کردن نوع فایل ( مثال Mp3 ) و محدوده حجمی آن ( مثال :
1.5MB - 15MB ) میتوانید کلیه فایل های درخواست شده که در این محدوده قرار می گیرند
دانلود کنید .این امکان البته بصورت اشتباه اینترنت رایگان یا اینترنت آفلاین نام
گرفته است .
:: همه چیز درباره کارت Sky Star2 :
1- ورژن 2.6d نوع تیونر( آلمان اصل)
2- چیپست B2C2
3- سرعت دانلود data,ماکزیمم 90 Mbps
4- دریافت تصاویر دیجیتالی و رادیویی از ماهواره
5- کپچر تصاویر ,همزمان با تماشای برنامه ها
6- اسکن سریع برنامه ها و ذخیره لیست کانال ها
7- دارای ویژگی plug & play
8- میانگین فرکانس ورودی 950 Mhz تا 2.150 MHz
9- ساخت آلمان
10- ورودی تیونر کانکتور -F
11- ورودی امپدانس 75 ohm
12- میزان اف ای سی 2/1 و 3/2 و 4/3 و 6/5 و 8/7و Auto
13- کنترل ال ان بی 18/14 ولت
14- سویچ تنظیم فرکانس برای DiSEq 1.0 و 22khz
15- پهنای باند آی اف mhz 36
16- سازگار با سیستم عاملهای Win 98 SE ,Win2000,Win XP
17- سازگار با برنامه هایProg DVB, DVB Viewer, EzDVB, DVB dream, sky view, sky
DVB ,Mytheatre,ALT DVB
18- سازگار با پلاگین های:
S2Emu,Sinch v2 beta3,CWCam Emu,MDLogger,ConaxDLL,SymCI v.72,Yankseوsoftcam
:: مزایای کارت Sky Star2:
1- نسبت به کارتهای دیگه از ساپورت نرم افزاری خوبی برخورداره.
2- مرتبا برنامه ها و پلاگین های جدید براش نوشته میشه،
مثلا برنامه Alt DVB فقط برای SKYSTAR است.
3- نحوه نصب و راه اندازی برنامه ها و پلاگین هاش رو می تونی از سایتهای متعدد تهیه
کنی.
4- نسبت به قیمتش کارایی خوبی داره.
6- کپچر تصاویرش به فرمت MPEG2 است که حرف نداره.
:: با خرید کارت Sky Star2 کارهای زیر را می توانید انجام دهید:
- دریافت کلیه کانالهای ماهواره ای کارتی و غیر کارتی
- بازکردن کانالهای کارتی با پلاگینهای شناخته شده(کانالهای هک شده تا این تاریخ)
- دریافت تصاویر ماهواره ای با فرمت MPEG4 که ریسیورهای معمولی از دریافت آنها
عاجزند...
- کپچر (ضبط) برنامه کانالها بفرمت دی وی دی بر روی هارددیسک و رایت آن به بصورت
VCD
- با افزودن سویچ DiSEqc می توان از 4 جهت ماهواره و حتی بیشتر نیز استفاده کرد.
- از طریق ماهواره از خدمات اینترنتی می توان استفاده نمود(دریافت دیتا بصورت یک
طرفه با سرعت بسیار بالا)
- انتقال تصاویر دریافتی به دستگاه تلویزیون از طریق خروجی کارت گرافیکـ ( TV out)
- گرفتن موزیک؛ تصاویر، نرم افزار و ... بدون نیاز داشتن اشتراک و ا تصال کامپیوتر
به اینترنت (آفلاین گرفتن: با سرعت تقریبی30 گیگابایت در ازای 6-8 ساعت)
:: حداقل سیستم مورد نیاز برای SkyStar 2 :
- برای دیتا: P III 500 Mhz به بالا
- برای تصویر: P III 700 Mhz به بالا
- کارت حافظه: RAM 128 به بالا
- کارت صوتی
- کارت گرافیک (ترجیحا از نوع 3D)
- ۱گیگابایت فضای خالی روی هارد دیسک به بالا
:: توجه !
- کلیه کارت ها دارای 1 سال گارانتی با حمل و نقل رایگان شرکت TechniSat می باشند و
فاقد گارانتی در ایران می باشند.(این کارت آخ نمیگه خودم ضمانت می کنم)
لازم به توضیح است که دریافت دیتا به صورت آفلاین در واقع توسط فرکانسهای زیادی که serverها و ispهای مختلفی روی آن خط فرکانسها تبادل اطلاعات می کنند،انجام می شود و شما می توانید بدون اتصال از طریق تلفن و در واقع بدون نیاز به هیچ گونه send و به صورت کاملا رایگان و همیشگی،تمام فایلهای اعم از فیلم،کلیپ،موزیک،نرم افزار،گیم و..( ایرانی و خارجی ) در حال تبادل که کاربران بسیاری در داخل و خارج از کشور در حال دریافت آنها هستند،همزمان با آنها دریافت کنید.از آنجا که تعداد کاربران اینترنت در هر ساعت از شبانه روز بسیار زیاد می باشند،طبعا سرعت دریافت آفلاین بسیار زیاد است و تا بالاتر از 6مگابایت در ثانیه نیز می رسد.
چنانچه مایل به استفاده از اینترنت آنلاین توسط DVB Card باشید ملزم به خرید اکانت به صورت ماهیانه نامحدود،حجمی یا ساعتی می باشید.به این صورت که برای send از اینترنت فعلی خود ( dial up یا ADSL ) استفاده کرده و receive
5:23 PM
‍‏
https://www.pplus-sat.com/archive/index.php/t-2508.html
از طریق دیش پیدا می کنید.در این حالت از ۲مزیت بهره خواهید برد:
۱-سرعتی بین ۴00k تا 2M.
2-هیچگونه filtering.
5:24 PM
‍‏
http://freesat.be/thread-779-page-5.html
باز کردن کانالهای کارتی هاتبرد با استفاده از برنامه RShare
کاربر گرامی ، قبل از ارسال مطلب جدید لطفا در انجمن جستجو کنید
(19-11-2017 ، 15:23)Feriseyed نوشته است: برای مشاهده لینک ها  ثبت نام کنید   و یا  وارد شوید
کانال های کارتی رو چطور باز کنم با اینترنت مدل مدیا استار diamond 4K
دوست گرامی البته تمام آموزش ها توی تایپیک مربوطه موجوده اما به اختصار عرض می کنم
ابتدا دستگاه رو با آخرین برنامه آپدیت و سپس تنظیم کارخانه می کنی
بعد با زدن دکمه ی F1+000پچ یا امولاتور رو فعال می کنی
اینترنت رو به دستگاه میرسونی و بعد از اون با زدن F1+111
منوی دوم ظاهر میشه که بر روی فعال سازی اینترنت میری
بعد از اینکه دستگاه آی پی دریافت کرد مجددا با زدنF1+666
صفحه تنظیمات شبکه میاد که البته از داخل منوی دستگاه هم قابل دسترسی هست
شماره سرور رو با زدن دکمه ی مکان نمای چپ به آخرین شماره تغییر میدی که یا 10 یا 40 باید باشه
نوع اکانتت هم باید احتمالا فان کم یا جی شیر بذاری
سپس اف1 رو میزنی و سوال دستگاه رو با بله جواب میدی و با زدن EXITبازهم سوال رو با بله جواب میدی
اکانت شما فعال میشه و کانال ها باز میشه نهایتا یک خاموش روشن کردن از دکمه ی پشت دستگاه اگر کانال ها باز نشده بود شمارو به هدف میرسونه
موفق باشی
امضای esinader
5:26 PM
‍‏
http://bankclips.ir/?p=315
شما از این صفحه بازدید کردید.
باز کردن کانالهای کارتی از طریق wifi
www.dalfak.com/w/a0g6i/باز-کردن-کانالهای-کارتی-از-طریق-wifi
توسط رسیور starsat 8800 و usb wifi می توانید از طریق اینترنت کانالهای کارتی را باز بکنید باتشکر.
آموزش بازکردن کانالهای کد شده در استارمکس X100 , Alfa …
:arrow_forward: ۰:۵۶
۲۸ مهر ۱۳۹۴ ه.ش. – بارگذاری توسطShahdad Kabir
آموزش بازکردن کانالهای کد شده در استارمکس X100 , Alfa , Super.
اختصاصی فیلم اموزش بازکردن کانالهای اختصاصی کد شده با …
:arrow_forward: ۱:۰۳
۶ آبان ۱۳۹۴ ه.ش. – بارگذاری توسطKavir Bavar
اختصاصی فیلم اموزش بازکردن کانالهای اختصاصی کد شده با اکانتgshare.ir در استارست۲۰۰۰ هایپر.
اموزش راه اندازی اکانت رسیور استارمکس a100 – Google Sites
https://sites.google.com/site/…a100/amwzsh-rah-andazy-akant-rsywr-astarmks-a100
باز کردن کانالهای کارتی ضبط شده رسیور استارمکس · بازکردن …. اینجا کلیک کنید. برای اموزش های بیشتر در مورد نحوه راه اندازی اکانت سی سی کم اینجا کلیک کنید.
فعال کردن شیرینگ رایگان – رسیور استارمکس ۰۹۴۴۲۷۵۷ – …
https://sites.google.com/site/receiverstarmax/fal-krdn-shyryng-raygan
اطلاع از باقیمانده شیرینگ هوایی · اموزش انتخاب رنگ کانالهای کارتی · انتخاب رنگ زیرنویس رسیور استارمکس · باز کردن کانالهای کارتی ضبط شده رسیور استارمکس.
آموزش تصویری باز کردن کانالهای کارتی با برنامه Obox – …
pfreesat.com/Thread-آموزش-تصویری-باز-کردن-کانالهای-کارتی-با-برنامه-Obox–32
آموزش تصویری باز کردن کانالهای کارتی با برنامه Obox. با سلام کلیه رسیورهایی که با دانگل سازگار هستند با این برنامه سازگار هست خیلی ساده توضیح میدم که …
راهنمای بازکردن کانال های کارتی ماهواره بدون نصب کارت – …
satdvb.ir/?tag=راهنمای-بازکردن-کانال-های-کارتی-ماهوا
۱۹ بهمن ۱۳۹۲ ه.ش. – Tag Archives: راهنمای بازکردن کانال های کارتی ماهواره بدون نصب کارت. Post navigation. آموزش راه اندازی شیرینگ رایگان هوایی StarMax X200.
چگونگی باز کردن کانالهای کارتی با dvb
www.mob.ir/forum/general/unrelated/1230367817
۷ دی ۱۳۸۷ ه.ش. – ۱ پست – ‏۱ نویسنده
چگونگی باز کردن کانالهای کارتی بVا DB در قسمت قبل گفتیم که توسط نرم افزارهای پخش کانال های ماهواره که از کارت های DVB حمایت می کنند می توان …
باز کردن شبکه های کارتی
arminkit.mihanblog.com/post/tag/باز%۲۰کردن%۲۰شبکه%۲۰های%۲۰کارتی
برای باز کردن این شبکه ها باید رسیور مورد نظر دارای سیستم کد دهی بیس کی biss key باشد که اکثر رسیورهای جدید این سیستم کد را ساپورت میکند، پس تمامی …
نحوه باز کردن کد شبکه سه روی ماهواره هنگام پخش فوتبال – …
ostaniha.com/post/49
روش باز کردن شبکه های سه و ورزش سیما هنگام پخش فوتبالهای خارجی در ماهواره: ….. یک ستون نمایش داده می شود به نام SMARTCARD که در آنجا می توانید کدها را ویرایش …
بازگشایی شبکه های کارتی: درخواست کمک
salecccam.blogspot.com/p/blog-page_30.html
طبق آموزش زیر ، مشخصات اکانت را فعال و از تماشای شبکه های کارتی لذت می برید. … سپس key16 را انتقال داده و فرکانس ۱۱۲۵۸ هاتبرد رو جستجو کرده و روی شبکه نشنال ….. می شه آموزش باز کردن شبکه های کارتی رسیور استار ست مدل ۲۰۰۰HD ACE رو …
.:IRAN SAT NEWS:.: کدهای فعال برای باز کردن کانال های کارتی
iransatellite1.blogspot.com/2010/08/blog-post_14.html
۲۳ مرداد ۱۳۸۹ ه.ش. – همان طوری که قبلا به شما خوانندگان و بازدیدکنندگان گرامی وبلاگ ایران ست لایت قول و وعده داده بودیم که کدهای فعال برای باز کردن کانال های کارتی در …
نحوه باز کردن کد BISS شبکه های سه و ورزش سیما بر ر – …
ahwazdgtl.blogfa.com/page/biss-mode
فرستنده های رادیویی وتلویزیونی خوزستان – نحوه باز کردن کد BISS شبکه های … روش باز کردن شبکه های سه و ورزش موقع پخش فوتبالهای خارجی در رسیورهای …. یک ستون نمایش داده می شود به نام SMART CARD که در آنجا می توانید کدها را ویرایش کنید.
باز کردن کانالهای پولی | فروش رسیورFULLHD فروش …
https://receivertehranblog.wordpress.com/tag/باز-کردن-کانالهای-پولی/
Posts about باز کردن کانالهای پولی written by hichman4. … شوند بسیار انداک است
. در حالی که با رسیور های جدید بیش از ۳۰۰ کانال کارتی بروی هاتبرد باز می شود …
آموزش vplug برای باز کردن کانالهای کارتی – طرقه – صفحه نخست
torqe.blogsky.com/1388/12/24/post-1/
آموزش ۱ : با توجه به اینکه گاها برخی از دوستان از player های مختلف استفاده می کنند و هر وقت که کدی تغییر می کند مجبورند که فایل v_key و یا V-sids رو در پوشه …
باز کردن قفل شبکه ۳ هنگام پخش فوتبال – یاداشت های …
ahmad-semnani.blogsky.com/1392/04/30/post-
5:26 PM
‍‏
http://bankclips.ir/?p=315
67/
شبکه سه سیما هنگام پخش زنده مسابقات فوتبال خارجی روی ماهواره کد می شود. این کد از نوع کد بیس (Biss Code) می باشد که در بسیاری از رسیورها از طریق وارد کردن کد …
تبلیغات گسترده وایبر برای شبکه‌های کارتی ماهواره‌ای | …
www.empireoflies.ir/تبلیغات-گسترده-وایبر-برای-شبکه‌های-کا/
۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. – یکی از این پیام ها روش های باز کردن آسان شبکه های کارتی و پولی ماهواره ایست که بصورت گسترده این پیام را مخاطبان وایبر دریافت کرده اند!
کانال تلگرام مدیا استار – فردا هاستینگ
fardahosting.net/kanal-tlghram-mdya-astar/
تلگرام کانال های مستهجن و غیر اخلاقی را فیلتر ک منتشر شده توسط : Khabareruz.
xyz دانلود سریال «Pa. … کد باز کردن شبکه هایقفل ماهواره باز کردن کانال های کارتی.
نحوه باز کردن کانال های کارتی ضبط شده از ۳۵۱۱-ali 3606 بر …
gooya3.ir/showthread.php?t=50799
۲ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. – ۳پست – ‏۲ نویسنده
آموزش باز کردن کانال های کارتی ضبط شده از ALI 3606 بر روی کامپیوتر همراه با فیلم آموزشی برنامه زیر را دانلود کنید و در درایو مثلا D از حالت …
۱۰ Sanieh Ta Enteha: باز کردن کانالهای کارتی ماهواره با …
mehran29f.blogspot.com/2005/09/blog-post_112650881915478995.html
۲۱ شهریور ۱۳۸۴ ه‍.ش. – باز کردن کانالهای کارتی ماهواره با رسیورهای استرانگ ۱- یک کابل Rs232 که همین کابلهای ۹ پین که به پورت کام میخوره و اکثر موس های قدیمی هم اون شکلی …
باز کردن کانالهای کارتی ماهواره به صورت رایــــگان – کلوب
www.cloob.com/timeline/answer_224647_2141877
۷ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. – باز کردن کانالهای کارتی ماهواره به صورت رایــــگان اطلاعات بیشتر : میخواستم بدونم چطوری میشه این کانال های کارتی هاتبیرد رو باز کرد اونم رایگان …
جدیدترین کدهای DCW برای باز کردن شبکه های +۱۸ …
https://sarasat.top/threads/41337…کدهای-DCW…باز-کردن-شبکه-های…/page2
۲۳ تیر ۱۳۹۵ ه‍.ش. – موضوع: جدیدترین کدهای DCW برای باز کردن شبکه های +۱۸ یزرگسالان SCT HQ, … اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی : …. نحوه باز کردن کد شبکه exotica, کد بازکردن شبکه sct, باز کردن کانالهای کارتی sct, کانال هایsct, …
انتقال موبایل پاتوق آدرس تغییر کرد
mobilepatogh.parsiblog.com/…/باز+کردن+چند+شبکه+از+شبکه+های+قفل+ماهواره+ب…
ایمیل ها: mobilepatogh@gmail.com بررسی گوشی های موبایل در موبایل پاتوق بازی های … شما اجازه ی کپی کردن آن پیوند و همچنین باز کردن آن پیوند را در یک پنجره ی جدید می دهد. … این مجموعه شامل بازی‌ها، سیستم‌های مسیریاب، شبکه‌های اجتماعی، کتاب‌های …
http://irsat2tv.net/ | Trade Nosis.
trade.nosis.com/pt/irsat2tv.net/5592874/s
به اینترنت٬ای استار مگا۳۰۰۰۰ قابلیت باز کردن شبکه های کد شده٬ای … با قابلیت باز کردن شبکه های اچ دی و کارتی ای استار۴۰۰۰۰٬رسیور دو تیونره فول اچ دی …
بازکردن کانالهای کارتی – Gshare.ir
فروش اکانت جی شیر,فروش اکانت جیشیر,www.gshare.ir, خرید اکانت جیشیر, جیشیر, gshare.
نحوه باز کردن کد شبکه سه روی ماهواره هنگام پخش فوتبال
www.hamvatan.net › اخبار روز › تکنولوژی
۳ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. – شبکه های سه و ورزش سیما هنگام پخش زنده مسابقات فوتبال خارجی روی ماهواره کد می شوند. … ۳- در صورتی که مشکلتان برای باز کردن شبکه های سه و ورزش حل نشد و …. یک ستون نمایش داده می شود به نام SMART CARD که در آنجا می توانید …
باز کردن شبکه کارتی توسط cccam با رسیور های ۹۵۹۵x …
www.mantiscccam.com/thread1286.html
۲۰ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. – تاریخ عضویت: Aug 2012. نوشته ها: ۱,۴۸۳٫ تشکر: ۰٫ تشکر شده ۰ بار در ۰ ارسال. ۱۲۴ باز کردن شبکه کارتی توسط cccam با رسیور های ۹۵۹۵x – …
| +فرکانس و مشخصات کانال های ورزشی +| [بایگانی] – انجمن …
realmadrid7.com/archive/index.php/t-812.html
سلام دوست عزیز. سی سی کم یک روش نوین هستش برای باز کردن کانالهای کارتی.شما ابزاری که لازم داری یک رسیور اچ دی هستش.اینترنت پر سرعت و اکانت سی سی کم.
بالاترین: آموزش راه اندازی شرینگ و باز کردن کانالهای کارتی …
https://www.balatarin.com/permlink/2016/2/20/4105935
۱ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. – آموزش راه اندازی شرینگ و باز کردن کانالهای کارتی در رسیور StarMax 5000/5100. extracccam.com ۲۰ کلیک. thumbnail آموزش راه اندازی شرینگ و …
IranDVB.co.sr – اولین وبلاگ تخصصی کارت ماهواره کامپیوتری
irandvbhost.persiangig.com/document/How_to_open_Scrambled_Channels.htm
در قسمت قبل گفتیم که توسط نرم افزارهای پخش کانال های ماهواره که از کارت های DVB حمایت … دردستگاه های Receiver ، برای باز کردن کانال های کارتی از «خشاب» یا Cam …
نحوه باز کردن کانالهای کارتی از طریق ای
5:26 PM
‍‏
http://bankclips.ir/?p=315
نترنت – خرید سی سی …
tanktrouble234.com/2016/05/27/نحوه-باز-کردن-کانالهای-کارتی-ماهواره-ا/
۷ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. – نحوه باز کردن کانالهای کارتی از طریق اینترنت. با سلام. خیلی از دوستان سوال کرده بودن ایا میشود از طریق اینترنتشبکه های کارتی را باز کرد بله …
شبکه های پوشش دهنده رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ | لیست شبکه …
forum.p30world.com › … › ورزش › رویدادهای ورزشی › جـام جـهـانـی ۲۰۱۴ بــرزیــل
۲۸ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. – ۱۰۰+پست – ‏۷۵ نویسنده
این که دست کمی از bein sport hd نداره و کارتی !!! … روش باز کردن شبکه های سه و ورزش موقع پخش فوتبالهای خارجی در رسیورهای مختلف فرق می کند.
آموزش باز کردن کانال های کارتی ضبط شده از استارمکسa100 …
sat2hd.tv//80104-آموزش-باز-کردن-کانال-های-کارتی-ضبط-شده-از-استارمکسa100-ب…
آموزش باز کردن کانال های کارتی ضبط شده از استارمکسA100 بر روی کامپیوتر برنامه زیر را دانلود کنید و در درایو مثلا D از حالت فشرده خارج کنید.
باز کردن شبکه ۳ – اول
initial.persianblog.ir/post/18/
۴ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. – راه های باز کردن شبکه ۳ هنگام پخش زنده فوتبال در گیرنده های مختلف logo shabake 3 … روش باز کردن شبکه های سه و ورزش موقع پخش فوتبال های خارجی در ….. یک ستون نمایش داده می شود به نام SMARTCARD که در آن جا می توانید کدها را …
نام و فرکانس کانالهای کارتی هاتبرد، ترکست و عربست قابل …
poshtiban-site-man.forumakers.com/t53-topic
نام و فرکانس کانالهای کارتی هاتبرد، ترکست و عربست قابل بازشدن با کد دستی یا … البته تعدادی از ریسیورها با وجود کد هم قابلیت باز کردناین کانالها رو ندارند.
[DOC]ورود به منو کد دستی تمامی رسیورها جهت باز کردن شبکه ۳ سیما
upir.ir/934/ماهواره-۱٫docx
ورود به منو کد دستی تمامی رسیورها جهت باز کردن شبکه ۳ سیما. جدید و کد … در ابتدا menu و سپس smart card و سپس cas ok. در این قسمت … -۱بر روی یکی از کانالهای کد شده رفته و دکمه صفر را بزنید. ۲- بعد از ورود … رسیور های TOPFILED. وارد منو شده
 …
دریای بیکران – کارت DVB چیست؟
jamil.blogfa.com/post-427.aspx
این کارت ها با استفاده از برنامه هایی به اسم پلاگین به باز کردن کانال های کارتی می پردازند و از این نظر خیلی قوی هستند. این کارت ها دارای دو نوع هستند: کارت های دی وی …
بروزترین سایت تخصصی ماهواره IRAN-HD
iran-hd.com/
اموزش راه اندازی اکانت در ISTAR · آموزش باز کردن کانال ها با اکانت جیشیر در …. www.
gshare.ir · عکسهای از کانالهای سفارشی پخش مستند وبرنامه های جذاب که تا به امروزمشاهده نکردید …… کانال کارتی باز درتمامی جهت ها(ما هواره ها) · برو به آخرین پست. توسط.
چگونه شبکه های کارتی رو بدون کارت باز کنم – انجمن …
dishsat.forumfa.net › … › چگونه شبکه های کارتی رو بدون کارت باز کنم
سلام این شبکه های کارتی مثل الجزیره های ورزش و غیره رو چطوری بدون کارت باز کنم لطفا … برای باز کردن شبکه ها باید از سایت هایمعتبر و مخصوص اکانت سیسیکم …
نحوه باز کردن کد شبکه سه روی ماهواره هنگام پخش فوتبال – …
msheikh1672.vcp.ir//1207294-نحوه-باز-کردن-کد-شبکه-سه-روی-ماهواره-هنگام-پخش-…
روش باز کردن شبکه های سه و ورزش سیما هنگام پخش فوتبالهای خارجی در ماهواره: … دیگر از رسیورهای استارست (STARSAT 120-130-150-200) هم نحوه باز کردن شبکه های سه و ….. یک ستون نمایش داده می شود به نام SMART CARD که در آنجا می توانید کدها را …
آموزش باز کردن شبکه سه سیما در ماهواره بدر – پی سی پارسی
www.pcparsi.com/آموزش-باز-کردن-شبکه-سه-سیما-در-ماهواره-بدر-۵۱۲۹۸٫html
با توجه به ایمیل های پی در پیشما عزیزان در مورد قطع شبکه ی سه سیما در هنگام پخشمسابقات فوتبال در ماهواره بدر۵، به اطلاع شما عزیزان می رسانم.
عموسَت.کام آخرین اخبار ماهواره ها و رسانه ها | شبکه Brazzers.tv در …
amoosat.com/?p=7592
۱۴ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. – این شبکه به پخش برنامه های بزرگسالان می پردازد و در این فرکانس …. a20 تمام شد چطور میتونم با اینترنت قفلشبکه های کارتی اون را باز کنم. … سلام فرکانس شبکه های بزرگسال با کد باز کردن قفلشون به ایمیلم ارسال کنید
نحوه بازکردن کد شبکه سه در رسیور زمان پخش فوتبال
uast.iran.sc/post/251
۲۵ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. – ۳- در صورتی که مشکلتان برای باز کردن شبکه های سه و ورزش حل نشد و یا ….. یک ستون نمایش داده می شود به نام SMART CARD که در آنجا می توانید …
کلید CCW برای کانال sct در ماهواره هاتبرد (مخصوص …
www.mahvareh.tv//46693-کلید-CCW-برای-کانال-sct-در-ماهواره-هاتبرد-(مخصوص-ب…
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. – نمایش مشخصات · مشاهده ارسال های انجمن · پیام شخصی …. فایل های پیوست شده. نوع فایل: ….. بازکردن کانالهای کد شده در ایکس کروز
5:26 PM
‍‏
http://bankclips.ir/?p=315
بااکانت GSHARE.
باز کردن کانالهای کارتی توسط (vplug) – سایت تخصصی دی …
bia2dvb.blogspot.com/2008/03/vplug.html
۱۱ فروردین ۱۳۸۷ ه‍.ش. – برای باز کردن کانلهای کارتی احتیاج به پلاگین وی پلاگ (vplug) دارید پلاگین وی پلاگ توسط فردی ایرانی به اسم استاد وحید شناخته شده است که …
کارت دی وی بی – تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=369633
این کارت ها با استفاده از برنامه هایی به اسم پلاگین به باز کردن کانال های کارتی می پردازند و از این نظر خیلی قوی هستند. این کارت ها دارای دو نوع هستند: کارت های دی وی …
ミ دانلود نرم افزار ミ – آشنایی با کارت DVB آموزش کامل …
www.biatak.blogfa.com/post-467.aspx
امروز می خواهم آموزش کامل چگونگی نصب و استفاده از کارتهای DVB و همچنین باز کردن کانالهای کارتی (پولی یا Scrambled Channels) و نحوه تنظیم Decoder ها و …
آموزش راه اندازی شیرینگ اینترنتی رسیورهای bsat به وسیله …
۱٫bsat-supportcenter.com/showthread.php?21-آموزش-راه-اندازی…رسیورهای…به…
۱۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. – فایل های پیوست شده. نوع فایل: rar WIFI.rar (578.3 کیلو بایت, ۵۴۰ …. با آموزش پیش رفتم و سرور ۴۰ کانکتک شد اما کانال های کارتی باز نمیشن
بایگانی‌ها باز کردن کانال های کارتی بدون نیاز به اینترنت – …
best4u.name/tag/باز-کردن-کانال-های-کارتی-بدون-نیاز-به-ای/
۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. – ساپورت فرکانسهای DVB-S-S2 و کانال های سه بعدی نوع سی پی یو CPU : ALI 3516 ساپورت کانالهایبا پخش mpeg-ii/mpeg-iv/h.264 قابلیت …
باز شدن شبکه جهان حیوانات Animal Planet – پرشین پت
persianpet.org › انجمن › تالارهای متفرقه › گفتگوی آزاد › آرشیو
۲۲ فروردین ۱۳۸۹ ه‍.ش. – ۱۰پست – ‏۷ نویسنده
شبکه تلویزیونی جهان حیوانات یا همان ” Animal Planet ” نام یکی از شبکه های بین المللی جهان است (از گروه شبکه های خبری و بین المللی BBC کشور …
روش ساده باز کردن و مشاهده کانال های کارتی+ کلیک کنید
www.tooptarinha.com/links/link-958.html
… Google · Reddit · Netvouz · Digg · Del.icio.us. «لینک بعدی |توپترینها |شارژ اینترنتی | تبلیغ رایگان | عکسهای جالب و دیدنی امروز | آذرسل |لینک قبلی »
برنامه مشاهده شبکه های ورزشی ( Bein sport) به صورت رایگان :: …
tarfand.pro/1395/09/11/برنامه-مشاهده-شبکه-های-ورزشی-Bein-sport-به-صورت-رایگان
۱۱ آذر ۱۳۹۵ ه‍.ش. – برنامه فوق العاده و بی نظیر باز کردن شبکه های ماهواره، بیش از ۲۰۰۰ کانال کانالهای معمولی و اچ دی که شاملکانالهای کارتی و کانالهای معتبر داخلی …
طریقه بازکردن کانال d o r.c.e.l و x x l روی رسیورهای ایکلاس
amirsat7.123.st › تالارنصب وراه اندازی ماهواره › رسیورها ونرم افزارها
دوستانی که از پچ و سافتکم برای پکیج بیس استفاده کردن و موفق به باز کردن کانال دو ر سل نشدن میتونن از این روش استفاده کنن ابتدا منو رو زده و به قسمت cas …
باز کردن کد شبکه سه روی ماهواره هنگام پخش فوتبال – کوک …
www.kookdownload.com/archives/باز-کردن-کد-شبکه-سه-روی-ماهواره-هنگام-پخ/
۲۶ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. – روش باز کردن شبکه های سه و ورزش سیما هنگام پخش فوتبالهای خارجی در ….. یک ستون نمایش داده می شود به نام SMART CARD که در آنجا می توانید کدها …
مجله گیزمیز|بازکردن کد شبکه ۳ و ورزش در ماهواره ها – مجله …
gizmiz.com/بازکردن-کد-شبکه-۳-و-ورزش-در-ماهواره-ها/
۹ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. – روش باز کردن شبکه های سه و ورزش سیما هنگام پخش فوتبالهای خارجی در ماهواره …. یک ستون نمایش داده می شود به نام SMART CARD که در آنجا می توانید …
آموزش بازکردن کانال های کارتی با اکانت gshare.ir به صورت …
https://sat2hd.site//107677-آموزش-بازکردن-کانال-های-کارتی-با-اکانت-gshare-ir-به-ص…
آموزش بازکردن کانال های کارتی با اکانت gshare.ir به صورت فایل در xdsr4000hd بعد ازخرید اکانت GSHARE.IR فایلی برای شما ایمیل میشود این فایل رو داخل فلش …
دانلود نرم افزار باز کردن کانال های کارتی | جوان کمپ
javancamp.com/tag/دانلود-نرم-افزار-باز-کردن-کانال-های-کار/
دانلود ProgDVB Professional Edition 6.83.2 Final – باز کردن کانال های کارتی … ProgDVB Professional Edition نرم افزاری جالب و مفید جهت تماشای شبکه های مختلف
 …
چگونه گوشی قفل شده خود را باز کنیم به طوری که بتوانیم هر …
parsrah.com/how-to-open-your-locked-phone-so-that-we-can-put-any-sim-card-in-an
۲۲ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. – چگونه میتوانیم از هر سیم کارتی در گوشی خود استفاده کنیم : روش اول با … هزینه های کد های باز کردن قفل می تواند بسته به گوشی و شبکه متفاوت …
بی‌این اسپورت عربی – ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/بی‌این_اسپورت_عربی
تمرکز این شبکه بروی
5:26 PM
‍‏
http://bankclips.ir/?p=315
جهان عرب و پخش مسابقات ورزشی کشورهای عربی است. شبکه‌های الجزیره اسپرت بصورت رمزگزاری شده در چهار ماهواره هاتبرد عرب ست نایلست و …
تاپیک پرسش و پاسخ رسیور مدیا استار مدل MediaStar ms …
mediastarsw.com/printthread220-8.html
۲۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. – ۵پست – ‏۴ نویسنده
… را نصب کردم ، کانال های کارتی باز میشن ولی نام کانال های قابل بازشدن رنگی … من رسیورم با کابل شبکه به اینترنت وصل میکردم نه بااستفاده از …
باز کردن کانال های کارتی با ProgDVB Professional Edition …
planet.iranskin.com/?p=2274
۱ مرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. – باز کردن کانال های کارتی با ProgDVB Professional Edition 6.65 | دانلود رایگان,
داستان کوتاه,فیلم,نرم افزار,Downloadدانلود رایگان,داستان کوتاه …
آموزش باز کردن کانال های کارتی ضبط شده بر روی کامپیوتر …
forum-baz6.ir/thread5653.html
۲۵ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. – آموزش باز کردن کانال های کارتی ضبط شده از ALI 3606 بر روی کامپیوتر برنامه زیر را دانلود.
آموزش باز کردن کانال های کارتی ضبط شده از ALI CPU سری …
i.cfreesat.com/thread-9404.html
برنامه زیر را دانلود کنید و در درایو D از حالت فشرده خارج کنید فیلم ضبط شده خود را که با نام۰۰۰و پسوند ts هست رو داخل پوشه ای که از حالت فشرده در آوردید …
mitra kiyani on Twitter: “نرم افزار دریافت انلاین کد کانال های …
https://twitter.com/mitrakiyani/status/324365312101322753?lang=fa
ترجمه این صفحه
More. Copy link to Tweet; Embed Tweet. نرم افزار دریافت انلاین کد کانال های کارتی ماهواره,باز کردن کانال کارتیماهواره,کد کانال های کارتی http://fb.me/
SqkXkWZt.
انجمن: مدل های – SR-13000 HD- SR-19000 HD-SR-7979 HD …
azar3at.in//1640-مدل-های-SR-13000-HD-SR-19000-HD-SR-7979-HD-SR-9850-HD-SR-…
sr2525, فیلم, کانالهای, کد, اموزش, اموزش بازکردن کانالهای کد شده در ۱ فایل پیوست …. مهم: فیلم اموزش باز کردن کانالهای کد شده با اینترنت سیم کارت و گوشی اندروید …
کارت های dvb ( کارت ریسیور) و شرینگ اینترنتی [آرشیو] – …
forum.sarmaye.com › انجمن‌های سرمایه › تالارهای غیرتخصصی › کامپیوتر و اینترنت
۳ بهمن ۱۳۸۷ ه‍.ش. – ۲۸پست – ‏۷ نویسنده
کارت tv هم ندارم چطوری میشه با dvb روی تلوزیون کانال های کارتی را …. برای آپ گرید لازم هست ( برای باز کردن کانالهای احتیاج به اینترنت نیست )
فروش و تمدید اکانت ماهواره (@gsharecam) | Instagram photos …
www.imgrum.net/user/gsharecam/3860849831
#فروش ویژه #اکانت #ماهواره #iptv بازکننده بیش از ۴۰۰۰ شبکه کارتی ماهواره. … اکانت های سیسیکم cccam دارای قدرت بالای برایباز کردن کانال های کارتی ماهواره هستند …
تبدیل فایل ts ضبط شده از کانال قفل شده – پرسش و پاسخ …
www.kingit.ir/16236/تبدیل-فایل-ts-ضبط-شده-از-کانال-قفل-شده
۲۵ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. – فایلهای ts ضبط شده روی فلش از کانالهای قفل شده رسیور در کامپیوتر … نکردن کانال های ضبط شده از ماهواره که میشه گفت کانال های کارتی هست تا در …
کد شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران – رایانت . فاضلی
www.fazelpc.ir › … › آموزش › کد شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران
روش باز کردن شبکه های سه و ورزش سیما هنگام پخش فوتبالهای خارجی در ماهواره: ….. یک ستون نمایش داده می شود به نام SMARTCARD که در آنجا می توانید کدها را ویرایش …
باز کردن کانال های کارتی با نرم افزار ProgDVB Professional …
www.vujud.com/a-111143-باز-کردن-کانال-های-کارتی-با/
باز کردن کانال های کارتی با نرم افزار ProgDVB Professional Edition 6.80.3 Final دریافت نرم افزار باز کردن کانال های کارتی با نرم افزار ProgDVB Professional …
دانلودموزیک وعکس هالیوودی وبالیوود – DVB wiev (انواع نرم …
ahmadaa.blogfa.com/post-11.aspx
باز کردن کانال های کارتی بوسیله پلاگین ها (برای افراد مبتدی) (رسیور کارت (DVB )) … امروز استفاده از پلاگین ها و باز کردن کانال های کارتی با پلیر های مختلف رو …
کانال های الجزیره اسپورت و دیگر کانال های ورزشی [بایگانی] – …
www.derby.ir › انجمـن تخصصی فوتبال Derby › میزگرد Derby › گفتگوهای متفرقه
۲۹ آبان ۱۳۸۸ ه‍.ش. – سلام عزیزم اینا کارتی هستند که کارتشون هم خیلی گرونه و من بودجه … ۱- کارت ایردتو : قابلیت باز کردن شبکه هایالجزیره اسپورت پلاس در سه ماهواره …
شوق پرواز – نحوه باز کردن شبکه سه سیما روی اینتلست ۹۰۲ …
persia24.blogfa.com/…/نحوه-باز-کردن-شبکه-سه-سیما-روی-اینتلست-۹۰۲-جهت-دیدن-م…
۲۳ خرداد ۱۳۸۹ ه‍.ش. – در ماهواره اینتلست ۹۰۲ یز شبکه ۳ سیما در زمان پخش فوتبال بطور زنده ، کد شده و قابل مشاهده نیست و ممکن است تنها صدای آنرا داشته باشید . در این زمان …
سوالات ومشکلات خود را در رابطه با رسیورهای ا
5:26 PM
‍‏
http://bankclips.ir/?p=315
یکس کروزر …
www.4sat4sat.tk/archive/index.php/t-120.html
اگه ممکنه راهنکایی کنید چطوری میشه کانالهای فل را بدون اتصال به اینترنت باز ….. حالا راهنمایی کنید برای باز کردن کانالهای کارتی با آسانترین روش چگونه عمل کنم؟
i45 Linux WiFi HD – وب سایت رسمی و تخصصی آی کلاس | …
www.iclasscenter.com/1078-Products-i45_Linux_WiFi_HD
یکی از ویژگی های منحصر به فرد این مدل توانایی اتصال و استفاده از شبکه های … که با این پروتوکول بدون هیچ مشکلی از دیدن کانال های کارتی بدون قطعی و فریز لذت …
نحوه قفل کردن کانال های ماهواره – صفحه ۱ – نی نی سایت
www.ninisite.com › تبادل نظر › متفرقه › عمومی
۶ مهر ۱۳۸۹ ه‍.ش. – ۱۴پست – ‏۴ نویسنده
نحوه قفل کردن کانال های ماهواره. … شبکه های مورد دار که همشون کارتی هستن و اصلا باز نمیشن. … چنتا از کانال هارو حتما باید قفل کنیم چون خیلی بدن.
سایت ماهواره و رسیور پلاس ست plus-sat
www.plus-sat.org/
GEM5052 · اختصاصی فیلم اموزش بازکردن کانالهای اختصاصی کد شده با اکانتgshare.ir در STARSAT SR- …… جدیدترین کدها برای مشاهده رایگان شبکه های کارتی …
دنــــیای وبـــــگردی – آموزش باز کردن کانال های کارتی
damanab.blogfa.com/post/148
۲۸ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. – ۲-پلاگین. V-Plug یا s2emu برای DeCode کردن یا همون باز کردن کانال های کارتی فصل اول حجم فایل نسخه ۳۲ بیت: ۱۶٫۵۱ مگابایت حجم فایل نسخه …
نرم افزار دریافت انلاین کد کانال های کارتی ماهواره . باز کردن …
behtarinha2.blogspot.com/2014/08/blog-post_72.html
۶ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. – شما دوستان به کمک این نرم افزار دیگر احتیاجی به خرید کارت جهت باز کردن کانال های کارتی ماهواره نخواهید داشت و بصورت رایگان و انلاین می توانید …
بهترین روش برای بازکردن شبکه های کارتی
retqyr.akpen.ir/
بهترین روش برای بازکردن شبکه های کارتی. نرم افزار آموزشی – آموزش زبان – نرم افزار کامپیوتر – بازی سرگرمی – موسیقی – مالی و اداری – کتاب الکترونیک – نرم افزار …
بازکردن-شبکه-های-کارتی-در-یوتلست
بازکردن-شبکه-های-کارتی-در-یوتلست.goul.ir/
بازکردن شبکه های کارتی در یوتلست. مطلب : جهت یوتلست شامل کانالهای سویسی مباشد که کانالهای ترکیه ای هم در آن وجود دارد . … انواع کارت برای باز کردن شبکه های …
ابر کلمات جستجو شده – WebGozar.com :: گزارش‌های آماری سایت
www.webgozar.com/stats/1664628/searchEngines
۲۱ فروردین ۱۳۸۹ ه‍.ش. – باز کردن کانال xxlباز کردن کانال سکسباز کردن شبکه xxlکد دستی کانال … شبکه xxlکد کانالهای کارتی۱۸کد کانالهای سکسیباز کردن کانال …
راه های بازکردن کانال های کارتی به روش دستی
rromyq.tipin.ir/
راه های بازکردن کانال های کارتی به روش دستی. … بهترین روش برای بازکردن شبکه های کارتی · روش باز شدن شبکه های کارتی با کد دستی · روش باز کردن کانالهای …
بخش رسیور ها – انجمن لوتی
www.looti.net › کامپیوتر
همچنین برای مدلهای ۱۹۰ و ۲۲۰ بر روی یکی از کانالهای کد شده دکمه صفر را بزنید. … وارد شدن به منوی کددهی رسیورهای استارست ۱۹۰ روی کانال کارتی عدد ۰ را بزنید. … باز کردن IRIB3 در رسیور های استرانگ سری های (PVR/X/II) در ماهواره اینتلست ۹۰۲ KU
 …
کددستی برای بازکردن شبکه های کارتی ۲۰۱۳
equior.fapin.ir/
کددستی برای بازکردن شبکه های کارتی ۲۰۱۳٫ … خور مدل TM-B101. دوربین تحت شبکه مموری خور مدل TM-B101 تیوا یکی از جدیدترین دوربین های سیم … ادامه مطلب …
راهنمای بازکردن کانال های کارتی … – heyclip.com
https://redirect.heyclip.com/MTYzMzY.html
راهنمای بازکردن کانال های کارتی … راهنمای بازکردن کانال های کارتی ماهواره بدون نصب کارت All posts tagged راهنمای بازکردنکانال های .
شبکه های ماهواره ای سکسی (hotbird) – شهوانی
https://shahvani.com/forum/topic/شبکه-های-ماهواره-ای-سکسی–hotbird
۳ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. – کسی هست که روشی برای باز کردن شبکه های ماهواره ای سکسی بلد باشه؟ … کارتها رو شیر میکنه که میتونی باهاش اکثرا کانالهای جهت های مختلف را باز …
پخش فایل‌های ضبط شده‌ توسط گیرنده دیجیتال (فرمت ts) با …
tarfandha.blog.ir/post/161
من فیلمهایی که از شبکه های ایران ضبط میکنم رو km player پخش میکنه بدون مشکل. …. میشه لطف کنید بفرمایین چطوری فیلمهای ضبط شده از کانالهای کارتی رسیور را …
برسام: زندگی به سرعت فناوری
barsam.ir/
کسب و کار های نوآور ، بازی های رایانه ای ، سبک زندگی تکنولوژی. … گوشی های جدید سامسونگ و هوآوی و ال جی رو مطرح میکنیم. … ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.
راه های بازکردن کانال های کارتی به روش دستی
rromyq.hapin.ir/
نصب و فروش سیستم حضور غیاب در کرج پیکربندی و تعریف داده ها انواع دستگاه های حضور غیاب (کارتی ، اثر انگشتی ، تش
5:26 PM
‍‏
http://bankclips.ir/?p=315
خیص چهره ) آخرین قیمت را از ما بپرسید .
بانک ملت> صفحه اصلی
5:29 PM
‍‏
www.bia2dvb.blogspot.com
سایت تخصصی دی وی بی در ایران www.bia2dvb.blogspot.com
دانلود افلاین با اسکای گرابر وباز کردن کانالهای کارتی دی وی بی dvb
۱۳۸۷ شهریور ۲۳, شنبه
آپدیت روزانه کدهایtps بدون اینترنت(خیلی ساده)
طریقه ساختن کدهای tps بدون اینترنت .اگر شما آخرین ورژن S2emu را دانلود کنید و توی فولدر plugin بریزید و آخرین ورژن Vplug را دانلود کنید و توی همون فولدر بریزید میتونید راحت با فعال کردن هر دو پلاگین ها فایل V_tps.db را بسازید . به این طریق که باید هر روز روی کانال m6 music black بروید , 30 ثانیه مکث کنید تا کدهای اون روز روی فایلهایی که گفتم خودبخود درج بشه . کدهای اون روز کانالهای TPS (multivision_xxl_privatesipice _m6 music , ...) اتوماتیک روی v_tps جایگزین میشه و دیگه نیازی به اینترنت و دانلود فایل v_tps و tps.bin و TPS.fns روزانه نیست .لازم به ذکر هست که نیازی به TPS.bin ندارید . چون فایل v_tps همون کار tps.bin رو میکنه ...در واقع پلاگین s2emu فایل v_tps و tps.fns رو آپدیت میکنه .من حدود 4 ماه میشه که برای دانلود کدهای tps به اینترنت متصل نمیشم .( با اومدن آخرین ورژن s2emu 1.26 به بعد ...)اگر s2emu ارور time out داد بعد از اینکه با فعال کردن این پلاگین کدهاتونو آپدیت کردید میتونید دوباره غیر فعالش کنید . اینم از ارور ....فقط یه نکته ضروری و اون اینکه باید ورژن vplug و s2emu که دانلود میکنید Full باشه حتما و هیچ فایل ناقصی نداشته باشه ...
ارسال شده توسط
وب سایت ارائه دهنده پلیر پراگ دی وی بی (progdvb) که یکی از بهترین برنامه پلیر دی وی بی وساپورت از ویندوز ویستا و اکسپی و سازگاری با تمامی پلاگینهای کارت دی وی می باشد سایت رسمی www.progdvb.com
وب سایت تکنیست ارائه دهنده درایور و برنامه های اسکای استار www.technisat.com
وب سایت ارائه تمامی برنامه های دی وی بی از جمله پلاگین وی پلاگ www.dvbskystar.com
وب سایت ارائه دهنده تمای برنامه ها پلیرها و پلاگینها و با سافتکم کی وی پلاگ www.skystar-2.com
ارسال شده توسط
باز کردن کانالهای کارتی توسط (vplug)
برای باز کردن کانلهای کارتی احتیاج به پلاگین وی پلاگ (vplug) دارید پلاگین وی پلاگ توسط فردی ایرانی به اسم استاد وحید شناخته شده است که یکی از قویترین پلاگین درباز کردن کانالهای کارتی دی وی بی (dvb) میباشد شما باید پلاگین زیررا ازسایت http://www.skystar-2.com/ و یا سایت http://www.dvbskystar.com/ ان را دانلود کرده و در پوشه پلاگین پلیر progdvb ان را اکسترا یا بازکرده بعد ازبازکردنان باید فایل (vkeys.db vtps.db tps.nfs vside.db )را در سایت http://www.skystar-2.com/
دانلود کرده در بالای صفحه سایت میتوانید جدیدترین ورژن وی پلاگ و مستر کی (master keys) ان را دانلود کرده مستر کی یا
(keys) که حاوی فایلهای vkeys.db حاوی رمزهای کانالها vtps.db که حاوی کلیدهای کانالهای تی پی اس میباشد و فایل
vside.db که برای بهتر و سریع باز کانالهای کارتی میباشد که اینها هما باید در کنار هم در پوشه پلاگینهای پلیرهای دی وی بی باشند برای پلیر progdvb باید در پوشه plugins و در پلیر dvbdrem باید در plugins پوشه pip00 باشد وقتی که فایل وی پلاگ رادر پلاگین پلیرها بریزید بعد از باز کردن برنامه باید بر روی کانالهای france 5 ویا بر روی کانال m6 music black رفته تا کلیدهای جدید را به صورت اتواپدیت دریافت کند حتما ساعت سیستمتان را دقیق تنظیم کرده وتاریخ سیسمتان باید میلادی و دقیق باشد تا در برنامه وی پلاگ اشکالی پیش نیاید بنظر من هم برنامه dvbdrem بهتر کار میکند در باز کردن کانالهای کارتی بهتر با پلاگین به خوبی کار میکند
ارسال شده توسط
دانلود افلاین با اسکای گرابر
ما به شما نحوه اموزش دانلود با اسکای گرابررا به شما اموزش میدهیم که بیشترین تعداد دانلود را میتوان با این نرم افزار را انجام دهید.
شما اول به نرم افزار skygraber که ان را میتوان در سایت http://www.skygraber.com/ ان را دانلود کرد قبل از باز کردن برنامه در مورد دانلود افلاین و نکاتی را به شما اموزش تعداد دانلود فایلها بیشتر و سوختن ان کمتر باشد
1.شما به یک عدد دیش و کارت دی وی بی و ال ان بی نیاز دارید بهتر است از دیش سایز 120 استفاده کنید تا قدرت و کیفیت سیگنال بالا تری داشته باشیم و ال ان بی پریموم که نسبت به استارست قدرت و کیفیت خیلی بالاتری دارد تا در مواقع هوای برفی و بارانی قدرت بالایی داشتیم که در موقع دریافت فایلها قطعی نداشته باشیم.
2.کارت دی وی بی از کارت اسکای استار 2 استفاده کنید قیمت خوب کارایی بالا ساپورت نرم افزاری بسیار بالا و تحت حمایت تمامی نرم افزارهای دی وی بی و ساپورت از ویندوز ویستا
3.نرم افزار دانلود: برای دانلود از نرم افزار اسکای گرابر 2.8.5.1 استفاده کنید و
5:30 PM
‍‏
www.bia2dvb.blogspot.com
این نرم افزار دارای فقط محدوده زمانی است که درسایت تخصصی دی وی بی http://www.bia2dvb.blogspot.com/ توانستن از محدوده زمانی ان رد بشند این برنامه بعد از 15 روز باید ان را اکتیو کنید بعد از باز کردن برنامه که میخواهد ان را اکتیو کنید کلید ALT+F4 را فشاردهید و از فرم ریجستر ان رد میشوید وداخل برنامه میشوید به هیچ وج از کرک برنامه استفاده نکنید چون ارجینال نبوده و دچار اختلال میگردد حتما از بالا ترین ورژن اسکای گرابر استفاده کنید برای دانلود باید از فرکانس 11299 13500H در یوتلست 7 درجه استفاده کنید در این فرکانس ترافیک بالا و تعداد فایلهای ایرانی بسیار بالاست.
4.حالا نوبت به اجرای برنامه است اول شما باید برنامه اسکای گرابر را از ادرس http://www.skygraber.com/ دانلود کرده و بعد فایل فیلتر (db.zip) را از لینک زیر دانلود کرده http://www.4shared.com/file/42269806/1adf720a/db_online.html بعد از نصب اسکای گرابر باید فایل db..zip را در پوشه اسکای گرابر اکسترا یا باز کرده و بعد برنامه را باز کرده این فایل حاوی تمامی پسوند فایله از قبل عکس.فیلم.اهنگ.برنامه.و فایلهای پی دی اف ............میباشد. اگر شما پوشهdb.zip را در پوشه اسگای گرابر بعد از نصب برنامه اکسترا کرده باشید تمامی کارها را خودمان کردیم فقط جهت دیش شما بر روی یوتلست 7 درجه باید باشد و شما باید مسیر دانلود فایلها را مشخص کرده ودکمه دانلود را انتخاب کنید این هم عکسهای برنامه که به شما راهنمایی میکند
.
شما درا ساعت باید حداقال 1.5گیگابایت فایل دانلود کرده باشید در منوی فیلتر هم میتوانید فایلیهایتان را محدود کنید عکسها کاملا شما را به محیط برنامه اشنا میکنند بر روی عکسها کلیک کنید تا با سایز بزرگتر انرا ببینید باور کنید از مانا و اسکاینت .............خیلی بیشتر دانلود میکند در صورتی که از فیلتر قوی ما استفاده کرده باشید چون رو این فیلتر خیلی کار شده است و تمامی پسوند فایلها در این فیلتر قرار دارد بیاد داشته باشید حتما مشیر دانلود فایلها را درایوی که بیشترین فضای خالی را دارد قرار دهید در صورت امکان از جدید درایور تکنسیت 4.4.1 استفاده کرده و از اتنی ویروس به روز استفاده تا در مقابل ویروسها محفوظ باشید
ارسال شده توسط
5:31 PM
‍‏
http://www.rmalekghasemi.ir/file/interbetsat.pdf
uuid:b652760d-5d78-4eb4-b7bf-5a906c3700df
uuid:d4f46efc-08a4-4482-8ce3-f03fdb6b41bb
endstream endobj 2 0 obj <> endobj 3 0 obj <>/ProcSet[/PDF/Text]>>/Type/Page>> endobj 27 0 obj <>/Font<>/ProcSet[/PDF/Text/ImageC/ImageI]/XObject<>>>/Type/Page>> endobj 35 0 obj <>/Font<>/ProcSet[/PDF/Text/ImageC/ImageI]/XObject<>>>/Type/Page>> endobj 38 0 obj <>/Font<>/ProcSet[/PDF/Text/ImageC/ImageI]/XObject<>>>/Type/Page>> endobj 41 0 obj <>/Font<>/ProcSet[/PDF/Text/ImageC/ImageI]/XObject<>>>/Type/Page>> endobj 47 0 obj <>/Font<>/ProcSet[/PDF/Text/ImageC/ImageI]/XObject<>>>/Type/Page>> endobj 50 0 obj <>/Font<>/ProcSet[/PDF/Text/ImageC/ImageI]/XObject<>>>/Type/Page>> endobj 54 0 obj <>/Font<>/ProcSet[/PDF/Text/ImageC/ImageI]/XObject<>>>/Type/Page>> endobj 57 0 obj <>/Font<>/ProcSet[/PDF/Text/ImageC/ImageI]/XObject<>>>/Type/Page>> endobj 60 0 obj <>/ProcSet[/PDF/Text/ImageC]/XObject<>>>/Type/Page>> endobj 63 0 obj <>/Font<>/ProcSet[/PDF/Text/ImageC/ImageI]/XObject<>>>/Type/Page>> endobj 66 0 obj <>/Font<>/ProcSet[/PDF/Text/ImageC/ImageI]/XObject<>>>/Type/Page>> endobj 70 0 obj <>/Font<>/ProcSet[/PDF/Text/ImageC/ImageI]/XObject<>>>/Type/Page>> endobj 74 0 obj <>/ProcSet[/PDF/Text/ImageC]/XObject<>>>/Type/Page>> endobj 77 0 obj <>/ProcSet[/PDF/Text/ImageC]/XObject<>>>/Type/Page>> endobj 82 0 obj <>/Font<>/ProcSet[/PDF/Text/ImageC/ImageI]/XObject<>>>/Type/Page>> endobj 86 0 obj <>/Font<>/ProcSet[/PDF/Text/ImageC/ImageI]/XObject<>>>/Type/Page>> endobj 89 0 obj <>/Font<>/ProcSet[/PDF/Text/ImageC/ImageI]/XObject<>>>/Type/Page>> endobj 91 0 obj <>/Font<>/ProcSet[/PDF/Text/ImageC/ImageI]/XObject<>>>/Type/Page>> endobj 94 0 obj <>/ProcSet[/PDF/Text/ImageC]/XObject<>>>/Type/Page>> endobj 97 0 obj <>/Font<>/ProcSet[/PDF/Text/ImageC/ImageI]/XObject<>>>/Type/Page>> endobj 102 0 obj <>/Font<>/ProcSet[/PDF/Text/ImageC/ImageI]/XObject<>>>/Type/Page>> endobj 106 0 obj <>/Font<>/ProcSet[/PDF/Text/ImageC/ImageI]/XObject<>>>/Type/Page>> endobj 110 0 obj <>/ProcSet[/PDF/Text]>>/Type/Page>> endobj 115 0 obj <>/ProcSet[/PDF/Text/ImageC]/XObject<>>>/Type/Page>> endobj 120 0 obj <>/Font<>/ProcSet[/PDF/Text/ImageC/ImageI]/XObject<>>>/Type/Page>> endobj 122 0 obj <>/Font<>/ProcSet[/PDF/Text/ImageC/ImageI]/XObject<>>>/Type/Page>> endobj 125 0 obj <>/Font<>/ProcSet[/PDF/Text/ImageC/ImageI]/XObject<>>>/Type/Page>> endobj 128 0 obj <>/ProcSet[/PDF/Text/ImageC]/XObject<>>>/Type/Page>> endobj 131 0 obj <>/ProcSet[/PDF/Text/ImageC]/XObject<>>>/Type/Page>> endobj 135 0 obj <>/Font<>/ProcSet[/PDF/Text/ImageC/ImageI]/XObject<>>>/Type/Page>> endobj 140 0 obj <>/ProcSet[/PDF/Text/ImageC]/XObject<>>>/Type/Page>> endobj 143 0 obj <>/ProcSet[/PDF/Text]>>/Type/Page>> endobj 145 0 obj <>/ProcSet[/PDF/Text/ImageC]/XObject<>>>/Type/Page>> endobj 148 0 obj <>/ProcSet[/PDF/Text]>>/Type/Page>> endobj 150 0 obj <>/Font<>/ProcSet[/PDF/Text/ImageC/ImageI]/XObject<>>>/Type/Page>> endobj 154 0 obj <>/ProcSet[/PDF/Text]>>/Type/Page>> endobj 156 0 obj <>/Font<>/ProcSet[/PDF/Text/ImageC/ImageI]/XObject<>>>/Type/Page>> endobj 164 0 obj <>/ProcSet[/PDF/Text]>>/Type/Page>> endobj 169 0 obj <>/ProcSet[/PDF/Text/ImageC]/XObject<>>>/Type/Page>> endobj 172 0 obj <>/Font<>/ProcSet[/PDF/Text/ImageC/ImageI]/XObject<>>>/Type/Page>> endobj 625 0 obj <>stream H��Wmk$� �>������Z�K����� I`�!��  �M6w$�קJRI%M�� ����^�婧��.'9��/?�>\.rRZ����_N�"�\�t�Ϥ� �2 �� j��p�������_�v�B[?]�5�ZI�D;Ͱ�똷�� ����,q� Jix v=H v)w��R���? ��O�� �m[�l{� ���7�sK� 밭�X�� ��sQ M~� �L�j�` �v 7� �*<����~��� {x#nٓP���� z � �?��-x�sB �?�����������I �%� �k' �t_JBq �k� �p�%q>'ѝ[�w� �� �G���>[�E8�U^뽜+o� .oa y��O� i *��
5:45 PM
‍‏
http://www.file724.com/software/998/dvbviewer pro
Learn to Speak English Deluxe ...
مجموعه کامل آموزش زبان از مبتدی تا حرفه‌ای
7:39 PM
‍‏
http://www.englishiseasy.ir/persian_sats.html
لیست کامل کانالهای ماهواره ای فارسی زبان در ماهواره های مختلف
کانال های ماهواره ای فارسی زبان در ماهواره هات برد
Hotbird: 13°E
7:39 PM
Satellite Icon
Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.
Get Adobe Flash player

Satellite Icon
لیست کامل کانالهای ماهواره ای فارسی زبان در ماهواره های مختلف
کانال های ماهواره ای فارسی زبان در ماهواره هات برد
Hotbird: 13°E

توضیحات اف ئی سی پولاریزاسیون سیمبول ریت فرکانس نام تلویزیون نام در ماهواره
تلویزیون دولتی بی بی سی انگلستان 3/4 V 27500 11116 بی بی سی فارسی BBC PERSIAN
کانال ورزشی 3/4 H 27500 11566 بادی تایم Body Time TV
برنامه های سیاسی 5/6 V 27500 11470 کانال 6 Channel 6
مدیریت: مورتون مظاهری 3/4 H 27500 11013 دیدار Didar Global TV
5/6 V 27500 11200 ئی بی سی 1 EBC.1
تبلیغ کالا برای فروش 3/4 H 27500 11747 ایزی شاپ EZ SHOP
پخش سریال های جدید آمریکایی با دوبله فارسی 3/4 H 27500 11137 جی ئی ام GEM TV
فیلمهای سینمایی قدیمی ایرانی و خارجی 5/6 H 27500 11470 آی سی سی ICC TV
مدیدریت: مهران عبد شاه 3/4 H 27500 11566 آی پی ان IPN
مدیریت: حمید شبخیز 5/6 V 27500 11470 ایران آی تی ان IRAN
پخش برنامه با محدودیتهای مذهبی 5/6 H 27500 11054 ایران بیوتی Iran Beauty
پخش برنامه با محدودیتهای مذهبی 5/6 H 27500 11604 ایران موزیک IranMusic
پخش برنامه با محدودیتهای مذهبی 5/6 V 27500 11470 شبکه مهاجر IRAN.MNTV
تلویزیون دولتی ایران 3/4 H 27500 12437 جام جم ایران 1 IRB1 PER
تلویزیون دولتی ایران 3/4 H 27500 12437 جام جم ایران 2 IRB2 PER
تلویزیون دولتی ایران/ قرآن 3/4 H 27500 12437 قرآن IRIB QURAN
شبکه خبری تلویزیون دولتی ایران 3/4 H 27500 12437 شبکه خبر ایران IRINN
مدیریت: کورش بی بیان 5/6 V 27500 11470 جام جم لوس آنچلس JAAME JAM
تلویزیون حزب کمونیست کارگری 3/4 V 27500 12303 کانال جدید Kanal e Jadid
مدیدریت: حمید شبخیز/فرزان دلجو 3/4
H

27500 12476 لایو Live Channel
تبلیغ کالا برای فروش

3/4 H 27500 11747 می شاپ ME SHOP
کانال مشترک شرکت آونگ و ترانه 3/4 H 27500 12207 می تی وی ME TV
پخش برنامه با محدودیتهای مذهبی 5/6 H 27500 11054 مهاجر MI-TV
مذهبی: تبلیغ دین مسیحیت 5/6 V 27500 11470 محبت MOHABAT TV
مذهبی: تبلیغ دین مسیحیت 3/4 H 27500 11566 نجات NEJAT TV
مذهبی: تبلیغ دین اسلام 3/4 H 27500 12476 نور NOUR TV
مدیریت: نادر رفیعی 5/6 V 27500 11470 امید ایران OMID E IRAN
مدیریت: امیر شجره

3/4 V 27500 11727 پارس PARS TV
پخش از اروپا 3/4
H

27500 12207 پی دی اف PDF Channel
مدیریت: حمید شب خیز 5/6 V 27500 11470 پن PEN TV
کانال موسیقی بدون محدودیتهای مذهبی 3/4 H 27500 11747 پی ام سی PMC
مدیریت: داور ویسه 5/6 H 27500 11411 رنگارنگ Rang-A-Rang TV
املاک و مستغلات 5/6 H 27500 11604
رئال استیت

Real Estate
مذهبی: تبلیغ دین اسلام 5/6 V 27500 11470 سلام SALAAM TV
مدیریت: مهران عبد شاه 3/4 H 27500 12207 ساما اف ام SAMA FM TV
مذهبی: تبلیغ دین مسیحیت 3/4 H 27500 11642 سات سه ون پارس SAT-7PARS
نمایش کالا برای فروش 3/4 V 27500 11727 تک TAK TV
مدیریت: علیرضا امیر قاسمی/مسعود جمالی 5/6 V 27500 11470 تپش TAPESH
مدیریت: علیرضا امیر قاسمی/مسعود جمالی 5/6 H 27500 11411 تپش 2 TAPESH TV2
مدیریت: امیر میرچی 5/6 V 27500 11470 تصویر ایران Tasvir Iran
تلویزیون کردی/فارسی 3/4
V

27500 11585 تیشک TISHK TV
پخش از انگلستان / تلویزیون پاره وقت 5/6 V 27500 11470 یو کی 6 Channel 6
مدیریت: خشایار قیاسی, پخش از اروپا 5/6 H 27500 11504 تی وی پرشیا tv PERSIA
تلویزیون دولتی صدای آمریکا 3/4 V 27500 12226 صدای آمریکا VOA Persian TV
3/4 H 27500 10971 وایند اینترنشنال Wind int. tv
تلویزیونهای افغان بر روی ماهواره هات برد
Hotbird: 13°E

تلویزیون غیر دولتی افغان 5/6 V 27500 11470 آریانا افغان Ariana
تلویزیون غیر دولتی افغان 3/4 V 27500 11585 آریانا Ariana TV
تلویزیون غیر دولتی افغان 3/4 H 27500 10971 پیام افغان Payame Afghan
تلویزیون دولتی افغانستان 5/6 H 27500 11411 آر تی ای RTA
تلویزیونهای فارسی بر روی ماهواره تل استار
elstar12: 15°W

مدیریت: سعید سکویی 2/3 V 11939 12615 آریامهر ARIA MEHR TV
تلویزیون دولتی بی بی سی انگلستان 2/3
H

19279 12608 بی بی سی فارسی BBC PERSIAN
تلویزیون دولتی صدای آمریکا 2/3
H

19279 12608 صدای آمریکا
VOA Persian

تلویزیون سوئدی "اس وی تی اروپا" بر روی ماهواره یوروبرد
Eurobird 9: 9°E
7:39 PM
قابل دریافت در ایران, اروپا, خاورمیانه و شمال آفریقا. نیاز به آبونمان.اطلاعات بیشتر 3/4 V 27500 11843 اس وی تی اروپا SVT europa
صفحه اصلی دیکشینری

خدمات شرکت لیزر رایانه پارس
شغل مناسب برای شما
کاریابی در کشورهای حوزه خلیج فارس و دیگر کشورهای عربی دور و نزدیک (کویت، قطر، دوبی، عربستان، عمان) فقط فرم را پر کنید.
http://jobs.mart.ir
آگهی رایگان و مجانی
در یک دقیقه میتوانید بصورت کاملا رایگان آگهی خود را به دید هزاران بیننده برسانید!! آگهی شما همیشه در صفجه اول گوگل خواهد بود!!!
http://www.fbazar.com
ایجاد فروشگاه اینترنتی
ایجاد کامل ترین و جالب ترین فروشگاه اینترنتی چند زبانه برای اولین بار در سطح کشور
(فارسی، انگلیسی، عربی و ...)
http://eshop.mart.ir
ثبت دومین و اختصاص فضا
• فضا از 50.000 ریال در سال
• دومین از 45.000 ریال
• برگشت کل مبلغ تا یک ماه
« با امکانات بی نظیر »
http://webhost.laserayaneh.com/
خدمات خرید با کارت اعتباری
در هر کجای اینترنت هر چیزی میخواهید بخرید یا سفارش دهید با ما تماس بگیرید، هر نوع ارزی (دلار - پوند - یورو - ین ژاپن و ...).
http://mastercard.mart.ir
لینک سایت دوستان
ارتباطات جدید ثبت دامنه و اختصاص فضا همسریابی یابی اینترنتی مارت ایران
دیکشنری رایگان شرکت آذرپیمان فروشگاه آنا بازار فروشگاه ثمین
فروشگاه اینترنتی نیازکو الکتروکامپ آذرپرتو الکترونیک شرکت ایفا صنعت غرب
اتوماسیون صنعتی، مانیتورینگ صنایع غذائی دلستان شرکت آدلیم صنعت سیستم آگهی رایگان
تله متری تله کنترل افزایش بهینه سازی موتورهای جستجو پلاس کامپیوتر
Valid XHTML 1.0 Transitional !معتبر CSS
11:22 PM
11:28 PM
‍‏
https://pastebin.com/qtqycy8N
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
RAW Paste Data
************************************************************# ============================================================# ////////////////////////////////////////////////////////////# /////////http://dvbsapplicationrepack.blogspot.com /////////# /////////http://takki-soft.blogspot.com/////////////////////# ////////////////////////////////////////////////////////////# ============================================================# ************************************************************# ---------------------------------------------------------------------------------------------- welcome everyone this file contain the Download link and Password for DVB Dream 2.8.1 Repack --------------------------------------------------------------------------------------------- Download link : https://cloud.mail.ru/public/GsT2/EybCxzKcC --------------------------------------------------------------------------------------------- Password unzip and installing the DVB Dream 2.8.1-B --------------------------------------------------------------------------------------------- ################################ *******************************# password:takki2016ahmad # *******************************# ################################ with our regard ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ AHMAD ALBAHETH & Takki^ ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

--- 
Friday, April 6, 2018 ---
10:26 AM
‍‏
http://parser.ir/
اولین سرویس آنلاین تبدیل متن فارسی به گفتار
متن فارســی خود را اینجا وارد کنید
×
ورود به سایت
شما هنوز به سیستم وارد نشده اید. درصورتی که عضو سایت نیستید نگران نباشید، اینجا کلیک کنید.
نام کاربری
نصب بودن flash player نسخه 10 به بالا
حداقل 512 مگابایت حافظه اصلی(RAM)
بزودی:
√ افزودن 4 هزار کلمه جدید به مخزن
√ رفع ابهام کلمات چند تلفظی
√ خواندن متن های محاوره ای
√ بهبود کسره گزاری در ترکیبات اضافی و وصفی
√ خواندن کلمات انگلیسی درون متن فارسی
√ نسخه مخصوص موبایل و تبلت
√ امکان تنظیم سرعت پخش صدا
√ خواندن متن های عربی حرکت دار
√ امکان تهیه فایل mp3 بدون دانلود!
√ دریافت کد پخش صدا در سایت ها و وبلاگها
در صورت بروز هرگونه مشکل ما را مطلع سازید:
ایمیل:
پیامک: 30002526270000
این سایت با حمایت مرکز رشد ICTی پارک علم و فناوری یزد تهیه شده است و بخشی از سرورهای این سایت در این مرکز میزبانی میشوند.
10:42 AM
‍‏
https://www.parsgreen.com/Send-SMS/پنل-پیامک
در تاریخ : 1396/6/3
4 از 5 (42 رای)
پیامک متنی یک راه آسان، ارزان و جذاب برای ارتباط گیری است. این کار با توسعه شبکه‌های ارتباطی اینترنتی و حضورمان در گروه‌های مختلف خبری، فرهنگی و اجتماعی کم رونق شده است ولی با این شرایط، هنوز هم ارسال انبوه پیامک متنی یکی از سرویس‌های پرکاربرد برای شرکت‌ها، نهادها و افرادی است که می‌خواهند محصولاتشان را با کمترین هزینه تبلیغ کنند. تبلیغی که نه آنقدر مثل تبلیغ در رسانه ملی، رسمی است و نه آنقدر مثل تبلیغ در شبکه‌های ارتباطی اینترنتی غیر رسمی است. با توجه به هزینه اندک تبلیغات پیامکی نسبت به سایر روشهای موجود یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما استفاده از سامانه های ارسال و دریافت پیام کوتاه یا همان پنل است. در واقع پنل نرم افزاری تحت وب است که پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد محیط آن خواهید شد.
 
پنل پیامک پارس گرین ابزاری جهت ارتباطات جمعی و ارسال پیامک های اطلاع رسانی و تبلیغات است که در قالب یک وب سایت در محیط اینترنت تعبیه شده و بدون نیاز به سخت افزار یا نرم افزار جانبی قابلیت ارسال و دریافت پیامک را فراهم میکند.
 
 
فعالسازی پنل پیامک در کمتر از چند ثانیه!
برای فعالسازی پنل پیامک از طریق تلفن همراه خود عدد 2000 را به لاتین به شماره پیامک 10001391 ارسال نمایید. سپس با نام کاربری و رمز عبوری که دریافت می کنید وارد پنل پیامک شوید. پس از تکمیل اطلاعات و انتخاب شماره می توانید پنل خود را شارژ و آن را تست کنید.
 
 
دسترسی به بانک اطلاعاتی جامع و به روز!
مسئله مهم در میان شرکت‌های اپراتور ارسال انبوه پیامک‌های متنی، مسئله دسترسی و دارا بودن یک لیست جامع از شماره‌های تلفن همراه مخاطبان عام مطالب است، لیستی که تفکیک قابل قبولی از مناطق مختلف ایران داشته باشد و شامل جامعه فراگیری از مخاطبان باشد. پنل پیامک پارس گرین بانک اطلاعاتی جامع و به روزی را در اختیار شما قرار میدهد.
 
 
مخاطب را با پیامک هوشمند جذب کنید!
اگر نیاز دارید پیامکی به مخاطبین خود ارسال کنید که در آن نام و نام خانوادگی افراد در متن پیامک نوشته شده باشد، سامانه پیامک پارس گرین این قابلیت را در قالب ارسال هوشمند پیامک در اختیار شما قرار می دهد.
 
 
مخاطبان هدفمند داشته باشید!
هدفمندی یکی از اصول افزایش اثربخشی در تبلیغات است. هر برندی برای تبلیغات خود، قسمتی از بازار را هدف می‌گیرد. زمانی که تبلیغاتی انجام می دهید که تعداد مخاطبان آن خارج از کنترل شماست ممکن است در زمانی که تبلیغات شما انجام شده است حجم زیادی از مخاطبان به سمت شما هجوم بیاورند، در این زمان ممکن است شما نتوانید پاسخگویی تمامی آنها باشید و یا توانایی تولید محصول خود را در زمان محدود نداشته باشید. به همین دلیل مشتریانی که از تبلیغات جذب کرده اید کاهش پیدا می کند. پس بهتر است از روشی برای تبلیغات محصول خود استفاده کنید که میزان مخاطبان آن توسط خود شما تعیین شود.
 
 
نمایندگی پنل پیامک بستر خوبی برای کسب درآمد برای اشخاص حقیقی و حقوقی میباشد. برای اطلاعات بیشتر درباره نمایندگی اینجا کلیک کنید.
 
قابلیت پنل های پیامکی پارس گرین
امکانات
10:43 AM
‍‏
https://mii6.app.link/j7oby3xjNE
We'll send you an SMS with a link to download the app.
Country Code
12:01 PM
شما هنوز عضو نیستید.</div><div class="modalbtnrow row"><div class=
1:02 PM
‍‏
http://netnic.ir/post/204
برای مشاهده محتوای این کادر میبایست ثبت نام کنید.
Content visible to registered users only.
پس از نصب درایور , گزینه Install
رو در منوی Autorun مربوط به CD می زنید و یک سری ملزومات نرمافزاری نصب میشه!
دیش و میله ها و LNB رو سوار میکنی و کابل رو هم به LNB و سر دیگشو به DVB وصل میکنی!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
حالا باید یک جهت مناسب برای دانلود مانند W6 یا W3 رو توسط برنامه FastSatFinder پیدا میکنی.
برنامه FastSatFinder در واقع یک فایندر نرمافزاریه که به شما کمک میکنه تا ماهواره های مختلف رو از روی یک فرکانس آن ماهواره پیدا کنید و یا دیش رو بهتر تنظیم کنید! این برنامه قابلیت ایجاد صداهای متنوعی رو در مورد سیگنال داره! حتی خواندن عدد سیگنال!
 لینک دانلود :
به عنوان مثال ماهواره
W6 رو هدف قرار میدهیم!
پس از دانلود و نصب برنامه فوق , روی Satellite کلیک میکنید و در سمت راست ماهواره W6 رو انتخاب کنید!
بعد روی Transponder کلیک کرده و در سمت راست فرکانسی از ماهواره W6 رو انتخاب میکنید!
فرکانسهای مهم W6 اینها هستن: 11617,V,27500,A یا 11324,V,30000,A یا 11449,V,30000,A
(فرکانسهای فوق براحتی 40 تا 60 سیگنال می دهند!)
روی دکمه Sound کلیک کنید تا نوع صدا در حالت Tone قرار بگیره!
حالا مشغول تنظیم دیش می شوید تا برنامه سوت بلندی رو به معنای دریافت سیگنال بزنه!
سپس صدا رو با کلیک متوالی رو دکمه Sound در حالت Voice قرار دهید تا برنامه عدد سیگنال رو برای شما بخونه و شما دیش رو بهتر تنظیم کنید!
------------------------------------------------------------------------------------
W6 که پیدا شد , برنامه دانلود آفلاین مثل Skynet رو دانلود میکنی!
لینک های دانلود :
پس از دانلود
skynet فوق اونرو اجرا کنید و ببینید که پنجره اسکاینت باز میشه یا نه!
اگر باز نشد که مشکلتون رو مطرح کنید و اگر شد به سراغ ادامه کار می رویم:
این برنامه خودبخود وقتی باز می شود شروع به دانلود با تنظیماتی میکند که در فایلهای skynet.ini و rules.txt قرار دارد!
یعنی شما قبل از باز کردن برنامه Skynet , تنظیمات مورد نظرتون رو در فایلهای فوق انجام میدید و سپس برنامه رو اجرا میکنید تا شروع به دانلود کنه!
(منظور از اجرای برنامه , اجرای فایل skynet.exe در فلدر اصلی است!)
(منظور از تنظیمات , یعنی اندازه و نوع فایلهایی که شما می خواهید و یک سری تنظیمات دیگر!)
...........................................................................
توضیحات بیشتر از کار با اسکای نت
1- قبل از اجرای اسکای نت این موارد را اجرا کنید
الف- فایل skynet.ini را باز کرده و دنبال خط زیر می گردیم
incomplete=IN
#01# 7E OpenSky (Eutelsat W3A)
tuner=11449000,V,27500000,A
در ردیف اول قرار دهید و سپس فایل skynet.ini را سیو کنید و آنرا ببندید.
حال روی برنامه اسکای نت کلیک می کنیم.
اگر همه چیز درست باشه شما در گوشه بالا سمت چپ این برنامه شاهد تغییر و تحولاتی خواهید بود اگر چنین نباشد برنامه را خارج شده دوباره اجرا کنید. برای تعیین اینکه شما چه فایل هایی رامی خواهید روی کامپیوترتان ریخته شود باید دگمه G را روی کیبورد فشار دهید.با این کار در سمت SKYNET جدولی گشوده می شود.شما می توانید با استفاده از دگمه های + و - کیبورد نوع و حجم فایلهای قابل دانلود را تغییر دهید.دگمه های دیگر این برنامه به قرار زیر است:
E , Shift +E تنظیم ارتفاع نوار وضعیت دانلود فایلها
+ , - تنظیم کردن طول نوار وضعیت دانلود
G نمایش کادر انتخاب نوع فایلها
اعداد 1 الی 8 حجم فایل ها رو که به صورت خط نشان داده شده رو بر مبنای 100 کیلو بایت الی 2 گیگا بایت نمایش میدهد.
Ctrl +L گزارش فایلهای دریافتی
F2 , Shift +F2 بزرگ و کوچک کردن سایز فونتها
Page Up,PageDown ورق زدن صفحه اسکای نت
L , Shift +L اضافه و حذف کردن تعداد خطهای برنامه
Del حذف فایل انتخاب شده
T نمایش جزئیات فایلهای در حال دانلود
M ,N بالا و پائین بردن کادر نمایش جزئیات فایلها
Ctrl +E نمایش ایرادها در هنگام دریافت فایل
S عدم دریافت فایلهای جدید
K فایل رو از لیست من خارج نکن
Shift +K فایل رو به شاخه Temp نفرست
Ctrl+S ذخیره تنظیمات مربوط به انتخاب فایلها
ممکنه در موقع اجرای برنامه دچار خطا شود . این ممکن است به خاطر درایور کارتتون باشه . فایل StreamReader.dll را که در فولدر برنامه وجود دارد تغییر دهید . اونرو میتونید از فولدر برنامه پراگ دی وی بی تون پیدا کنید . اگر باز هم ارور داد بگردید ببینید فایل SkyDll.dll تو فولدر اسکای نت هست یا خیر اگر نبود اونرو از اسکای نتهای قبلیتون کپی کنید.
با انجام مراحل میتونید فایلهای اینترنتی که ی
1:02 PM
‍‏
http://netnic.ir/post/204
وزرهای دیگه درخواست میدهند را شما هم بگیرید.
در صورتیکه با مشکل برخوردید در قسمت نظرات وبلاگ قرار دهید. در اولین فرصت جواب میدهم.
موفق و موید باشید.
.........................................................................................................................................
دانلود آفلاین:
یکی از راههای اتصال به اینترنت استفاده از اکانت و تجهیزات ماهواره ای است که مشترکان زیادی در سراسر دنیا داره. فایل های دریافتی این مشترکان توسط ماهواره به سمت زمین فرستاده میشه تا بدستشون برسه. کلا دریافت اینگونه مشترکان از طریق دیش می باشد. چون اون فایلها از طریق امواج با ماهواره به سمت زمین فرستاده میشه تا بدست مشترک برسه پس همه با دیش میتونن بگیرن.
پس شما فایلهایی رو که مشترکان ماهواره ای در حال دانلود آن می باشند همزمان با آن اشخاص دانلود میکنید. اینکار توسط نرم افزارهایی مثل Skynet و SkyGrabber و FileGrabber و Manna انجام میشه. یعنی شما دیش رو میزاری روی یک جهت مثل W6 که ترافیک دانلود خوبی داره. پس از انجام یک سری تنظیمات ساده , Skynet رو اجرا میکنی و سیستم رو به حال خودش رها میکنی.
نکته: فعلا مناسب ترین برنامه برای دانلود آفلاین , Skynet است. امکانات خوبی داره و احتیاج به منابع سیستمی زیادی نداره.
Skynet در اون زمانی که شما دانلود گذاشتی هر فایل رو که مشترکان تو اون فرکانس و جهت (مثلا فرکانس 11324 روی W6) دانلود کنن و شما هم در تنظیماتتون اجازه دانلود شدنشو داده باشید برای شما هم ذخیره میکنه. مثلا شما در تنظیمات میگی که هر چی MP3 بالای 1مگ و فیلم بالای 500 مگ و RAR بالای 50 مگ بود بگیر. حالا هر کسی از اون مشترکان همچین فایلهایی بگیره برای شما دانلود میشه.
بخاطر تعدد مشترکان اینترنت ماهواره ای در سراسر دنیا , فایلها بسیار متنوع است و اکثر نیازهای شما از نرمافزار بروز تا فیلم و موسیقی برآورده میشه.
در ضمن , بعضی از ماهواره ها و فرکانسها دارای کاربران تقریبا مشخص هستن که هر از گاهی تغییر میکنه. مثلا بعضی ماهواره ها دارای تعداد زیادی کاربر هندی هست و بعضی روسی. با اطلاع از این امر شما میتونید دانلود دلخواه داشته باشید.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
وسایل لازم برای دانلود آفلاین:
1- یک دیش معمولی حداقل 60 و حداکثر 90 با قیمت 8 تا 12 تومن.
نکته: هر چقدر دیشتون بزرگتر باشه کارتون در مراحل بعد آسونتر میشه , پس اگر محدودیتی ندارید یک دیش 90 تهیه کنید.
تذکر: یادتون نره که میله های نگهدارنده LNB بر روی دیش رو هنگام خرید دیش تحویل بگیرید (سه پایه فلزی).
2- یک LNB معمولی با قیمت 4 تا 8 تومن.
نکته: در خرید LNB لازم نیست حساسیت زیادی بخرج بدید ولی خوب هرچقدر نویز کمتر و گیرندگی بیشتری داشته باشه , بهتره.
3- کابل به طول لازم (از دیش تا PC شما)
نکته: مرغوب بودن کابل تاثیر زیادی در سیگنال دریافتی شما داره , مخصوصا اگر فاصله دیش تا سیستمتون زیاد باشه.
نکته: برای خرید موارد 1 و 2 و 3 باید به بازارهای فروش تجهیزات ماهواره ای که در اکثر شهر ها شناخته شده هستند سر بزنید (بازارهای فروش رسیور و LNB و دیش) مثلا در شیراز میشه به خیابان داریوش اشاره کرد.
4-کارت DVB یا همون کارت رسیور (ترجیحا SkyStar2) با قیمت 50 تا 60 تومن
نکته: برای خرید کارت DVB باید به بازارهای قطعات کامپیوتری معروف شهرتون مراجعه کنید.
تذکر: از اونجایی که کارت DVB غیر قانونی است , نباید انتظار داشته باشید که فروشنده ها اون رو توی ویترین مغازشون قرار بدهند. باید پس از اینکه وارد بازار قطعات کامپیوتری شدید , با پرس و جو از مغازه ها , فروشنده گان DVB رو پیدا کنید.
نکته: مناسب ترین کارتی که الان در بازار موجود هست SS2.6d یا همون SkyStar2 مدل 2.6دی می باشد.
راجع به کارت فوق و انواع اون بحثهای زیادی هست ولی چون در حال حاضر اکثر موارد موجود در بازار همون SS2.6d با جعبه طرح فلفلی است , لازم نیست حساسیتی در خریدش نشون بدید. یکی از همون طرح فلفلی هارو با قیمت زیر 60 بخرید. این جعبه شامل کارت DVB , کنترل , گیرنده , CD راه انداز و دفترچه می باشد.
5- یک سیستم متوسط به بالا (مخصوصا از نظر CPU و Ram)
برای تماشای کانالهای معمولی ماهواره سیستمهای ضعیف هم کافیست , ولی برای دانلود آفلاین و تماشای کانالهای کارتی و با کیفیت و HD سیستمهای قویتری لازم است.
+ از اسم سیستم قوی نگران نشوید , منظور از قوی خیلی کمتر از چیزی است که شما فکر می کنید.
مثلا برای دانلود آفلاین با Skynet ای که در ادامه معرفی شده , رم 512 کاملا مناسبه.
برای تماشای کانالهای کارتی و با کیفیت هم یک CPU قدیمی مثل 2.4 512K هم کاملا جواب میده.
اکثر سیستمهای امروزی بس
1:02 PM
‍‏
http://netnic.ir/post/204
یار قویتر از مشخصات فوق هستند و از بابت سخت افزار مشکلی نیست. +
6- نرمافزار کم حجم Skynet برای دانلود و FastSatFinder برای جهت یابی (که در ادامه معرفی شده اند).
نرم افزارهای متعددی برای دانلود آفلاین موجود است , مثل SkyGrabber و FileGrabber و Skynet و Manna و ...
ولی از میان اونها Skynet بدلایل متعددی مثل کارایی بالا , نداشتن محدودیت , قابلیت Customize بسیار بالا و ... مناسبترین گزینه است.
نرم افزاری مثل SkyGrabber هنگام دانلودهای حجیم قفل میکنه و محدودیتهای بسیاری داره. ولی برای شروع دانلود آفلاین و یادگیری خوبه.
نرم افزاری مثل FileGrabber که یک ماژول است خیلی ساده است و اصلا در حد بقیه نیست. البته محبوبیت زیادی داره.
ادامه در صفحه بعد
10:56 AM
5 ژانویه 2013 ·
شبکه های فارسی زبان ماهواره هاتبرد

11642/27500 / ساعت

ITN - CHANNEL زنده - موزیک AAA

—----

11747 - 27500 - ه

PMC MUSIC

—----

10723/27500 / H

Andishe TV - Gem TV

—----

11054/27500 / ساعت

فیلم فارسی - ایران موسیقی - MI-TV-IranBeauty-4 -U - IranPS-TV - TMTV - PersianStar

—----

11137/27500 / H

تلویزیون ماهواره ای

—----

11200/27500 / v

فیلم 1

—----

11317/27500 / v

مانوتو - پارس -T.TV-AVAmovie

—----

11604/27500 / ساعت

PersianFilm

IranMNTV

IranFMTV

—----

11662/27500 / V

PDF_TV

—----

11747/27500 / V

PMC

—----

12015/27500 / H

IFILM

—----

12149/27500 / V

BBCPERSIAN

—----

12225/27500 / V

تلویزیون ایرانی - رادیو فردا

شبکه های فارسی زبان در ماهواره ای بدر

11900/27500 / V

شبکه های داخلی داخلی ایران

—----

11919/27500 / V

پرسیا کالیفرنیا

—----

12092/27500 / V

IFILM

—----

12111/27500 / H

منوتوت

—----

12303-27500 / V

IFILM - IRIB1-2-3

—----

11585 - 27500 - V

VOA -BBC PERSIAN

—----

شبکه های فارسی زبان روی ماهواره یوتل ست

11720/22000 / H

BBE PERSIAN - SIMAYE AZADI - TV مانوتو - تلویزیون RAHA - IRAN E ARYA

—----

112221 - 27500 - ه

TOUCH PERSIAN - ZEMZEME - فارس 1 - ملی GEO ... FARSI

108 Likes 6 shares
4:19 PM
‍‏
http://www.biatak.blogfa.com/post-467.aspx
ミ دانلود نرم افزار ミ
آشنایی با کارت DVB
امروز می خواهم آموزش کامل چگونگی نصب و استفاده از کارتهای DVB و همچنین باز کردن کانالهای کارتی (پولی یا  Scrambled Channels) و نحوه تنظیم Decoder ها و چگونگی تبدیل فایلهای Mpeg۲ به فرمتهای دیگر را بذارم اینجا.کارتهای dvb در واقع دو کار اصلی و یک کار جانبی انجام میدن:کار اصلی= گرفتن سیگنالهای شبکه های ماهواره ای و تبدیل آن به تصویر(همین پست) + اتصال به شبکه اینترنت پرسرعت (پستهای بعدی) کار فرعی= دریافت فایل از ماهواره ها بصورت آفلاین و مجانی!!! (پستهای بعدی)
سخت افزار مورد نیاز برای انجام کارهای اصلی و فرعی: یک عدد DVB CARD , یک دستگاه کامپیوتر , یک عدد DISH و LNB
اول : چه نوع کارت DVB و با چه مارکی بخریم؟
بطور کلی ما دو نوع کارت DVB داریم ، کارتهای DVB سخت افزاری و کارتهای DVB نرم افزاری.
کارتهای سخت افزاری کارتهایی هستند که عمل Decode را خودشون مستقلاً انجام می دهند و یک CPU بطور مستقل دارند به همین دلیل فشار خیلی کمی به پردازنده کامپیوتر وارد می کنند،تنها مشکل این کارتها قیمت اونهاست که خیلی بالاست ، مارکهای خوبش تقریباً 300 تا 350 هزار تومان قیمت دارند؛به همین دلیل خرید این کارتها توصیه نمیشه!! مگر اینکه سرعت CPU سیستم شما کمتر از 1000 مگا هرتز باشه.(حتی در این صورت هم بهتره برید سیستمتون رو ارتقاء بدید تا اینکه یکی از این نوع کارتها بخرید).معروفترین مارکهای این مدل کارتها Skystar۱ و Nexus  است ، هر دو کارتهای بسیار خوبی هستند ولی Nexus یک سر و گردن بالاتره.
کارتهای نرم افزاری کارتهایی هستند که عمل Decode رو به گردن CPU سیستم می اندازند و از خودشون CPU مستقل ندارند ، به همین دلیل خیلی ارزانتر هستند.اگر سیستم شما سرعتی بالاتر از 1000 مگا هرتز داره می تونید از این نوع کارتها استفاده کنید.هر چه قدرت CPU سیستم شما بیشتر باشه کار با این کارتها راحت تر است.این مدل کارتها رو بر اساس دو نوع چیپ ست Skystar۲ و TwinHan می سازند.معروفترین کارتها در این رده کارتهای VisionPlus (بر مبنای TwinHan) و Skystar۲ (بر مبنای Skystar۲) است.کارتهای Skystar۱ در ایران خیلی معروف هستند به همین دلیل قیمتش عرضه شون بیشتر از قیمت واقعی اونهاست.هر دو مدل Skystar2 و VisionPlus خوب هستند ولی من skystar2 رو  پیشنهاد می کنم چون کیفیت خوبی داره .قیمتش هم دور و بر 80-۹۰ هزار تومان به فروش می رود.البته visionplus رو میتونین با صرف 60 هزار تومن هم پیدا کنید.          
دوم : کارت را خریدیم ، حالا چه کارش کنیم ؟
کارت را از جعبه اش در بیارید ، در کیس را باز کنید ، کارت رو بر روی یکی از اسلاتهای مادر بورد نصب کنید (کامپیوتر خاموش باشه!) ؛ سیستم را روشن کنید.ویندوز یک قطعه سخت افزاری رو شناسایی کرده ولی شعورش نمیرسه که چیه و اون را جزء Network Adapter ها حساب کرده.
اگر کارت شما VisionPlus هستش سی دی نصب را داخل درایو قرار بدید و مطابق ویزارد آن را نصب کنید.ولی اگر SkyStar۲ خریدید بعد از اینکه سی دی را داخل درایو قرار دادید به قسمت Device Management و بعدش Network Adapter  برید ، از اونجا قطعه ای که شناسایی نشده را Reinstall کنید تا درایور رو از روی سی دی پیدا کند و نصب بشه.(اکثر سی دی های Skystar۲  قابلیت نصب اتوماتیک را ندارند به همین خاطر باید دستی نصب شوند).
سوم : کارت نصب شد ، ولی …؟
حالا شما باید با برنامه های نصب شده خود کارتها ، بتونید کانالهای Free را ببینید:
ولی یک سری مشکلات جانبی ممکنه داشته باشید! مثلاً ممکنه بعد از چند لحظه تصویر کند بشه ، یا صدا با تصویر هماهنگ نباشه یا فیلمی رو که رکورد کردید را نتونید با MediaPlayer تماشا کنید و مشکلاتی از این قبیل . همه اینها بخاطر Decoder هایی است که روی سیستم شما نصب شده ولی با سیستم شما حال نمی کنه یا Decoder صدا با Decoder تصویر هماهنگ نیست. برای حل این مشکل به قسمت ۵ مراجعه کنید!
چهارم : کانالهای  کارتی را چه جوری باز کنیم ؟
هکرهای عزیز برنامه ها و پلاگینهایی تهیه دیده اند که با استفاده از اونها میشه کانالهای کارتی رو باز کرد.
معروفترین و بهترین برنامه ProgDVB است که آخرین ورژن اش را از سایت خودش
می تونید دانلود کنید.در زمان نگارش این مقاله آخرین ورژن 4.72,7 هستش.اگر CPU سیستم شما اینتل است فایل مخصوص اون را برای عملکرد بهتر حتماً دانلود کنید.اگر یک درصد با این ورژن مشکل داشتید ورژن4,62,6 را دانلود کنید.(نکته در مورد آخرین ورژن پایین همین پست)
ProgDVB را نصب کنید، در ابتدای Setup از شما مدل کارت شما رو می پرسه که باید گزینه درست را مشخص کنید (اگر Visionplus دارید TwinHAN را انتخاب کنید).
بعد از نصب برنامه را اجرا کنید ، به قسمت Setting و از آنجا به Device List برید.از انتخا
4:19 PM
‍‏
http://www.biatak.blogfa.com/post-467.aspx
ب درست مدل کارت تون و Start بودن آن مطمئن شوید.(در صورتی که درست نصب شود به رنگ سبز درمی آید وگرنه های لایت هستش).
خیلی خیلی دقت کنید!!!یه مشکلی که معمولاً برای خیلی از دوستان پیش میاد اینه که بعد از سوار کردن dvb روی سیستم خودشون مستقیم میرن سراغ progdvb و دانلود کردن اون.حتماً درایور کارت تون که شامل dvbviewer و چند برنامه دیگه میشه رو کاملاً نصب کنید چون در غیر این صورت ممکنه پس از اجرای progdvb با پیغام Device not started مواجه بشین و هرچه هم که توی Device list برید و Start رو بزنید باز هم همین خطا رو از شما بگیره.(پس اول نصب درایور کارت بعد progdvb)!
حالا به قسمت DISEqc برید و با استفاده از Add LNB ماهواره هاتبرد را انتخاب کنید (فرضاً) .به تنظیمات دیگر دست نزنید.حالا به قسمت Channel List برید.قسمت Channel Search کانالها را بطور اتوماتیک پیدا میکنه.بعد از چند دقیقه که اسکن فرکانسها تمام شد لیست کانالهای یافت شده رو در سمت چپ برنامه میبینید.برای حرکت راحت تر در بین کانالها کارهای زیر را به ترتیب انجام بدهید :
در سمت چپ قسمت کانالها کلیک سمت راست کنید و Channel List Property را انتخاب کنید.تنظیمات آن را به صورت زیر تغییر بدهید:
خوب،تا اینجا ما فقط ProgDVB را تنظیم کردیم.برای مشاهده کانالهای کارتی احتیاج به دو چیز داریم ،یکی فایل Sofcam.key و دیگری پلاگین برای استفاده از این فایل.
فایل Softcam.key ، فایلی است کدهای کانالهای کارتی را در خودش ذخیره کرده . این فایل هر سه چهار روز تغییر می کنه شما باید آخرین فایل رو از اینترنت دانلود کنید.برای دانلود این فایل بر روی این لینک
کلیک کنید.این فایل را بعد از دانلود باید در پوشه ای که ProgDVB نصب شده کپی کنید.
دومین نکته استفاده از پلاگین هاست.ما چندین پلاگین برای استفاده در ProgDVB داریم.هیچ استاندارد و قانون خاصی در استفاده از این پلاگینها وجود نداره.یکی ممکنه امروز کار کنه فردا کار نکنه ، یا یک پلاگین نصف کار یک پلاگین دیگه را انجام بده.باید از راه آزمون و خطا خودتون راهش را پیدا کنید،در حال حاضر ۲ پلاگین از همه بهتر عمل میکنند.یکی S۲emu است که هنوز رو دستش پلاگین دیگه ای نیامده و دیگری vplug است.
برای نصب پلاگینها ، اول آخرین ورژن آنها را دانلود کنید ، سپس فایل Zip شده را باز کنید و محتویات آنرا (که معمولاً شامل یک فایل DLL) است را داخل پوشه ای که ProgDVB نصب شده کپی کنید.بعد از نصب پلاگینها برنامه را اجرا کنید ، از منوی Plugin ، میتوانید پلاگینهای نصب شده را ببینید و آنها را فعال و غیر و فعال کنید.برای استفاده از پلاگینها نکات زیر را بخاطر داشته باشید :
1-پلاگین S۲emu تنها با پلاگین Soft-Ci سازگاری دارد،یعنی بطور همزمان می توانند فعال باشند.
2-همیشه چند ثانیه بر روی کانالهای کارتی مکث کنید تا پلاگین فرصت رمزگشایی و باز کردن آن کانال را داشته باشد.برای کانالهایی که از سیستم Nagravision استفاده می کنند(مثل Polsat ها) این زمان طولانی تر خواهد بود.
3-اگر مدتی است که چند کانال را از دست داده اید به آدرس سایتهایی که در انتهای مقاله آمده مراجعه کنید و ورژن جدید پلاگین ها را دانلود کنید.معمولاً ۲ تا ۳ روز پس از تغییر نوع  رمز کانالها از سوی هکرها ورژن جدید پلاگینها نیز از راه می رسند!
4-کانالهای TPS فرانسه و کانالهایی که از سیستم رمز Nagravision استفاده می کنند جزء کانالهای بد قلق می باشند.برای باز کردن TPS ها باید این لینک
را کاملاً مطالعه کنید.
5-انواع دیگری از پلاگینها هم وجود دارند که برای باز کردن کانالهایی که سیستم کدگذاری آنها هک نشده استفاده می شود.روش کار این پلاگینها بدین صورت است که یک کم را بر روی یک سرور به اشتراک می گذارند تا بقیه افراد از طریق اتصال به آن سرور(از طریق اینترنت مثلاً) از آن کم بصورت مشترک استفاده کنند.با مراجعه به این پست
  به راحتی کانالهای کارتی را باز خواهید کرد.
پنجم : هنگام مشاهده تصاویر زنده یا قبلاً رکورد شده مشکل دارم ، چه کار کنم ؟
این اشکال به ندرت در مورد ProgDVB پیش می آید ولی تقریباً همیشه برای مشاهده فایلهای Record شده توسط MediaPlayer وجود دارد.شما باید Decoder های مناسب برای پخش فایلهای Mpeg۲ را برای ویندوز نصب کنید.برای اینکه بدانید در حال حاضر مدیا پلیر از چه Decoder ی استفاده می کند ، هنگام پخش توسط مدیا پلیر از منوی File قسمت properties را انتخاب کنید.در اینجا می توانید ببینید که ویندوز برای ترجمه Mpeg۲ از چه Decoderی بهره می گیرد.
چندین Decoder هست که می توانید از آنها استفاده کنید ،با استفاده از روش آزمون و خطا می توانید بفهمید که کدام یک برای سیستم شما مناسبتر است.با اینحال Elecard بهترین Decoder برای فایلهای Mpeg۲ می باشد و در ۹۹ درصد م
4:19 PM
‍‏
http://www.biatak.blogfa.com/post-467.aspx
واقع جواب می دهد (بخصوص ورژن آخر آن که هم برای CPU های Intel مناسب است و هم برای AMD) تنها یک مشکل کوچک دارد که آنهم قابل حل است ، برای نصب Elecard روش زیر را دنبال کنید :
ابتدا آخرین ورژن آن را دانلود کنید(ورژن ۲) ، فایل Elecard.exe را اجرا کنید تا Decoder نصب شود ، حالا اگر در ProgDVB یا MediaPlayer دقت کنید هنگام پخش تصاویر مربع کوچکی در سمت راست بالای تصویر وجود دارد که بعد از مدت ۴۰ روز بحالت اعصاب خوردکنی در پنجره نمایش شروع به حرکت می کند.برای از بین بردن آن باید فایل Patch For Elecard را دانلود و اجرا نمایید،آدرس فایلی که محل آنرا از شما می پرسد در داخل پوشه Program Files\Common Files\Elecard قرار دارد.
اگر مشکل شما با Elecard نشد ، از دیکدر cyberlink استفاده کنید. 
ششم : چگونه فایلهای Mpeg۲ را به فرمت VCD یا DivX تبدیل کنیم ؟
به اندازه موهای سرتان برنامه برای تبدیل فایلهای تصویری وجود دارد که تنها اندکی از آنها بدرد بخور می باشد.یکی از بهترین و راحت ترین برنامه ها ، برنامه Ashampoo Movieshrink است.با این برنامه می توانید براحتی فایلها را به فرمتهای VCD,DivX,SVCD,MOV,VOB,Mpeg۴ تبدیل و بر روی سی دی رایت کنید.هنگام کار با Ashampoo Movieshrink تا سی دی خام داخل درایو نگذارید ، برنامه عمل تبدیل را انجام نمی دهد ، برای جلوگیری از عمل رایت هنگام تبدیل فایلها cd را توسط کلیک سمت راست بر روی درایو رایتر و انتخاب Eject بیرون بیاورید تا فایلهای تبدیل شده بر روی هارد ذخیره شوند.کرک برنامه Ashampoo Movieshrink را براحتی می توانید در اینترنت پیدا کنید.
برنامه  DR.DivX هم برای تبدیل Mpeg۲ به DivX مناسب است.
برنامه های زیادی هم برای برش فایلهای Mpeg2 هست که Mpg2Cut2 تا این اواخر بهترین گزینه من بود، اما برنامه ای پیدا کردم که خیلی بهتره و امکانات بیشتری داره . لینک فایل کرک شده اش اینه : http://rapidshare.de/files/7929343/VideoRedo_Plus_v2.1.2.417_Retail.rar.html
لینک برنامه و سایتهایی که در بالا به آنها اشاره شد:
 
نکته : البته ورژنی جدید از progdvb به نام power_instal_progdvb_7.7.1 هم به تازگی آمده که مراحل نصب آن کمی با توضیحاتی که خوندین متفاوت هست و من شدیداً توصیه میکنم که ورژن انگلیسی آن را با گشتن توی اینترنت پیدا کنید یا نسخه ترکی آن را دانلود کنید. دانلود این نسخه 
و از امکانات آن نهایت بهره را ببرید.از امکانات این نسخه این هستش که انواع پلاگین و گرافهای متنوع و متفاوتی در خود این نسخه تعبیه شده که شما دیگه مجبور نخواهید بود که برای بدست آوردن این فایلها خودتون را مشغول کنید و وقتتون را هدر بدین
+ نوشته شده در ساعت 16:18 توسط یه دوست  | 
توضیح خاصی نیست بیننده خود بهتر می تواند نتیجه گیری کند
12:52 PM
‍‏
http://www.qplus-sat.com/thread3936-16.html
پلاگین و سافتکم
جدیدترین ورژن پلاگین Vplug در این تاپیک( vPlug 2.4.6 )
بسیار مهم: کاربران عزیز توجه داشته باشید ارسال هرگونه مطلب سیا سی و توهین امیز و بی احترامی به قوانین کشور ایران تخلف محسوب می شود و پیگرد خواهد شد
تشکر شده 145,765 بار در 27,376 ارسال
02_07_2015_Full_vPlug_2.4.6_with_all_keys
فایل های پیوست شده
02_07_2015_Full_vPlug_2.4.6_with_all_keys.rar (1.85 مگابایت, 148 نمایش)
شما به صورت مهمان در سایت پلاس ست حضور دارید برای استفاده کامل از سایت نیاز به ثبت نام است
تشکر شده 145,765 بار در 27,376 ارسال
Full_vPlug_2.4.6_with_all_keys
فایل های پیوست شده
31_08_2015_Full_vPlug_2.4.6_with_all_keys.rar (1.85 مگابایت, 215 نمایش)
شما به صورت مهمان در سایت پلاس ست حضور دارید برای استفاده کامل از سایت نیاز به ثبت نام است
تشکر شده 93,066 بار در 25,629 ارسال
VPLUG 2.4.6 , TANDBERG-OK 25-06-2016
فایل های پیوست شده
vPlug2.4.6.rar (1.82 مگابایت, 44 نمایش)
شما به صورت مهمان در سایت پلاس ست حضور دارید برای استفاده کامل از سایت نیاز به ثبت نام است
تشکر شده 93,066 بار در 25,629 ارسال
جدید ترین پلاگین برای کارت DVB جهت باز کردن سیستم کد tandberg نسخه V1.1
VPLUG 2.4.6 , TANDBERG-OK V.1.1 01-07-2016
فایل های پیوست شده
vPlug2.4.6___tandbergV1.1.rar (1.85 مگابایت, 460 نمایش)
شما به صورت مهمان در سایت پلاس ست حضور دارید برای استفاده کامل از سایت نیاز به ثبت نام است
12:52 PM
‍‏
http://azarcamserver1.ml/f21/جدیدترین-ورژن-vplug-برا%
جدیدترین ورژن vplug برای کارتهای dvb باز کردن پکیج دیجی ترک
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2
مورد پسند : 30,290 بار در 11,631 پست
Rep Power
اطلاعات موضوع
کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
کسانی که مطلب فوق را خوانده اند ، به این مطالب هم سر زده اند :
توسط Araz.T:tm: در انجمن پلاگین و سافتکم
پاسخ ها: 11
توسط bivafa87 در انجمن پلاگین و سافتکم
پاسخ ها: 0
آخرین نوشته: 03-26-2014, 05:19 AM
کلمات کلیدی این موضوع
مجوز های ارسال و ویرایش
شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
 
ما در شبکه های اجتماعی
لیست دوستان
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وی بی ایران محفوظ می باشد .
قدرت گرفته از ویبولتین 4.2
انجمن آذر کم سرور با تلاش و همت جمعی از دوستان عرصه ماهواره در سال 1390 راه اندازی شد. بعد از چندی دچار تحولات عمده ای گردیدد. هدف اصلی ما ایجاد محفل گرم و دوست داشتنی برای تبادل اطلاعات واستفاده از دانش و آگاهی های تمام اعضا میباشد. ما را در راه این هدف یاری نمایید.
12:53 PM
‍‏
http://damanab.blogfa.com/post/148
دنــــیای وبـــــگردی
V-Plug یا s2emu برای DeCode کردن یا همون باز کردن کانال های کارتی
فصل اول
حجم فایل نسخه 32 بیت: 16.51 مگابایت 
حجم فایل نسخه 64 بیت: 15.43 مگابایت
پسورد: ندارد
قسمت اول:دانلود Player مناسب
بدلیل اینکه اکثر اموزش ها با برنامهء ProgDVB داده میشه من هم با این برنامه کار رو شروع میکنم 
اول باید یکی از Version های این برنامه رو دانلود کنید که به نظر اساتید DVB بهترین Version این برنامه 4.56.2 هست که باید از اینجا دانلود کنید
پست از پایان Download برنامهء ProgDVB باید این برنامه رو نصب کنید
قسمت دوم:نصب و راه اندازی ProgDVB
File دانلود شده رو اجرا کنید تا پنجره ای مانند شکل زیر نمایان شود
مانند شکل زبان برنامه رو English انتخاب کرده و روی دکمهء Next کلیک کنید
در صفحهء بعدی که در شکل زیر هم نشان داده شده
قسمتی که با کادر قرمز رنگ مشخص شده قسمتی هست که شما باید مدل کارت DVB رو انتخاب کنید مثلا در شکل کارت SkyStar1 نمایش داده شده اگر شما از SkyStar2 استفاده میکنید باید این گزینه رو به SkyStar2 PCI or USB تغییر بدید
قسمتی که با کادر ابی رنگ مشخص شده قسمتی هست که برنامه در ان مکان نصب میشه این گزینه در تنظیمات اولیه در مسیر C:\ProgDVB تنظیم شده که شما بنا به دلخواه خود میتوانید ان را تغییر دهید و مثلا بر روی H:\ProgDVB ان را نصب کنید
بعد از مشخص کردن نوع کارت و محل نصب برنامه روی دکمهء Next کلیک کنید تا به صفحهء اخر یعنی صفحه ای که در شکل مشخص شده برسید
قسمت Run ProgDVB رو غیر فعال کرده و روی دکمهء OK کلیک کنید
حالا ProgDVB نصب شده و شما باید یک Plugin برای باز کردن کانال های کارتی داشته باشد من پلاگین V-Plug رو پیشنهاد میکنم اگر دوست داشتید میتونید از Plugin های دیگه هم استفاده کنید
قسمت دوم
دانلود و نصب Plugin
به دلیل اینکه Plugin ها همیشه یک شکل منتشر نمیشن مثلا در حال حاظر پلاگین V-Plug بصورت نصاب منتشر میشه و شاید در ورژن های اینده نوع نشر این Plugin فرق کنه من توضیح کلی میدم
شما باید از انجمن V-Plug اخرین نسخهء منتشر شده رو دانلود کنید اگر بصورت نصاب بود فایل exe رو اجرا کنید در محل Destination Folder چیزی رو تغییر ندید تا فایل های موجود در exe به فولدر c:\dvbapp\plugins ریخته شود
اگر Plugin بصورت فایل های فشرده یا همون Zip و Rar و ... منتشر شده بود بعد از دانلود پلاگین فایل فشرده رو از حالت Zip خارج کرده و در فولدری مشخص ذخیره کنید
حالا شما فایل رو دانلود کردید چه بصورت فشرده و چه بصورت نصاب درهر صورت بشما تعدادی فایل نمایش داده میشه مانند شکل زیر
تمام فایل های بدست امده رو انتخاب کنید و در فولدر Plugins که در پوشهء اصلی ProgDVB هست کپی کنید دقیقا مثل شکل زیر
به قسمت 
Address که در شکل با کادر قرمز رنگ مشخص شده دقت کنید مسیری که من دادم C:\ProgDVB\Plugins\V-Plug هست
C:\ProgDVB که فولدر اصلی ProgDVB هست
\Plugins\ هم فولدر Plugins هست که ProgDVB از این فولدر Plugin ها رو فراخوان میکنه
\V-Plug\هم فولدری هست که من برای جدا سازی پلاگینها ایجاد کردم اگر بخوام از پلاگینه دیگه ای همزمان با V-Plug استفاده کنم در همون فولدر Plugins فقط یک پوشه به اسم پلاگینی که میخوام استقاده کنم ایجاد میکنم و دفیفا مثل نصب همین پلاگین فایل های پلاگین مورد نظر رو در فولدری که ایجاد کردم کپی میکنم حالا این پلاگین میتونه s2emu باشه مبتونه WinCSC باشه یا هر پلاگینه دیگه نصب تمام پلاگین ها به همین صورت هست
خب حالا ما تمام کار ها رو برای باز کردن کانال های کارتی انجان دادیم فقط میمونه جستجوی کانال که در فصلهای بعدی توضیح میدم
فصل دوم
اجرای ProgDVB تنظیمات LNB و سوییج
در DeskTop شما Icon ی بشکل دیش ماهواره ایجاد شده به نام ProgDVB با اجرای این Icon برنامه ProgDVB باز خواهد شد
ProgDVB رو اجرا کنید در ابتدا جلوی شما پنجره ای نمایش داده میشه مانند شکل زیر
اگر از سوییچ استفاده نمیکنید فقط کافی هست که بر روی دایرهء طوسی دوبار کلیک کنید تا پنجره ای مانند شکل زیر نمایان شود
در قسمت 
Satellite ماهواره ای که مد نظر شما هست رو مشخص کنید مثلا بنده از Hotbird استقاده میکنم و همانطور که در شکل مشخص هست Satellite من روی Hotbird تنظیم شده
بعد از انتخاب Satellite بر روی دکمهء OK کلیک کنید پنجرهء قبلی رو هم OK کنید این قسمت برای کسانی بود که از سوییچ استفاده نمیکنن
اگر از سوییچ استفاده میکنید بعد از اجرای ProgDVB و نمایان شدن پنجرهء Set position and DiSEqC setting که در زیر مجدد شکل رو قرار دادم
قسمت DiSEqC رو از None به 1.0 or 2.0 تغییر بدید با انجان این کار تعداد دایره های طوسی که در شکل بالا مشخص هست از یک عدد به چهار عدد تغییر پیدا میکنه و شما میتوانید بن
12:53 PM
‍‏
http://damanab.blogfa.com/post/148
دنــــیای وبـــــگردی
V-Plug یا s2emu برای DeCode کردن یا همون باز کردن کانال های کارتی
فصل اول
حجم فایل نسخه 32 بیت: 16.51 مگابایت 
حجم فایل نسخه 64 بیت: 15.43 مگابایت
پسورد: ندارد
قسمت اول:دانلود Player مناسب
بدلیل اینکه اکثر اموزش ها با برنامهء ProgDVB داده میشه من هم با این برنامه کار رو شروع میکنم 
اول باید یکی از Version های این برنامه رو دانلود کنید که به نظر اساتید DVB بهترین Version این برنامه 4.56.2 هست که باید از اینجا دانلود کنید
پست از پایان Download برنامهء ProgDVB باید این برنامه رو نصب کنید
قسمت دوم:نصب و راه اندازی ProgDVB
File دانلود شده رو اجرا کنید تا پنجره ای مانند شکل زیر نمایان شود
مانند شکل زبان برنامه رو English انتخاب کرده و روی دکمهء Next کلیک کنید
در صفحهء بعدی که در شکل زیر هم نشان داده شده
قسمتی که با کادر قرمز رنگ مشخص شده قسمتی هست که شما باید مدل کارت DVB رو انتخاب کنید مثلا در شکل کارت SkyStar1 نمایش داده شده اگر شما از SkyStar2 استفاده میکنید باید این گزینه رو به SkyStar2 PCI or USB تغییر بدید
قسمتی که با کادر ابی رنگ مشخص شده قسمتی هست که برنامه در ان مکان نصب میشه این گزینه در تنظیمات اولیه در مسیر C:\ProgDVB تنظیم شده که شما بنا به دلخواه خود میتوانید ان را تغییر دهید و مثلا بر روی H:\ProgDVB ان را نصب کنید
بعد از مشخص کردن نوع کارت و محل نصب برنامه روی دکمهء Next کلیک کنید تا به صفحهء اخر یعنی صفحه ای که در شکل مشخص شده برسید
قسمت Run ProgDVB رو غیر فعال کرده و روی دکمهء OK کلیک کنید
حالا ProgDVB نصب شده و شما باید یک Plugin برای باز کردن کانال های کارتی داشته باشد من پلاگین V-Plug رو پیشنهاد میکنم اگر دوست داشتید میتونید از Plugin های دیگه هم استفاده کنید
قسمت دوم
دانلود و نصب Plugin
به دلیل اینکه Plugin ها همیشه یک شکل منتشر نمیشن مثلا در حال حاظر پلاگین V-Plug بصورت نصاب منتشر میشه و شاید در ورژن های اینده نوع نشر این Plugin فرق کنه من توضیح کلی میدم
شما باید از انجمن V-Plug اخرین نسخهء منتشر شده رو دانلود کنید اگر بصورت نصاب بود فایل exe رو اجرا کنید در محل Destination Folder چیزی رو تغییر ندید تا فایل های موجود در exe به فولدر c:\dvbapp\plugins ریخته شود
اگر Plugin بصورت فایل های فشرده یا همون Zip و Rar و ... منتشر شده بود بعد از دانلود پلاگین فایل فشرده رو از حالت Zip خارج کرده و در فولدری مشخص ذخیره کنید
حالا شما فایل رو دانلود کردید چه بصورت فشرده و چه بصورت نصاب درهر صورت بشما تعدادی فایل نمایش داده میشه مانند شکل زیر
تمام فایل های بدست امده رو انتخاب کنید و در فولدر Plugins که در پوشهء اصلی ProgDVB هست کپی کنید دقیقا مثل شکل زیر
به قسمت 
Address که در شکل با کادر قرمز رنگ مشخص شده دقت کنید مسیری که من دادم C:\ProgDVB\Plugins\V-Plug هست
C:\ProgDVB که فولدر اصلی ProgDVB هست
\Plugins\ هم فولدر Plugins هست که ProgDVB از این فولدر Plugin ها رو فراخوان میکنه
\V-Plug\هم فولدری هست که من برای جدا سازی پلاگینها ایجاد کردم اگر بخوام از پلاگینه دیگه ای همزمان با V-Plug استفاده کنم در همون فولدر Plugins فقط یک پوشه به اسم پلاگینی که میخوام استقاده کنم ایجاد میکنم و دفیفا مثل نصب همین پلاگین فایل های پلاگین مورد نظر رو در فولدری که ایجاد کردم کپی میکنم حالا این پلاگین میتونه s2emu باشه مبتونه WinCSC باشه یا هر پلاگینه دیگه نصب تمام پلاگین ها به همین صورت هست
خب حالا ما تمام کار ها رو برای باز کردن کانال های کارتی انجان دادیم فقط میمونه جستجوی کانال که در فصلهای بعدی توضیح میدم
فصل دوم
اجرای ProgDVB تنظیمات LNB و سوییج
در DeskTop شما Icon ی بشکل دیش ماهواره ایجاد شده به نام ProgDVB با اجرای این Icon برنامه ProgDVB باز خواهد شد
ProgDVB رو اجرا کنید در ابتدا جلوی شما پنجره ای نمایش داده میشه مانند شکل زیر
اگر از سوییچ استفاده نمیکنید فقط کافی هست که بر روی دایرهء طوسی دوبار کلیک کنید تا پنجره ای مانند شکل زیر نمایان شود
در قسمت 
Satellite ماهواره ای که مد نظر شما هست رو مشخص کنید مثلا بنده از Hotbird استقاده میکنم و همانطور که در شکل مشخص هست Satellite من روی Hotbird تنظیم شده
بعد از انتخاب Satellite بر روی دکمهء OK کلیک کنید پنجرهء قبلی رو هم OK کنید این قسمت برای کسانی بود که از سوییچ استفاده نمیکنن
اگر از سوییچ استفاده میکنید بعد از اجرای ProgDVB و نمایان شدن پنجرهء Set position and DiSEqC setting که در زیر مجدد شکل رو قرار دادم
قسمت DiSEqC رو از None به 1.0 or 2.0 تغییر بدید با انجان این کار تعداد دایره های طوسی که در شکل بالا مشخص هست از یک عدد به چهار عدد تغییر پیدا میکنه و شما میتوانید بن
12:53 PM
‍‏
http://damanab.blogfa.com/post/148
ا به تنظیمات سوییچ خودتون دایره های طوسی رو پور کنید
مثلا اگر شما از 4 مسیر 1-Hotbird 2-Badr 3-Turk 4-Intelsat 902 را دارید باید در در قسمت های طوسی رنگ به ترتیب 
Hotbird
Intelsat 902
رو معین کنید
با انجان دادن کار هایی که در بالا به ان اشاره شد ProgDVB تمام LNB ها و سوییچ شما رو شناسایی کرده
فصل سوم
جستجوی کانال ها
ProgDVB رو ببندید و یک بار کامپیوتر رو Restart کنید تا مشکلی در جستجوی کانال ها پیش نیاد
بعد از بالا امدن ویندوز ProgDVB رو اجرا کنید
از قسمت Channel List مانند شکل گزینهء Channel Search و بعد هم اسم Satellite ی که میخواین کنال یابی کنید رو انتخاب کنید مانند شکل زیر
با نتخاب اسم Sattelite پنجره ای مانند شکل زیر به شما نمایش داده میشه
بعد از اتمام عملیات سرچ در سمت چب 
ProgDVB لیستی با ساختار درختی از اسامی کانل هایی که پیدا شده نمایش داده میشه و شما با انتخاب هر یک از این ساب فولدر ها میتوانید کانال های موجود در فولدر ها رو ببینید دقیقا مانند شکل زیر
فصل چهار
باز کردن کانال های کارتی و پایان این امروزش
دوستان فعلا برای مشاهدهء کانال های کارتی مخصوصا کانال هایی که از سیستم کد گذاری TPS استفاده میکنن نیاز به دو فایله V-Sids و V-Keys هست که شما باید این فایل ها رو از انجمن V-Keys که در همین سایت موجود هست دریافت کنید
بعد از دریافت فایل های V-Keys و V-Sids شما باید مانند Plugin این فایل ها رو از حالت فشرده یا Zip خارج کنید و فایل های بدست امده رو داخل پوشهء V-Plug کپی کنید کار سختی نیست ولی کمی دقت میخواد که فایل ها رو درست در جای مناسب کپی کنید
بعد از دانلود و کپی کردن فایل های مذکور شما باید کاناله FRANCE 4 رو از لیست کانال ها پیدا کنید و برای مدتی روی این کانال مکث کنید تا کد ها بصورت AU از خود ماهواره دریافت شود لازم به ذکر هست که صبر کردن بر روی کانال FRANCE 4 بعد از هر بار که کد ها تغییر میکنه لازمه ولی دریافت فایل V-Sids و V-Kes فقط یک بار صورت میگیره در صورتی که فایل های V-Sids و V-Keys غیر قابل استفاده بشه در انجمن V-Keys که در بالا لینکش رو قرار دادم فایل های جدید قرار داده خواهد شد
امید است با انجام کار هایی که در بالا توضیح دادم مشکل ان دسته از دوستانی که در باز کردن کانال های کارتی مشکل داشتن رو توانسته باشم حل کنم
فقط خواهشی که من از دوستان دارم اینکه اگر این اموزش رو در سایتی میخواین قرار بدید حتما اسم این سایت یعنی رو هم ذکر کنین که حد اقل بین سایت های همکار و ما مشکلی پیش نیاد
12:53 PM
‍‏
http://damanab.blogfa.com/post/148
ا به تنظیمات سوییچ خودتون دایره های طوسی رو پور کنید
مثلا اگر شما از 4 مسیر 1-Hotbird 2-Badr 3-Turk 4-Intelsat 902 را دارید باید در در قسمت های طوسی رنگ به ترتیب 
Hotbird
Intelsat 902
رو معین کنید
با انجان دادن کار هایی که در بالا به ان اشاره شد ProgDVB تمام LNB ها و سوییچ شما رو شناسایی کرده
فصل سوم
جستجوی کانال ها
ProgDVB رو ببندید و یک بار کامپیوتر رو Restart کنید تا مشکلی در جستجوی کانال ها پیش نیاد
بعد از بالا امدن ویندوز ProgDVB رو اجرا کنید
از قسمت Channel List مانند شکل گزینهء Channel Search و بعد هم اسم Satellite ی که میخواین کنال یابی کنید رو انتخاب کنید مانند شکل زیر
با نتخاب اسم Sattelite پنجره ای مانند شکل زیر به شما نمایش داده میشه
بعد از اتمام عملیات سرچ در سمت چب 
ProgDVB لیستی با ساختار درختی از اسامی کانل هایی که پیدا شده نمایش داده میشه و شما با انتخاب هر یک از این ساب فولدر ها میتوانید کانال های موجود در فولدر ها رو ببینید دقیقا مانند شکل زیر
فصل چهار
باز کردن کانال های کارتی و پایان این امروزش
دوستان فعلا برای مشاهدهء کانال های کارتی مخصوصا کانال هایی که از سیستم کد گذاری TPS استفاده میکنن نیاز به دو فایله V-Sids و V-Keys هست که شما باید این فایل ها رو از انجمن V-Keys که در همین سایت موجود هست دریافت کنید
بعد از دریافت فایل های V-Keys و V-Sids شما باید مانند Plugin این فایل ها رو از حالت فشرده یا Zip خارج کنید و فایل های بدست امده رو داخل پوشهء V-Plug کپی کنید کار سختی نیست ولی کمی دقت میخواد که فایل ها رو درست در جای مناسب کپی کنید
بعد از دانلود و کپی کردن فایل های مذکور شما باید کاناله FRANCE 4 رو از لیست کانال ها پیدا کنید و برای مدتی روی این کانال مکث کنید تا کد ها بصورت AU از خود ماهواره دریافت شود لازم به ذکر هست که صبر کردن بر روی کانال FRANCE 4 بعد از هر بار که کد ها تغییر میکنه لازمه ولی دریافت فایل V-Sids و V-Kes فقط یک بار صورت میگیره در صورتی که فایل های V-Sids و V-Keys غیر قابل استفاده بشه در انجمن V-Keys که در بالا لینکش رو قرار دادم فایل های جدید قرار داده خواهد شد
امید است با انجام کار هایی که در بالا توضیح دادم مشکل ان دسته از دوستانی که در باز کردن کانال های کارتی مشکل داشتن رو توانسته باشم حل کنم
فقط خواهشی که من از دوستان دارم اینکه اگر این اموزش رو در سایتی میخواین قرار بدید حتما اسم این سایت یعنی رو هم ذکر کنین که حد اقل بین سایت های همکار و ما مشکلی پیش نیاد
12:53 PM
‍‏
http://freesat.be/thread-10460.html
آخرین آپدیت های پلاگین Full vPlug
کاربر گرامی ، قبل از ارسال مطلب جدید لطفا در انجمن جستجو کنید
تشکر دریافتی 56878
امتیاز تشکر 10613
  آخرین آپدیت های پلاگین Full vPlug   ( آخرین ویرایش در این ارسال 29-09-2012 ، 20:17 توسط Son of Techno )
در این تاپیک آخرین ورژن برنامه ی Vplug برای بازکردن کانال ها بر روی DVB ارائه
میشود.
مدل رسیور: DVB-S SkyStar 3
تشکر از دیگران 11436
پاسخ به آخرین آپدیت های پلاگین Full vPlug  
v-Keys & v-Sides Update For vPlug 2.4.6 AU With New Keys Fix 31-Aug-2013
FREESAT :copyright: (39.0°E) Next Keys Fix
(RAI (0030- 13.0°E
Digiturk Cryptoworks (7.0°E) Fix
(UPC DIRECT (0.8°W
(ORF & Austria Sat (19.2°E
(Sky Link (23.5°E) **H u s t l e r(19.2°E
Biss FULL *All Full Keys Updated
فایل‌ های پیوست شده
کاربر گرامی : برای سپاس گزاری از زحمات دوستان از دکمه تشکر استفاده کنید
امضای Beauty STAR
مردان بزرگ به خود سخت می گیرند و مردان کوچک به دیگران
<<در سرزمینی که نتوان مردانه زیست، مردانه مردن زندگیست>>
01-09-2013 ، 13:22
مدل رسیور: Dream box 800se
تشکر از دیگران 2644
  پاسخ به آخرین آپدیت های پلاگین Full vPlug  
07_11_2013 
   07_11_2013_Full_vPlug_2.4.6_with_all_keys_babak.khorami.rar (اندازه: 1.8 MB / تعداد دفعات دانلود : 80)
کاربر گرامی : برای سپاس گزاری از زحمات دوستان از دکمه تشکر استفاده کنید
14-11-2013 ، 02:36
مدل رسیور: Dream box 800se
تشکر از دیگران 2644
  پاسخ به آخرین آپدیت های پلاگین Full vPlug  
05_12_2013
   05_12_2013_Full_vPlug_2.4.6_with_all_keys-Bluedragon_A.rar (اندازه: 1.8 MB / تعداد دفعات دانلود : 32)
کاربر گرامی : برای سپاس گزاری از زحمات دوستان از دکمه تشکر استفاده کنید
06-12-2013 ، 14:08
مدل رسیور: DVB-S SkyStar 3
تشکر از دیگران 11436
پاسخ به آخرین آپدیت های پلاگین Full vPlug  
Update For vPlug 2.4.6 AU With New Keys Fix 24-Dec-2013
(FREESAT :copyright: (39.0°E
(RAI Sport (0030 - 13.0°E
(TV Globo International (13.0°E
(Cablecom Swiss (7301 Cable TV
(ORF & Austria Sat (19.2°E
(Sky Link (23.5°E) **H u s t l e r (19.2°E
Biss FULL *All Full Keys Updated
فایل‌ های پیوست شده
2:23 PM
Galaxy 19
12 115 Mhz - V - 22425
97oW
Video Iran E Aryaee TV
HD
Unknown 2563 - English
28-10-2015
12 115 Mhz - V - 22425
97oW
Video OMID E IRAN
HD
Unknown 2305 - English
28-10-2015
12 115 Mhz - V - 22425
97oW
Video TASVIR IRAN
HD
Unknown 2049 - Unknown
28-10-2015
12 177 Mhz - V - 23000
97oW
Radio RADIO IRAN
HDAAC
Unknown 1511 - Persian
28-10-2015
2:24 PM
English Русский TV channels navigator


My country:

My city:

C-band
Ku-band
Order by:

Group by:


iran
BackГлавная Поиск
DVB-S (45)
DVB-C (270)
DVB-T (118)
IPTV (11)
Amazonas 2,3
11 095 Mhz - H - 28888
61oW
Video TV Bandeirantes
HD
Unknown 3725 - Unknown
4741/287 - Kudelski SA
4358/286 - Kudelski SA
14-01-2016
11 851 Mhz - H - 28888
61oW
Video TV Bandeirantes
HD
Unknown 1846 - Unknown
4259/287 - Kudelski SA
4264/286 - Kudelski SA
14-01-2016
AsiaSat 5
3 760 Mhz - H - 27500
100.5oE
Video Hidayah-Philippine Iranuniah
HD
JMC 207 - English
24-04-2016
AsiaSat 7
3 755 Mhz - V - 4418
105.5oE
Video ArirangTV Arab
HD
ArirangTV 256 - English
258 - English
342 - Chinese
343 - Spanish
344 - Arabic
345 - Russian
346 - Vietnamese
347 - Indonesian
348 - Chinese
15-03-2016
Astra 1KR,1L,1M,1N
11 509 Mhz - V - 22000
19.2oE
Video Arirang TV
HD
GLOBECAST 731 - Korean
1242 - Chinese
1243 - Spanish
1244 - Arabic
1245 - Russian
1246 - Vietnamese
1247 - Indonesian
1248 - Chinese
13-06-2016
11 509 Mhz - V - 22000
19.2oE
Video Arirang TV
HD
Unknown 731 - Korean
1242 - Chinese
1243 - Spanish
1244 - Arabic
1245 - Russian
1246 - Vietnamese
1247 - Indonesian
1248 - Chinese
23-04-2016
Badr 4,5,6
12 111 Mhz - H - 27500
26oE
Video ARIRANG
HD
Unknown 3122 - English
31-05-2016
11 880 Mhz - H - 27500
26oE
Radio RADIO IRAN
HDAAC
Unknown 1511 - Persian
14-06-2016
11 900 Mhz - V - 27500
26oE
Radio RADIO IRAN
Unknown 3510 - Persian
20-06-2016
Eutelsat 16A
11 400 Mhz - V - 13846
16oE
Video Tirana TV
Unknown 2519 - Albanian
2012/1441 - Norwegian Telekom
2002/1441 - Norwegian Telekom
20-03-2016
12 656 Mhz - V - 4883
16oE
Radio RADIO TIRANA
HD
Unknown 131 - Unknown
09-05-2016
Eutelsat 7A,7B
11 262 Mhz - H - 27500
7oE
Video Iran TV
HD
Unknown 1112 - English
04-05-2016
11 262 Mhz - H - 27500
7oE
Video IranAS Movie
HD
Unknown 1013 - Unknown
04-05-2016
11 262 Mhz - H - 27500
7oE
Video IranAsMusic
Unknown 04-05-2016
11 262 Mhz - H - 27500
7oE
Video IranCinema
Unknown 04-05-2016
11 221 Mhz - H - 27500
7oE
Video IRANEFARDA
HD
Unknown 6902 - English
12-04-2016
11 386 Mhz - H - 27500
7oE
Video Iranian
HD
Site - 1 3017 - Unknown
23-02-2016
11 262 Mhz - H - 27500
7oE
Video IranTV1
Unknown 04-05-2016
11 262 Mhz - H - 27500
7oE
Video Omid Iran
HD
Unknown 272 - English
04-05-2016
Eutelsat 8 West B
12 562 Mhz - H - 27500
8oW
Video Iran Safaoi
HD
NOORSAT 1032 - Unknown
09-02-2016
Eutelsat Hot Bird 13B,13C,13D
11 623 Mhz - V - 27500
13oE
Video Arirang World
HD
GLOBECAST 245 - Unknown
1242 - Chinese
1243 - Spanish
1244 - Arabic
1245 - Russian
1246 - Vietnamese
1247 - Indonesian
21-06-2016
11 566 Mhz - H - 27500
13oE
Video Iran AS Movie
HD
Unknown 258 - Unknown
14-06-2016
12 520 Mhz - V - 27500
13oE
Video IRAN BINGO
HD
Unknown 1102 - English
19-05-2016
11 604 Mhz - H - 27500
13oE
Video IRAN E ARYAEE TV
HD
T-Systems 3620 - English
21-06-2016
12 520 Mhz - V - 27500
13oE
Video Iran TV
HD
Unknown 1112 - English
21-06-2016
12 520 Mhz - V - 27500
13oE
Video Iran TV
HD
Unknown 1112 - English
19-05-2016
11 566 Mhz - H - 27500
13oE
Video Iran AS Movie
HD
Unknown 258 - Unknown
03-06-2016
12 437 Mhz - H - 27500
13oE
Radio RADIO IRAN
AAC
Unknown 1511 - Persian
21-06-2016
Galaxy 19
12 115 Mhz - V - 22425
97oW
Video Iran E Aryaee TV
HD
Unknown 2563 - English
28-10-2015
12 115 Mhz - V - 22425
97oW
Video OMID E IRAN
HD
Unknown 2305 - English
28-10-2015
12 115 Mhz - V - 22425
97oW
Video TASVIR IRAN
HD
Unknown 2049 - Unknown
28-10-2015
12 177 Mhz - V - 23000
97oW
Radio RADIO IRAN
HDAAC
Unknown 1511 - Persian
28-10-2015
Intelsat 19
12 726 Mhz - H - 28066
166oE
Video ArirangTV
HD
Unknown 1820 - English
1842 - Chinese
1843 - Spanish
1844 - Arabic
1845 - Russian
1846 - Vietnamese
1847 - Indonesian
21-02-2016
Intelsat 21
3 880 Mhz - H - 27690
58oW
Video Arirang TV
HD
Unknown 1820 - Unknown
2:24 PM
1822 - Unknown
08-12-2015
Intelsat 902
11 555 Mhz - V - 30000
62oE
Radio RADIO IRAN
AAC
Unknown 1511 - Persian
15-01-2016
Koreasat 5, Palapa D
4 100 Mhz - V - 30000
113oE
Video (FM) ARIRANG
Unknown 54 - Unknown
14-04-2016
Nilesat 102,201, Eutelsat 7 West A
11 391 Mhz - V - 27500
7oW
Video Iran Safaoi
HD
Unknown 2404 - Unknown
19-06-2016
NSS 6, SES 8
12 595 Mhz - V - 40700
95oE
Video KIRAN TV
HD
Unknown 4258 - Tamil
4260/1540 - Norwegian Telekom
06-10-2015
Y1A
12 072 Mhz - V - 27500
52.5oE
Video IRAN B MARZ
HD
Yahlive 4 5020 - Unknown
22-05-2016
12 072 Mhz - V - 27500
52.5oE
Video IRAN B MARZ
HD
Yahlive 4 5020 - Unknown
19-06-2016
11 957 Mhz - V - 27500
52.5oE
Video Iran Gold
HD
NorthTelecom 1120 - Persian
25-05-2016
11 765 Mhz - V - 27500
52.5oE
Video IRAN GOLD STAR 1
HD
NorthTelecom 7420 - Persian
19-06-2016
11 765 Mhz - V - 27500
52.5oE
Video IRAN GOLD STAR 2
HD
NorthTelecom 7520 - Persian
19-06-2016
11 765 Mhz - V - 27500
52.5oE
Video Iran Plus
HD
NorthTelecom 6120 - Persian
19-06-2016
11 957 Mhz - V - 27500
52.5oE
Video IRAN VIEW
HD
NorthTelecom 320 - Persian
25-05-2016
To top
Transponder Channel name Provider name
Audio track

Subtitles

CA Updated
Position Type
DRA.RU - sites design, 2010
satlookup.com, 2010
2:24 PM
‍‏
1822 - Unknown 08-12-2015 Intelsat 902 11 555 Mhz - V - 30000 62oE Radio RADIO IRAN AAC Unknown 1511 - Persian 15-01
Здравствуйте!
Рад приветствовать Вас на сайте нашей компании.
Мы в интернете с 2007 года. В начале нашего пути мы, как и многие веб-студии, делали сайты для клиентов. Сейчас наша работа сфокусирована на собственных интернет проектах.
Мы делаем браузерные игры, мобильные приложения и занимаемся доменными именами. На этом сайте можно узнать больше о нас и наших проектах.
Генеральный директор ООО "КреоБитс" Рутковский Артем Михайлович
Браузерные игры
Не требует установки? Играть не с компьютером, а с живыми игроками? Регулярные обновления игровых механик и контента? Просто начать играть, но достижение высоких результатов требует усилий и терпения? Все это - современные браузерные игры. Они многопользовательские (играют через интернет), работают в веб-браузере, как обычный сайт.
Мы любим играть. И делаем игры, в которые любят играть. После хайпа по мобильной игре Trap Adventure 2 (см. обзор PewDiePie ) мы решили сделать мультиплейерный платформер с ловушками и монетами. Получилась веселая игра, выполненная по канонам IO игр, назвали ее TRAPZ.IO .
Доменные имена
Каждый сайт начинается с адреса в интернете, домена. Будь то сайт Яндекса - yandex.ru, сайт Вконтакте - vk.com или наш сайт - dra.ru, у каждого сайта есть свой уникальный адрес. А раз адреса уникальные, а компаний с одним названием или направлением деятельности - много, то хорошие адреса - это дефицит. Например, организаций ООО "Стальмет" в России больше 20. А адрес в интернете stalmet.ru только один, кстати мы его продаем. Можно конечно разместить сайт на адресе попроще, например, stalmet74.ru (Стальмет в Челябинске) или stalmet-nsk.ru (Стальмет в Новосибирске), но те, кто привык брать лучшее от жизни выбирают для сайтов своих компаний лучшие адреса, домены.
Хорошие домены – короткие, звучные, отлично запоминаются, не содержат ошибок и фонетических двусмысленностей. Они работают на пользу бизнеса, как функционально, так и репутационно. С нашей помощью вы можете подобрать подходящий домен для вашего сайта и приобрести его.
Мобильные приложения
Именно мобильные приложения отличают смартфон от простого мобильного телефона. Хотите фитнес-трекер - пожалуйста, наложить клевые фильтры на фото - пожалуйста, посмотреть список покупок - тоже пожалуйста. А игр для смартфонов столько, что все их не поиграть даже если в сутках будет 50 часов.
Кулинарная тематика - одна из популярных среди мобильных приложений. Посмотреть рецепты и приготовить вкусное с помощью приложения проще, чем с кулинарной книгой. А если приправить приложения элементами геймификации и создать вокруг него доброжелательное коммьюнити, то получится... ШефКот - наше любимое приложение.
Интересные ссылки
А многих из нас в детстве были игровые приставки DENDY и SEGA. С ними связано много воспоминаний и не один телевизор приказал долго жить из-за них. На днях SEGA запустила сервис SEGA Forever и теперь можно играть в любимые игры прямо со смартфона. Поддерживаются как яблоки так и андроид. Соник, я иду!
Скоро выйдет новая супер-популярная MMORPG от создателей PUBG - A:IR, узнать все о ней можно на нашем сайте Ascent: Infinite Realm
Многие пользуются удобным мессенджером Telegram, но немногие знают, что Telegram развивается и в направлении криптовалют! Запуск Telegram Wallet намечен уже на конец 2018 года! Уверены, это будет интересное и полезное приложение.
:copyright: ООО "КреоБитс" 2007-2018г.
2:39 PM
Eutelsat Hot Bird 13B,13C,13D
11 623 Mhz - V - 27500
13oE
Video Arirang World
HD
GLOBECAST 245 - Unknown
1242 - Chinese
1243 - Spanish
1244 - Arabic
1245 - Russian
1246 - Vietnamese
1247 - Indonesian
21-06-2016
11 566 Mhz - H - 27500
13oE
Video Iran AS Movie
HD
Unknown 258 - Unknown
14-06-2016
12 520 Mhz - V - 27500
13oE
Video IRAN BINGO
HD
Unknown 1102 - English
19-05-2016
Mhz - H - 27500
13oE
Video IRAN E ARYAEE TV
HD
T-Systems 3620 - English
21-06-2016
12 520 Mhz - V - 27500
13oE
Video Iran TV
HD
Unknown 1112 - English
21-06-2016
12 520 Mhz - V - 27500
13oE
Video Iran TV
HD
Unknown 1112 - English
19-05-2016
11 566 Mhz - H - 27500
13oE
Video Iran AS Movie
HD
Unknown 258 - Unknown
03-06-2016
12 437 Mhz - H - 27500
13oE
Radio RADIO IRAN
AAC
3:49 PM
‍‏
http://khabarpu.com/pu/zendeh-pu/
جام جم
1 ساعت پیش
تسنیم
1 ساعت پیش
تسنیم
1 ساعت پیش
3:50 PM
‍‏
http://31.24.237.150/TTCCTrafficWebSite/PublicUsers/GraphicalTrafficMap/Default.aspx
 برای مشاهده دقیق نقشه ترافیک بر روی محل مورد نظر کلیک کنید
All Rights Reserved For Tehran Traffic Control Co :copyright: 2014 NikaRayan & GeoPNT
Ver: 3.93.07.05
3:53 PM
‍‏
https://www.vakilyab.org/
@vakilyab
وکلای دادگستری
اگر به دنبال وکیل مجرب و توانا می گردید این سامانه امکاناتی را فراهم نموده تا این امر برای شما بسیار ساده شود.
جستجوی وکیل
حتما  برای شما نیز پیش امده که به علت مواجهه با مشکلات حقوقی به سراغ گوگل رفته و از واژه جستجوی وکیل  استفاده کنید. 
بدیهی است که پس از جستجو دچار سردرگمی شده و از لینک های مختلف بازدید به عمل آورده اید و هرگز به یک نتیجه مطلوب نرسیده اید. 
حال نگران این موضوع نباشید، زیرا وکیل یاب محیطی را برای شما ایجاد نموده تا بتوانید به راحتی به نتیجه ی مطلوب خود برسید، مطمئنا شما در صدد رفع مشکل حقوقی خود هستید ولی نمیدانید چگونه و از چه وکیلی بخواهید که مشکل حقوقی شما را حل کنید. سامانه ساوِد امکان گفتگوی آنلاین را برای شما فراهم ساخته تا در محیطی امن و معتبر سوال خود را مطرح نمایید و اپراتور حقوقی شما را به بهترین وکیل دادگستری یا وکلای دادگستری در زمینه مورد نظرتان هدایت کند. 
اگر از طریق جستجوی واژه "جستجوی وکیل" به این صفحه هدایت شده اید از دو روش می توانید اقدام به حل مشکل حقوقی خود نمایید: 
1- از طریق منوی بالای صفحه به صفحه اصلی مراجعه نموده و به لیست وکلای دادگستری سامانه دسترسی پیدا کنید و یا از همان صفحه نخست از ایزار جستجو استفاده نمایید. 
2- در پایین صفحه و سمت راست یک نشانگر گفتگوی آنلاین می بینید که شناور است و از همانجا می توانید اقدام به پرسش مساله حقوقی خود نمایید. 
وکیل یاب | پل ارتباطی شما و وکلای حرفه ای
شاخه های وکالت
4:16 PM
‍‏
http://bia2dvb.blogspot.ro/
سایت تخصصی دی وی بی در ایران www.bia2dvb.blogspot.com
دانلود افلاین با اسکای گرابر وباز کردن کانالهای کارتی دی وی بی dvb
۱۳۸۷ شهریور ۲۳, شنبه
آپدیت روزانه کدهایtps بدون اینترنت(خیلی ساده)
طریقه ساختن کدهای tps بدون اینترنت .اگر شما آخرین ورژن S2emu را دانلود کنید و توی فولدر plugin بریزید و آخرین ورژن Vplug را دانلود کنید و توی همون فولدر بریزید میتونید راحت با فعال کردن هر دو پلاگین ها فایل V_tps.db را بسازید . به این طریق که باید هر روز روی کانال m6 music black بروید , 30 ثانیه مکث کنید تا کدهای اون روز روی فایلهایی که گفتم خودبخود درج بشه . کدهای اون روز کانالهای TPS (multivision_xxl_privatesipice _m6 music , ...) اتوماتیک روی v_tps جایگزین میشه و دیگه نیازی به اینترنت و دانلود فایل v_tps و tps.bin و TPS.fns روزانه نیست .لازم به ذکر هست که نیازی به TPS.bin ندارید . چون فایل v_tps همون کار tps.bin رو میکنه ...در واقع پلاگین s2emu فایل v_tps و tps.fns رو آپدیت میکنه .من حدود 4 ماه میشه که برای دانلود کدهای tps به اینترنت متصل نمیشم .( با اومدن آخرین ورژن s2emu 1.26 به بعد ...)اگر s2emu ارور time out داد بعد از اینکه با فعال کردن این پلاگین کدهاتونو آپدیت کردید میتونید دوباره غیر فعالش کنید . اینم از ارور ....فقط یه نکته ضروری و اون اینکه باید ورژن vplug و s2emu که دانلود میکنید Full باشه حتما و هیچ فایل ناقصی نداشته باشه ...
ارسال شده توسط
وب سایت ارائه دهنده پلیر پراگ دی وی بی (progdvb) که یکی از بهترین برنامه پلیر دی وی بی وساپورت از ویندوز ویستا و اکسپی و سازگاری با تمامی پلاگینهای کارت دی وی می باشد سایت رسمی www.progdvb.com
وب سایت تکنیست ارائه دهنده درایور و برنامه های اسکای استار www.technisat.com
وب سایت ارائه تمامی برنامه های دی وی بی از جمله پلاگین وی پلاگ www.dvbskystar.com
وب سایت ارائه دهنده تمای برنامه ها پلیرها و پلاگینها و با سافتکم کی وی پلاگ www.skystar-2.com
ارسال شده توسط
باز کردن کانالهای کارتی توسط (vplug)
برای باز کردن کانلهای کارتی احتیاج به پلاگین وی پلاگ (vplug) دارید پلاگین وی پلاگ توسط فردی ایرانی به اسم استاد وحید شناخته شده است که یکی از قویترین پلاگین درباز کردن کانالهای کارتی دی وی بی (dvb) میباشد شما باید پلاگین زیررا ازسایت http://www.skystar-2.com/ و یا سایت http://www.dvbskystar.com/ ان را دانلود کرده و در پوشه پلاگین پلیر progdvb ان را اکسترا یا بازکرده بعد ازبازکردنان باید فایل (vkeys.db vtps.db tps.nfs vside.db )را در سایت http://www.skystar-2.com/
دانلود کرده در بالای صفحه سایت میتوانید جدیدترین ورژن وی پلاگ و مستر کی (master keys) ان را دانلود کرده مستر کی یا
(keys) که حاوی فایلهای vkeys.db حاوی رمزهای کانالها vtps.db که حاوی کلیدهای کانالهای تی پی اس میباشد و فایل
vside.db که برای بهتر و سریع باز کانالهای کارتی میباشد که اینها هما باید در کنار هم در پوشه پلاگینهای پلیرهای دی وی بی باشند برای پلیر progdvb باید در پوشه plugins و در پلیر dvbdrem باید در plugins پوشه pip00 باشد وقتی که فایل وی پلاگ رادر پلاگین پلیرها بریزید بعد از باز کردن برنامه باید بر روی کانالهای france 5 ویا بر روی کانال m6 music black رفته تا کلیدهای جدید را به صورت اتواپدیت دریافت کند حتما ساعت سیستمتان را دقیق تنظیم کرده وتاریخ سیسمتان باید میلادی و دقیق باشد تا در برنامه وی پلاگ اشکالی پیش نیاید بنظر من هم برنامه dvbdrem بهتر کار میکند در باز کردن کانالهای کارتی بهتر با پلاگین به خوبی کار میکند
ارسال شده توسط
دانلود افلاین با اسکای گرابر
ما به شما نحوه اموزش دانلود با اسکای گرابررا به شما اموزش میدهیم که بیشترین تعداد دانلود را میتوان با این نرم افزار را انجام دهید.
شما اول به نرم افزار skygraber که ان را میتوان در سایت http://www.skygraber.com/ ان را دانلود کرد قبل از باز کردن برنامه در مورد دانلود افلاین و نکاتی را به شما اموزش تعداد دانلود فایلها بیشتر و سوختن ان کمتر باشد
1.شما به یک عدد دیش و کارت دی وی بی و ال ان بی نیاز دارید بهتر است از دیش سایز 120 استفاده کنید تا قدرت و کیفیت سیگنال بالا تری داشته باشیم و ال ان بی پریموم که نسبت به استارست قدرت و کیفیت خیلی بالاتری دارد تا در مواقع هوای برفی و بارانی قدرت بالایی داشتیم که در موقع دریافت فایلها قطعی نداشته باشیم.
2.کارت دی وی بی از کارت اسکای استار 2 استفاده کنید قیمت خوب کارایی بالا ساپورت نرم افزاری بسیار بالا و تحت حمایت تمامی نرم افزارهای دی وی بی و ساپورت از ویندوز ویستا
3.نرم افزار دانلود: برای دانلود از نرم افزار اسکای گرابر 2.8.5.1 استفاده کنید و
4:16 PM
‍‏
http://bia2dvb.blogspot.ro/
این نرم افزار دارای فقط محدوده زمانی است که درسایت تخصصی دی وی بی http://www.bia2dvb.blogspot.com/ توانستن از محدوده زمانی ان رد بشند این برنامه بعد از 15 روز باید ان را اکتیو کنید بعد از باز کردن برنامه که میخواهد ان را اکتیو کنید کلید ALT+F4 را فشاردهید و از فرم ریجستر ان رد میشوید وداخل برنامه میشوید به هیچ وج از کرک برنامه استفاده نکنید چون ارجینال نبوده و دچار اختلال میگردد حتما از بالا ترین ورژن اسکای گرابر استفاده کنید برای دانلود باید از فرکانس 11299 13500H در یوتلست 7 درجه استفاده کنید در این فرکانس ترافیک بالا و تعداد فایلهای ایرانی بسیار بالاست.
4.حالا نوبت به اجرای برنامه است اول شما باید برنامه اسکای گرابر را از ادرس http://www.skygraber.com/ دانلود کرده و بعد فایل فیلتر (db.zip) را از لینک زیر دانلود کرده http://www.4shared.com/file/42269806/1adf720a/db_online.html بعد از نصب اسکای گرابر باید فایل db..zip را در پوشه اسکای گرابر اکسترا یا باز کرده و بعد برنامه را باز کرده این فایل حاوی تمامی پسوند فایله از قبل عکس.فیلم.اهنگ.برنامه.و فایلهای پی دی اف ............میباشد. اگر شما پوشهdb.zip را در پوشه اسگای گرابر بعد از نصب برنامه اکسترا کرده باشید تمامی کارها را خودمان کردیم فقط جهت دیش شما بر روی یوتلست 7 درجه باید باشد و شما باید مسیر دانلود فایلها را مشخص کرده ودکمه دانلود را انتخاب کنید این هم عکسهای برنامه که به شما راهنمایی میکند
.
شما درا ساعت باید حداقال 1.5گیگابایت فایل دانلود کرده باشید در منوی فیلتر هم میتوانید فایلیهایتان را محدود کنید عکسها کاملا شما را به محیط برنامه اشنا میکنند بر روی عکسها کلیک کنید تا با سایز بزرگتر انرا ببینید باور کنید از مانا و اسکاینت .............خیلی بیشتر دانلود میکند در صورتی که از فیلتر قوی ما استفاده کرده باشید چون رو این فیلتر خیلی کار شده است و تمامی پسوند فایلها در این فیلتر قرار دارد بیاد داشته باشید حتما مشیر دانلود فایلها را درایوی که بیشترین فضای خالی را دارد قرار دهید در صورت امکان از جدید درایور تکنسیت 4.4.1 استفاده کرده و از اتنی ویروس به روز استفاده تا در مقابل ویروسها محفوظ باشید
ارسال شده توسط
4:19 PM
‍‏
http://www.dvbskystar.com
Failed to get text from "http://www.dvbskystar.com". Check the link.
4:20 PM
‍‏
http://www.dvbskystar.com
Failed to get text from "http://www.dvbskystar.com". Check the link.
11:42 PM
hm khanh samanh ei brai pyda krdn hmkhanh moord nzr dr srsr iran

--- 
Monday, April 9, 2018 ---
2:23 PM
‍‏
http://www.telindex.ir
:black_medium_small_square: هنوز عضو نشده ام
:black_medium_small_square: گذرواژه را فراموش کرده ام
برای جستجو می توانید تمام یا قسمتی از کلمه کاربری کانال، توضیحات و یا سایر کلمات کلیدی را وارد کنید. اگر در این سایت دارای کانال هستید میتوانید کلمات کلیدی مناسب را برای کانال خود انتخاب کنید. برای این منظور از ربات telindexbot@ استفاده نمائید.
گلچیـن

--- 
Tuesday, April 10, 2018 ---
10:00 PM
‍‏
http://skystar.2.com
Failed to get text from "http://skystar.2.com". Check the link.
3:01 AM
‍‏
http://www.losttrekkers.com/search.asp?captcha=&keyword=arman&Search.x=45&Search.y=9
  PEOPLE SEARCH BY COUNTRY | AD POSTER LOGIN | PLACE A FREE PEOPLE FINDER AD | FAQ'S | TRAVEL LINKS | ABOUT US
To Search For People By Name On Lost Trekkers. Enter A First Name In The Search Box.
Search results are based on the keyword (s) you entered in the search box. The keyword (s) may be contained in the text of the ad in which case the ad will pull up in the search results list. To view an ad scroll down and click on the names under the "Person / People I'm Looking For" column. Didn't find who you where looking for? Place an ad to find them (It's Free!). Try a search on the countries you have visited or lived in. You may be able to help out a fellow trekker if you recognize someone and pass on a message.
Planning a Trip? Check out our Travel Resources Page! (currency converter, visa info, country info, overseas jobs)

--- 
Thursday, April 12, 2018 ---
1:58 AM
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
⏺DOWNLOAD ClownFish Voice Changer :arrow_forward:https://goo.gl/VCa8eZ
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
⏺Gaming Channel:arrow_forward:https://goo.gl/FyJ2wO
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

FOLLOW "kilObit" ON SOCIAL NETWORKS
⏺FACEBOOK :arrow_forward:https://www.facebook.com/kil0bit
⏺TWITTER :arrow_forward:https://twitter.com/kil0bit

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
⏺WEBSITE:arrow_forward:http://goo.gl/qwCTD9
Visit the official Blog/Website of "kilObit' get everything in one place & the website looks cool, All the downloading things goes on my site so be sure to check out maybe you will find something helpful or entertaining there.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
ADMINS SOCIAL NETWORKS LINKS
⏺FACEBOOK :arrow_forward:https://goo.gl/ebfmBo
⏺TWITTER :arrow_forward:https://goo.gl/JkMX0p
⏺INSTAGRAM :arrow_forward:https://goo.gl/SNmyt1
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
THANK YOU FOR YOUR LOVE AND SUPPORT...
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
دسته
علم و فناوری
مجوز
مجوز استاندارد YouTube

--- 
Friday, April 13, 2018 ---
2:08 PM
‍‏
http://RANGARANGTV.US
Failed to get text from "http://RANGARANGTV.US". Check the link.

--- 
Tuesday, April 17, 2018 ---
12:52 PM
‍‏
http://aksaryat.com
Failed to get text from "http://aksaryat.com". Check the link.
4:19 AM
‍‏
http://anzalweb.ir/1396/03/21/بکاپ-گرفتن-پیام-چت-%DA%
انزل وب
ثریا ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ ۶:۵۱ ب.ظ ۵۳ نظر
آموزش کامل بکاپ گرفتن از پیام ها ، مدیا و.. چت ، گروه و کانال های تلگرام
پیام‌ رسان تلگرام (به انگلیسی: Telegram) یک سرویس پیام‌ رسان متن‌ باز مبتنی بر رایانش ابری است. کاربران تلگرام می‌توانند پیام‌ها، تصاویر، ویدئوها و اسناد خود را به صورت رمزنگاری‌ شده تبادل کنند. تلگرام رسماً برای اندروید، ویندوز فون و آی‌اواس (ازجمله تبلت‌ها و دستگاه‌های بدون وای-فای) قابل دسترسی است. کاربران نرم‌افزار می توانند تا ۱٫۵ گیگابایت پیام، عکس، ویدیو و فایل را تبادل کنند. یکی از کمبود های پیام رسان تلگرام نداشتن امکان گرفتن بکاپ از چت های تلگرام است و با گمانه زنی هایی که در مورد تحریم و یا فیلترینگ این برنامه وجود دارد این نیاز بیش از پیش حس می شود. امروز در انزل وب قصد داریم نحوه بکاپ گیری از پیام های تلگرام را به شما عزیزان آموزش دهیم.
مطالب پیشنهادی
آموزش ذخیره چت و بکاپ گرفتن کامل از پیام های گروه ، کانال و اشخاص در تلگرام
How to backup your Telegram messages in chats , group and channels
گاهی اوقات ممکن است به اشتباه چت یا پیام های تلگرام را حذف کنید و یا به دلایل دیگری آن ها را از دست بدهید. هنگامی که این اتفاق به صورت غیر منتظره رخ می دهد متوجه خواهید شد که بازیابی پیام های حذف شده تلگرام چقدر دشوار است.  چرا که تلگرام فاقد امکانات پشتیبان گیری است. اما این بدان معنا نیست که بازیابی اطلاعات تلگرام غیر ممکن است. قبلا در انزل وب در مورد بکاپ گرفتن از داده های مهم در کامپیوتر و بکاپ گیری کامل از برنامه های نصب شده در ویندوز صحبت کردیم. امروز در مورد نحوه پشتیبان گیری از تلگرام صحبت خواهیم کرد.
مراحل بکاپ گیری از چت، عکس، ویدیو در تلگرام اندروید ، آیفون و..
۱- به منظور بک آپ گیری و ذخیره پیامهای تلگرام خود ابتدا نیاز به برنامه Telegram_Backup.jar داریم (جهت اطلاع بیشتر از نحوه عملکرد و طریقه کار به صفحه github برنامه Telegram_Backup مراجعه کنید)
برنامه را دانلود کنید ( که دارای حجم ۱۳٫۲ مگابایت است) و آن را از حالت فشرده خارج کنید.
۲- بعد از اینکه برنامه دانلود شد روی دکمه start ویندوزتان کلیک کنید و command prompt را انتخاب کنید. برای راحتی کار می توانید در کادر جستجو command prompt را جستجو کنید. برای فعال کردن command promt در کلیک راست می توانید پست فعال نمودن قابلیت Command Prompt Here در کلیک راست ویندوز۷ را مطالعه بفرمایید.
۳- حالا دستور dir /p را وارد می کنیم تا لیستی از دایرکتوری ها به ما نمایش داده شود.
۴-  اگر فایل دانلود شده در پوشه downloads است با تایپ دستور cd downloads به پوشه دانلود می رویم و سپس با تایپ مجدد cd anzalweb به زیر پوشه anzalweb  همین داریکتوری وارد می شویم جایی که برنامه jar در آن قرار گرفته است (اگر اینکار برای شما مشکل است به پوشه که فایل jar دانلود شده قرار گفته است مراجعه ، در یک بخش خالی آن دکمه shift کیبورد را نگه دارید و سپس کلیک راست کنید و از منو کلیک راست گزینه open command window here را انتخاب کنید)
۵- پس از ورود به پوشه ، با تایپ دستور java -jar anzalweb.jar برنامه دانلود شده را اجرا می کنیم اما قبل از آن باید به این نکته اشاره کنیم که این دستور تمام مدیا ها و پیغام ها کانال ، گروه و چت هایی که در تلگرام شما فعال است را دانلود میکنید که باعث کم شدن حجم اینترنت و طولانی شدن مدت زمان آماده سازی میشود پس تا حد ممکن از کانال و گروه ای غیر ضروری به صورت موقت خارج شوید و یا اینکه از دستور دوم این بخش از آموزش انزل وب که دانلود بدون مدیا میباشد استفاده کنید. در هنگام تایپ دستور به کوچک و بزرگ بودن حروف توجه کنید. با این دستور از مکالمات، تصاویر، ویس، ویدیو تلگرام شما نسخه پشتیبان گرفته می شود.
در صورتی که بخواهید فقط از پیام ها به صورت متنی بدون میدیا شما بکاپ گرفته شود دستور java -jar anzalweb.jar –no-media را استفاده کنید ( توجه کنید که در ابتدای no دو تا خط تیره و در اول media یک خط تیره بگذارید).
همچنین توجه داشته باشید که در این مرحله حتما باید تلگرام شما باز باشد و به اینترنت وصل شده باشید.
۶- حالا برنامه اجرا می شود در این قسمت شما باید شماره ای که با آن اکانت تلگرام را ساخته اید وارد کنید. توجه داشته باشید که  قبل از شماره خود +۹۸ را تایپ کنید. در صورتی که اکانت تلگرام شما هک، حذف و یا بلاک شده است پیشنهاد می کنیم پست چگونه به اکانت هک،اسپم،حذف و بلاک شده تلگرام دسترسی پیدا کنیم؟ را مطالعه بفرمایید.
۷- الان کدی به تلگرام شما فرستاده می شود که باید در command prompt وارد کنید در صورتی که تلگرام شما رمز داشته باشد در مرحله بعد از شما رمز خواسته می شود، رمز خود
4:19 AM
‍‏
http://anzalweb.ir/1396/03/21/بکاپ-گرفتن-پیام-چت-%DA%
را وارد کنید. در صورتی لزوم می توانید رمز خود را به صورت موقت غیر فعال کنید.
۸- دوباره دستور java -jar anzalweb.jar را اجرا کنید . این بار برنامه بصورت اتوماتیک شروع به دانلود چت های تلگرام می کند. بعد از مدت زمانی معین که تمام پیام ها دانلود می شود برنامه شروع به دانلود مدیا ها می کند.
توجه : دانلود فایل ها می تواند بشدت حجیم باشد توصیه می شود که قبل بکاپ گیری از کانال ها خارج شوید چون کل فایل های آن را دانلود می کند.
همانطور که مشاهده می شود بعد از دانلود چت ها برنامه متوقف می شود.
وقتی همه چت ها دانلود شد در یک پایگاه داده قرار می گیرد که برای دسترسی به آن باید برنامه های دسترسی به پایگاه داده را داشته باشیم. برای سادگی کار ما این پایگاه داده را به html تبدیل می کنیم تا به وسیله مرورگر بتوانید به آن دسترسی پیدا کنید. برای آشنا شدن با مرورگر ها می توانید پست ۱۲ مرورگر ساخته شده بر پایه مرورگر های فایرفاکس و گوگل کروم را مطالعه بفرمایید.
تبدیل بکاپ تلگرام به فایل های HTML
برای مشاهده فایل بکاپ یا روی منوی start کلیک کنید و در کادر جستجو شماره اکانتان را وارد کنید و یا اینکه وارد درایو c سپس پوشه telegram_backup. شوید در این پوشه، پوشه ای به نام شماره اکانت تلگرامتان وجود دارد وارد آن شوید تا فایل بک آپ خود را مشاهده کنید.
در صورتی که بخواهید این مسیر پیش فرض را تغییر دهید باید هنگام فراخوانی دستور
— target <dir>
را وارد کنید که dir دایرکتوری مورد نظر شما است.
برای تبدیل فایل پایگاه داده به فایل های قابل خواندن html دستور زیر را در command line وارد نمایید :
java -jar anzalweb.jar –-export html
توجه داشته باشید قبل از اکسپورت از دو خط تیره استفاده کنید.
بعد از اتمام تبدیل پیغام زیر ظاهر می شود.
پس از چند لحظه این کار تمام می شود و در مسیر مورد نظر فولدری بنام files ساخته می شود.
در پوشه files  پوشه dialogs واقع شده است آن را باز کنید.
در پوشه دیالوگ فایل های html شما واقع شده است
باز باز کردن فایل html می توانید مکالمات خود را مشاهده کنید.
در صورتی که بخواهید از help برنامه استفاده کنید دستور java -jar anzalweb.jar –help را وارد کنید.
خب تمام شد توسط این برنامه کاربردی میتوانید براحتی از پیام ها در کانال ، گروه و چت های شخصی تلگرام بکاپ بگیرید و آنها را در کامپیتور یا هرجایی دیگر ذخیره کنید.برای اطلاعات بیشتر در مورد آموزش و ترفندهای کاربردی تلگرام پیشنهاد میکنیم مجموعه ترفند های تلگرام  را مطالعه بفرمایید.
 تجربه و پیشنهاد شما ؟
شما برای ذخیره چت و پشتیبان گیری از تلگرام خود از چه برنامه و روش هایی استفاده می کنید؟ مزیت برنامه مورد نظر شما نسبت به این برنامه بکاپ گیری چیست؟ تجربه و پیشنهادات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.